Probleemloze verzekering

snelle totstandkoming van een "levend" telefoongesprek.

Behulpzaam en betrokken bij het probleem van een beller

Goede

Prima Service,vriendelijke klantenservice Team!

De jaarlijkse premie controle bracht mij nog een extra korting én de polis voorwaarden blijven gelijk. De polis werd gelijk omgezet nr de nwe polis..binnen enkele minuten was het geregeld. Prima service, ga zo door!

Alles goed geregeld

Wordt altijd goed geholpen.

Zeer behulpzaam

Zeer te vreden over united consumers! Denken mee en regelen alles

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Uitstekende autoverzekering !

De spaarzame keer dat ik een schadetje had, is alles correct en vlot uitgevoerd. Altijd vriendelijk en voorkomend aan de telefoon.

Positief op alle gebieden.

Aantrekkelijke premies met ruime mogelijkheden. Contact eenvoudig, goed en snel.

volledig tevreden en dat al jaren

al jaren tevreden

Diverse

Het is heel goed.

Alles is hammar en ik word snel gebrieft. En als je hulp nodig hebt staan ze direct klaar.

Goed gekeken wat ik nodig had

Ik wilde gewoon een goede verzekering met vrije keuze voor reparatie, ik heb gewoon een goede garage, ik werd kort en goed geholpen .

Ik wordt attent en goed op de hoogte gehouden!

Heb gelukkig geen aanspraak op de verzekering hoeven te doen. Na onderzoek heb ik ervaren zeker niet te duur verzekerd te zijn.

Fijne service en je wordt goed geholpen.

Je wordt adequaat geholpen. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. En als mijn energienota ook nog meevalt, krijgt United Consumers een 10 plus een griffel.

Kan niet beter!

Voor mij met weinig moeite een optimale auto verzekering.

goede service

Nooit gebruik hoeven te maken wat betreft schade of iets dergelijks. Correspondentie is prima.

Alleen meer dan goed.

Alleen goeds.

Zeer goede service

Ik heb een keer een aanrijding verooorzaakt en de afhandeling verliep perfect

Omdat ik ook meerdere pakket heb verzekerd bij UC

er word altijd met ons mee gekeken wat het beste en het voordeligste is voor ons.

mijn ervaring met United Consumers , die zijn er zeker voor de concument. auto verz energie zorg enz en hebben ook altijd goede belasting tips

Automatische aanpassing door meer schadevrije jaren dan door mij opgegeven, scheelt in premie en daarbij ook de UC-korting. Ben zeer tevreden. Kan UnitedConsumers- autoverzekering aanbevelen.

zeer goed

alles gaat lekker snel

Krijg steeds de juiste verzekering.

Een prettige ervaring dat men de juiste en goedkope verzekering zoekt. Na een telefoontje dat ik akkoord ging, zeer snel de polis en groene kaart ontvangen!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven