Het enige bedrijf wat prima bereikbaar is en iemand ook fatsoenlijk te woord staat, ipv een ingesproken progammaatje van een kwartier met een dozijn aan menu keuzes, zeer duidelijke info over hetgeen je zoekt.

betrouwbaar, eerlijk en voordelig

Ik heb energie en een autoverzekering bij United Consumers. Bovendien is de dichtstbijzijnde benzinepomp een pomp waarbij ik ook nog korting krijg ,niet alleen van de pomp, maar ook nog van United Consumers. Bovendien bouw ik aardig wat korting op.

Ik heb super goeie ervaring. Ze regelen alles direct.

Alles goed geregeld en niet te duur

Goed contact, professioneel, accuraat.

Schadeafwikkeling snel en heel goed geregeld.

Door een harde windvlaag kwam de ladder op onze auto terecht. Op verschillende plekken enorme deuken op het dak. United Consumers heeft het geweldig voor ons opgelost samen met het schadebedrijf. Hulde!

Helder en overzichtelijk

Zie boven

heb er geen omkijken naar krijg altijd tijdig mails

je wordt goed en volledig op de hoogte gesteld als de polis verlengd moet worden, korting is mooi meegenomen

Goede verhouding prijs-kwaliteit en tevens sparen.

Mijn autoverzekering liep al jaren bij mij autodealer. Heb via United Consumers al jaren een abonnement op mijn gas en elektra. Toen ik ontdekte dat ik ook mijn auto via United Consumers kon verzekeren, heb ik onmiddellijk mijn autoverzekering omgezet naar United Consumers. Ik heb dezelfde dekking, maar bij United Consumers betaal ik minder premie met alle voorwaarden, die ik had. Wat een leuke bijkomstigheid is, dat je tevens iedere maand automatisch geld spaart, waar je leuke cadeaus voor kunt uitzoeken uit een zeer breed assortiment, maar je kunt ook je gespaarde bedrag naar jouw rekening over laten maken. Samengevat: Perfecte prijs/kwaliteitverhouding, ongemerkt leuk sparen en 'alles onder één dak', zoals o.a. ziektekostenverzekering, gas/licht, auto.

Heel tevreden fijn dat ik gelijk ook spaar super

Prima ervaring

Ik ben net pas overgestapt dus geen ervaring

Ik ben net pas overgestapt dus geen ervaring met ASR ben wel dik tevreden over United Consumers

Alles goed .cijfer 10.

Beste en goede Autoverzekering van UnitedConsumers.. Cijfer 10.

duidelijke communicatie, gebruikersvriendelijk en product gericht

Website en berichten zijn informatief duidelijk en toegankelijk

Goede sevice klantvriendelijk

United Consumers Autoverzekering geeft mij de beste keuze!

Ik vertrouw haast blindelings op de jaarlijkse premiecheck van United Consumers voor mijn autoverzekering.

Fantastische service

Inmiddels ben ik al jaren een zeer tevreden klant bij United Consumers. Begonnen met 1 product, inmiddels met 3 producten. De service blijft ongekend hoog. Altijd bereikbaar. Altijd bijzonder vriendelijke medewerkers die je te woord staan. Ze zijn deskundig en ze leggen goed en geduldig uit. Scherpe premies en pro-actief naar de klant toe voor scherpere aanbiedingen.

Geen problemen

Nooit iets negatiefs meegemaakt…

Snelle service en advies… altijd de goedkoopste verzekering.

Schade is keurig netjes afgerond bij verzekeraar en waarborgfonds!!!

Na aanleiding van een schade aan mijn auto van eind april door onbekend persoon,schade van ruim €1800,- Schade gemeld en kon een afspraak maken bij garage! Auto was na 3 dagen weer als nieuw En je kon niet zien dat er ook maar ergens schade was! Alles is netjes en correct door de verzekering betaald alleen mijn eigen risico van €150,- Verder hebben ze de schade verhaald op het waarborgfonds zodat mijn no-claim premie niet omhoog ging en mijn schade vrije jaren gewoon hou! Graag wilde ik deze positieve reactie Even melden en dat ik zeer tevreden ben met de afhandeling! Vriendelijke groeten, Boudewijn

fantastisch

Sven heeft mij SUPER geholpen met een nieuwe auto verzekering . Duidelijk en Helder gaf mij meerdere optie`s

Je wordt snel en goed geholpen. Deze ervaring heb ik al jaren bij UnitedConsumers. Ik raad het altijd aan iedereen aan.

Kind kan de was doen

Alles heel snel en goed online geregeld

Ik heb prettige ervaringen. Men staat je vriendelijk te woord en helpen je goed. Ze nemen ook echt de tijd voor je

Ik heb goede ervaringen met United Consumers !

Ik regel zowel mijn energie als autoverzekering via United Consumers Ik ben uitermate tevreden !!

Zeer tevreden klant

Goede autoverzekering kunnen afsluiten. Ook de overschrijving van een nieuwe auto was snel geregeld.

Gewoon goed

Zonder problemen overgestapt