De verzekering die met u mee denkt..

correcte en betrouwbare service

Ooit een goede keuze gemaakt voor UC te kiezen.

Gweldig

Ik ben altijd tevreden om bij jullie verzekerd te zijn.

Positief

Wat ik fijn vind is dat U.C. zelf laat weten een goedkopere polis te hebben gevonden.

is prima zo

wat goed is moet je niet veranderen

Prima vergelijkingen van wat vor mij het gunstigste en voordeligste aanbieders zijn

Prima afhandeling en goede site en mooie aanbevelingen

Heel goed haalt alles uit de kast om het beste voor je te vinden

Super goed en klant vriendelijk heb bij mijn familie en vrienden jullie echt aanbevolen

Persoonlijk!

Heel blij met UC autoverzekering, goede prijs, duidelijk,leuk spaarsysteem en vooral persoonlijk bedrijf, das tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend! Hier zeker wel…top!

Geen

Alleen maar positieve ervaringen

Heb de afgelopen jaren geen probleem ondervonden.

Tevreden over dienstverlening.

goede dekking ,en je spaart lekker ongemerkt.

Fijne klantenservice Alles is duidelijk op de website te lezen.

een prima UC verzekering

met mijn UnitedConsumers autoverzekering rij ik al jaren met plezier en veilig. prijsgunstig en met zekerheid.

prima verzekering

mijn ervaring is dat na een ongeluk alles prima is afgehandeld

Prima verzorgd

Prima verzorgd snel alles kunnen invullen en snel reactie op mijn mail. Afspraak kunnen maken online en ook weer netjes teruggebeld om de afspraak te bevestigen. Top.

Helaas had ik enige tijd geleden een schade welke vlot geregeld werd. Ook het meedenken over de goedkoopste verzekering wordt door mij op prijs gesteld.

Word door jullie geinformeerd welke het goedkoopste is en de voorwaarden

Houd mij alert

Bij de hernieuwing van de autoverzekering heeft United Consumers voor mij al een vergelijking gemaakt die mij financieel voordeel heeft opgeleverd

Scherppe prijzen en goede service

UnitedConsumers heeft zeer voordelige verzekeringen, je bespaart aardig wat uit vergeleken met andere aanbieders.

Significante kortingen, snel geregeld en leuke incentives

Zodra ik de mogelijkheid heb, koop ik diensten bij UC (gas/water/electriciteit, auto- en ziektekostenverzekeringen, mobiele telefonie etc.). Erg goede webportal, waar ik al mijn persoonlijke gegevens kan zien !

Fijn en makkelijk

UC is goedkoper dan een rechtstreekse aanvraag bij Voogd en Voogd

Vriendelijk

Worst goed behandeld en super begeleiding.

Perfect nooit geen geouwehoer

Prettig meedenkende organisatie.

UnitedConsumers komt met goede voorstellen. Biedt goede service. Overspoelt je niet met nutteloze emails.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven