Autoverzekering prima geregeld

Mijn verzekering is voordelig en goed geregeld. Dit jaar een paar keer ruitschade door steenslag. Dit werd snel en goed afgehandeld bij Carglass. Door de jaarlijkse premiecheck weet ik me verzekerd van een goede en voordelige verzekering (WA +beperkt casco)

Zeer tevreden, altijd correct behandeld

Altijd correct behandeld!

Uitstekende service en begeleiding door Sven Hesselink

Nogmaals hetzelfde als hiervoor

Grandioos

Ik ben super blij en word altijd super geholpen , zowel met auto's verzekering en zorg verzekeringen en toen gelijk de energie en gas verzekeringen afgesloten . En dan betaal je mss wat meer maar het mooiste is dat je ook nog gelijk spaart van de kortingen en dan einde van het jaar heb je een leuk zakcentje hoor . Super en ik blijf zeker nog 10 ....jaren bij hun .

Snelle service en goede aanbiedingen

Altijd goede service

Altijd goede service en geen wachtrij aan de telefoon

Zeer Tevreden

Zeer Tevreden

Nergens ontevreden over.

Goede voorlichting en prima geregeld.

In een woord prima

Bereikbaar, vriendelijk en deskundig. En niet onbelangrijk ook een goede prijs!

Duidelijke informatie, prima service.

Alles rondom de verzekering, no-claimkorting, persoonlijk voordeeltegoed is in begrijpelijke taal goed uitgelegd. De service om de meest voordelige verzekering voor je in de gaten te houden werkt prima.

Alles goed en duidelijk

Supertevreden

Heel blij met mijn zorg-en autoverzekering bij UC.

heeeel erg tevreden

ieder jaar wordt gezocht naar de goedkoopste premie en ik krijg nog een beetje geld toe ook! Mooier dan dat kan je het toch niet maken!

Helemaal tevreden

Goede bereikbaarheid, goede service en korting, kortom, wat wil je nog meer

united consumers is top

united consumers is super de vriendelijke rustige en duidelijke uitleg en goede service zijn heel goed

Voor mij de beste en goedkoopste autoverzekering via UC

ik zou iedereen aanbevelen om de autoverzekering via UC voor altijd een aantrekkelijke prijs en goede voorwaarden te afsluiten. Tevens krijg je het prijsvoordeel elk jaar uitbetaald. Elk jaar wordt het voordeligste tarief voor elk merk , type en gereden kilometers gekozen!!

Er wordt steeds gekeken of ik goedkoper kan verzekeren

mijn fijne gevoel bij de autoverzekering bij UnitedConsunsumers

Dankzij de autoverzekering bij UnitedConsumers ben ik van een grote zorg af. Ieder jaar opnieuw zoeken zij voor mij de meest goede verzekering . Zowel wat betreft de juiste dekking en ook de meest gunstige premie voor mij. Daarbij word er iedere maand een leuk extraatje bij mijn tegoed bijgeschreven. UnitedConsumers, Ik kan het iedereen aanraden. U word er beter van.

Tevreden met de verzekering

Fijn dat je op deze kunt besparen op je autoverzekering

Vlot en probleemloos

Mijn betaalrekeningnummer wijzigen bij mijn autoverzekerings maatschappij ging vlot en probleemloos dankzij de hulp van de servicedesk autoverzekerings medewerker.

Geweldig.

Ze hebben aandacht voor de kleinste details.

Heel erg slecht

Op 15 december kreeg ik een e-mail dat de jaarlijkse premie-check had plaatsgevonden. De door u geclaimde uitkomst: uw besparing is optimaal. U vertelt zelfs dat ik € 13,86 bespaar in 2022. Het blijft echter duister wat mijn premie is in 2022. Als die hoger is dan bij een andere maatschappij dan kan ik niet eens meer van maatschappij wisselen omdat ik te laat ben met opzeggen. Mijn oordeel betreft de informatievoorziening die vooral gaat over de kortingen. Betreft niet de kwaliteit van de verdere dienstverlening.

Door een fout aan mijn kant zijn mijn schadevrije jaren niet goed vermeld in het systeem, na een mailtje ontving ik goed advies hoe ik een verklaring kon aanvragen bij mijn vorige leasemaatschappij. Nadat ik deze gegevens had gedeeld kreeg ik niet alleen een goede nieuwe aanbieding maar ook het teveel betaalde geld terug van afgelopen jaar. Daarom dank voor de goede service!

Niet betrouwbaar

Doet niet wat het beloofd

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven