probleemoze verzekering

Er valt niets aan toe te voegen. Al jaren verzekerd zonder problemen.

Wordt altijd adequaat zonder noemenswaardige wachttijd vriendelijk geholpen

Zie boven dus..geen wachttijden aan de telefoon en vriendelijk en adequate hulp

heel erg

goed alles heel goed geregeld mooie premie

heel heel goed en bedankt

een hele fijne verzekering en goed verzorgt dank je wel

Altijd de goedkoopste verzekering

Geen gedoe met zelf vergelijken

Elk jaar gegarandeerd de goedkoopste WA verzekering voor mijn auto

Het voordeel wordt weer via je eigen account ter beschikking gesteld en kan je, wanneer het je uitkomt, ook na enkele jaren cumulatief, weer opgenomen worden.

Wij hebben het uitstekend naar ons zin bij UC goede kwaliteit en behulpzaam

Makkelijk de beste verzekering voor mij gekozen

De beste en goedkoopste verzekering elk jaar vergelijken, dat is wat UnitedConsumers doen Prima oplossing voor mij . Altijd de beste prijs en de beste verzekering. Hartelijk dank daarvoor.

Als mijn korting terug gerekend wordt van mij rekening ?permaand

Zeer positief

De snelheid mbt schadeherstel en deskundigheid in het gehele verzekeringspakket van auto wordt gewaardeerd.

Wordt goed op de hoogte gehouden

Positief

Op zich prima, maar ik moet opzeggen!

Op 10 juni 2022 heb ik u schriftelijk mede moeten delen per 1 augustus 2022 de autoverzekering Fiat 500-kenteken 06-TXG-5 op te moeten zeggen onder polis/pakketnr. 166584575385, klantnr. 3100971. Graag bij de daartoe geëigende instantie mijn schadevrije jaren vermelden. Dank voor de goede zorgen/service, L. de Groot, Laan van Weltevreden 14, 3062 ZP Rotterdam/06.53337098.

Super bedankt voor snel service

Nog bedankt snel service

Directe en perfecte afhandeling bij het tot stand komen voor een aanvraag polisdekking personen voer

Prima afhandeling veelal per telefoon i.z Afwikkeling polisdekking autoverzekering

Ik wil voor deze auto veel meer korting, omdat het de 2e auto is die al jaren schadevrij is.De regel

Lingen zijn toch aangepast!

Verjaardag dag

Ga een heerlijke taart kopen voor mij 70e verjaardag Dank

Een woord;geweldig!

Door de jaarlijkse premie check dit jaar 120 euro goedkoper uit!

ik ben heel tevreden over mijn autoverzekering bij united Consumers.

ik heb geen schade gehad, dus geen directe ervaringen.

United Consumers perfect!

Ik heb bij United Consumers meerdere verzekeringen afgesloten en bij elke verzekering spaar je automatisch geld dat je zowel kan opnemen, maar je kunt er ook leuke cadeaus voor kopen. Hoe méér verzekeringen je bij United Consumers afsluit, hoe méér je ongemerkt spaart. Prijs en service zijn prima!!!

Heel erg tevreden

Ze komen hun beloften na, overzichtelijke website, korting in vrij opneembaar geld, als je advies nodig hebt, krijg je iemand met verstand van zaken binnen korte tijd aan de telefoon. In het begin zijn de extra aanbiedingen wat opdringerig maar dit is eenvoudig uit te zetten.

Alles heel goed geregeld!

Alleen prima ervaringen en heel correcte behandeling.

Tevreden

Zeer voordelige en optimale verzekering

Duidelijk zonder poespas

United Consumers is er echt voor zijn klanten, eerlijk en betrouwbaar.

prima!

Ik ben wel tevreden met mijn auto verzekering united consumers.

niets mis mee!

Goede club! Houden zo!