Helemaal prima geregeld.

Zeer snel geregeld op een keurige manier ik beveel deze verzekering aan

Is gewoon goed.

Het word allemaal geregeld voor je.

Ik ben zeer tevreden met het hele pakket en ik ben goed gedekt voor alles wat ik nodig vind

Zonder omkijken de beste prijs

Door te besparen kun je sparen, zonder gedoe de beste resultaten.

Het gevoel dat ik goed zit.

Ongemerkt leuk sparen en in ieder geval een van de voordeligste.....

een goede verzekering, die goed kijkt naar de kosten, van de verzekering.

De verzekering kijkt naar de kosten, zodat de klant niet te veel betaalt voor zijn of haar verzekering.

super

fijne organisatie, geen eigen risico bij je auto verzekering, geen onduidelijkheden met kleine lettertjes en ongemerkt sparen. Top!

Betrouwbaar, duidelijk, geen poespas!!

Al meerdere jaren doen wij naar volle tevredenheid zaken met UC, onze VGZ zorgverzekering, Energie (stroom & gas) en sinds kort ook onze Autoverzekering. Inmiddels al heel wat geld aan korting ontvangen, als ik UC ooit bel, heb ik meteen een medewerk(st)er te pakken, krijg een bevredigend antwoord en word deskundig te woord gestaan. Wij zijn niet van het continue overstappen, omdat wij het gevoel hebben op de goede plek te zijn.

Satisfation over Explanation

Very well explained, what I asked to be included was, always explaining why the price increase. Very pleased with united consumers overall

• Would you recommend us? Yes

Uitstekend !

Al vele jaren "lid" van United Consumers en iedere keer weer als ik iets vraag of verzoek krijg ik uitstekende service en assistentie. Daarbij verdien ik ook nog een goede korting op de premies van mijn Ziektekosten- en Autoverzekering. Meer dan tevreden blijf ik bij United Consumers.

Service is altijd al prima, maar nu ook nog uitgezocht dat de schadevrije jaren aangepast zijn

Zeer attent!

Attente en accurate autoverzekering

Goed hoor

Tot nu toe alleen maar positieve ervaring met deze club.

Geweldige service!!

Ik was al klant. Eerst een mail ontvangen over acties m.b.t. autoverzekeringen. Vervolgens gebeld (zaterdagmorgen) naar UnitedConsumers. Direct geholpen, duidelijke informatie gekregen, vragen beantwoord, en hup, alles geregeld. Mijn complimenten. UnitedConsumers zouden nog meer klanten moeten krijgen. Ik doe mijn best daarvoor.

Uitstekend bedrijf

Uitstekend bedrijf, spaart punten op en communicatie klantenservice goed

Ik kon bezuinigingen op mijn autoverzekering, dit heeft untedconsumers voor mij zo geregeld. Perfect het scheelt me bijna € 5,00 per maand , dat is toch geld.

Top verzekerd bij via United Consumers

Wederom aangenaam verrast voor derde jaar op rij, bespaar ik op mijn autoverzekering. Ieder jaar wordt er een check uitgevoerd of mijn verzekering nog wel de juiste is. Zonder meer een heel goede keuze!

goed gevoel eerlijk

Ieder jaar een voordelige autoverzekering al veel geld bespaard en behoorlijk spaarpotje op gebouwd

al jaren mijn prima autoverzekering tegen een voordelige prijs

Unidet Consumers houd voor mij elk jaar bij wat de voordeligste en beste autoverzekering tegen een gunstige prijs is.

UC helpt mij

Geen ervaring tot op heden.

Altijd goedkoopste

Ze kijken altijd naar de goedkoopste verzekeraar en als je belt met vragen altijd kundig en vriendelijke antwoorden

Geweldige maatschappij

Al jaren klant,geweldige mensen met verstand van zaken je hoeft zelf niks te doen,een telefoontje en alles wordt geregeld, ga zo door zou ik zeggen!!

uitstekend

Directe en heel goede informatie en snelle afwikkeling

Gewoon goed.

Zeer goede ervaringen.