Gaode service

Goede en vriendelijk behandeling.

Lekker goedkoop

Hele fijne spaarregeling

Ik ben al jaren bij UnitedConsumers en ben heel tevreden over dit soort sparen Je merkt het niet maar voor je het weet heb je een leuk centje gespaart

oke

dik in orde.

Beste ervaring krijg na een schademelding…

Zolang er geen schade te melden valt, is het een prima verzekering qua prijs/kwaliteit. Heb een schade gemeld via mijn allrisk verzekering, de schuld lag bij de andere auto. Toen mijn schade gerepareerd was, moest 250 euro eigen risico voorschieten. Deze zou ik weer terug krijgen als de tegenpartij de rekening had betaald. Na 2 maanden van de melding nog geen 250 euro terug, volgens mijn verzekering kan dat inderdaad zo lang duren. Helaas doen zij niets om het te verspoedigen en wachten ze op de afhandeling van de tegenpartij.

Al mijn vragen worden altijd vlot en en goed afgehandeld. Vriendelijke callcenter.

United Consumers zoekt de voordeligste autoverzekering.

United Consumers zoekt de voordeligste autoverzekering en neemt de eventuele overstap uit handen.

Geen woorden voor

Weet ik nog

Ben dit jaar nieuw dus kijk het aan maar ik heb wel goede informaties over jullie

Heel goede ervaring

Wordt goed op de hoogte gehouden over bepaalde ontwikkelingenop alle gebied

Probleemloos

Geen gedoe, duidelijke taal bereid om mee te denken. Kortom: kom bij de club

In een zin Geweldig

Altijd goed over te spreken

Prima geregeld

Alles wijst zich vanzelf en het was in no time geregeld

snelle klantvriendelijke service

Wijzigingen in verzekering pakket op snelle klantvriendelijke wijze doorgevoerd.

prima prima prima

geen klachten dus altijd goed

prima service

altijd bereid om met je mee te denken , zodat je altijd de goede service en prijzen voor je verzekeringen krijgt.

Snelle reactie

Wij hebben twee autoverzekeringen bij United Consumers lopen. Als ik hier contact over opneem, wordt er bijzonder snel en goed gereageerd en afspraken worden goed nagekomen. Complimenten!

Beetje onzeker gevoel.

De premie-check is gedaan op: 1 januari 2022!!! Hoe betrouwbaar is dat?

Fijn contact

Zeer behulpzaam en duidelijke uitleg Hartelijk dank daarvoor.

Goed geregeld.

Je spaar ook elk jaar je bonus op.

Wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

maatwerk tegen een onwaarschijnlijk scherpe prijs!

Er wordt goed geluisterd, en wensen worden meegenomen. Hetgeen resulteert in alweer een lage prijs.

Wordt vervolgd

Je kan rekenen op United Consumers, zij denken met je mee, korte lijnen, nog steeds super tevreden

Geweldige service

Word zo nu en dan bericht, over een voordeliger aanbod m.b.t. verzenkeringen. Hoef zelf niet te zoeken. Perfect.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven