Netjes geholpen

Altijd netjes antwoord, goed bereikbaar

Helemaal geweldig

Zeer deskundig advies en goede uitleg.

Wenken

Op alle fronten word ik door UC op mijn wenken bediend. Met al mijn verzekeringen zit ik bij UC. Je kunt sparen voor acties. Aanbiedingen eens in de zoveel tijd. Zorgvuldige checks. Behulpzaam en geduldig. Ik spaar op alle verzekeringen en dat gaat heel snel. Daar koop ik dan een iPad voor of nieuwe IPhone. Die zijn mij normaal te duur maar bij zo’n ‘achteraf’ spaarpotje merk je dat niet. Ik ben heeeel tevreden.

Autoverzekering pas afgesloten, service is uitstekend.

Nog niet zolang geleden een autoverzekering afgesloten bij UnitedConsumers, maar tot nu toe alleen maar lof.

altijd goed geen adder onder het gras

Heldere en no nonzens gedoe

Voortreffelijk

UnitedConsumers biedt een uitstekende service en zorgt altijd voor de goedkoopste verzekering.

perfect

ik ben heel tevreden met wat jullie voor ons doen.

Altijd zeer goed van dienst en het sparen is fijn.

goeie service ,voordelig,betaalbaar

Alles goed ,snel geregeld ,en snel bereikbaar via de telefoon

Altijd snel bereikbaar via telefoon Vlug antwoorden op je vragen. Pas geleden van 2 naar 1 auto verzekering.gegaan .ook dit was snel geregeld.

Tevreden

Ben uitermate tevreden over United Consumers. Ben al jaren klant en wil niet anders meer. Ook erg fijn dat je ongemerkt korting spaart en dan leuke kado's uit de shop kunt kopen òf het geld op jouw rekening kunt laten storten. Overstappen naar Unnited Consumers? Ik zeg DOEN!!!!

Maakt waar wat ze beloven!

Al jaren klant bij United Comsumers tot volle tevredenheid altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen. Scherpe premies en goede service kortom een aanrader!

oude en nieuwe polis kruisen

zeer tevreden tot nu toe maar afhandeling nieuwe premie is afwachten heb terugbetaald gekregen oude polis maar nieuwe betaling voor oude polis is weer afgeschreven dus dit moet ook terug en dan nieuwe bedrag voor nieuwe polis

0ppassen geblazen .

Vooral bij onbezorgd bijtanken , opletten anders betaal je ondanks de korting meer dan bij de plaatselijke pomp .

geweldig

Wij zijn zeer tevreden over de handelswijze van UnitedConsumers, denken volledig met je mee.

Fijne autoverzekering en ook nog sparen ook.

Nooit deen omkijken naar, gaat vanzelf

Goede evaringen

United Consumers zo doorgaan, geen verdere opmerkingen

Zo door gaan

PERFECT

Na kleine schade : snel en netjes afgewerkt vond persoonlijk duur ( schade bedrag ) Dank U wel

Al een flink aantal jaren klant bij United Consumers tot volle tevredenheid! Ook over de tussentijdse relevante informatie.

Ik ben heel erg te vreden

Het is een goede auto verzekeing ook aan te bevolen voor andere mensen groet Hendrik sjouke kleefstra.

Best support ever

Fantastic service, staff always friendly and helpful, the best help for the best services/price especially for expats. Regards, Filipe Nuno Pinto

• Would you recommend us? Yes

Uitstekend ben zeer tevreden.

Alles wordt goed geregeld voor me. Super.

Goede behandeling

Mijn ervaring is een goede en duidelijke behandeling van mijn verzoek om mijn verzekering te wijzigen. Bedankt hiervoor

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven