Scherpe prijs

Ieder jaar een scherpe prijs!

Uitstekende maatschappij

Zoeken altijd de beste en voordeligste optie voor de klant top!!!!!

Uiterst tevreden

Geen op of aanmerkingen

Correct

Goede voorlichtingen , informatie, Leuke kortingen en deservice ook goed.

goede verzekering lage peijs geen gezijk

ik heb vele jaren een auto verzekering, nooit problemen gehad vele jeren allrisk verzekering gehad mijn auto is nu 8 jaar oud heb nu een wa =casco dekking

Altijd de goedkoopste en voordelig !

Er wordt heel veel werk uit handen genomen en gekeken per jaar of dat UC nog de voordeligste is. Dan kan je zelf per jaar beslissen ! Ook met zorgverzekeraar VGZ genoeg korting te behalen. Energie en gas was niet altijd het voordeligst, ik adviseer dan ook, om rond na te kijken en lang vastleggen, 4-5 jaar onveranderde tarieven. Ik heb zelf Budget Energie 5 jaar vastgelegd. Mobiele telefonie is ook elders meer voordeel te halen, wanneer er een nieuw toestel aangeschaft moet worden. Daar adviseer ik voor het bellen, Simpel, echter deze hebben geen toestellen. Ik wilde perse tussen door de IPhone MAX 12 aanschaffen, echter mijn Sim only bij Simpel, is nog niet verlopen, loopt nog een jaar door. Gevolg met nummer behoud, sim only loopt nog een jaar door tot oktober 2022, bij Simpel, de ik heb een contract voor twee jaar met toestel bij Tmobile, waarvoor ik dus twee contracten nog noodgedwongen heb, inclusief een nieuw mobiel nummer, waar ik helemaal geen gebruik van maak. Gedeeltelijk een fout van mij zelf, maar ik wilde perse nummerbehoud en ook een nieuw toestel. Simpel is echter de goedkoopste met bel en data kosten, vandaar noodgedwongen, tijdelijk nog een jaar, met alleen mijn toestel aflossing bij Tmobile en de kosten van bellen en data bij Simpel, omdat ik dus de Simkaart van Simpel gebruik in mijn inmiddels een jaar oude IPhone Max 12. Op dat gebied valt er nog veel winst uit te hslenvoor UC, anders zou ik mijn mobiele telefoon contract en ook Energie en Gas, (weer) onder brengen bij UC. Als UC nu iets voor mij kan betekenen tussen nu en eventueel de afloop bij Simpel in oktober. Ik vind het trouwens raar dat ik mijn mobiele nummer niet kon onder brengen bij Tmobile, omdat Simpel gebruik maakt van hetzelfde netwerk gebruik maakt, heel vreemd ?! Dus ik vraag aan UC eigenlijk, kunnen jullie iets voor mij, wat betreft mobiel telefoneren en Energie en gas, betekenen ? Ik hoor of lees het graag ! Wie weet ?

Bij schade altijd goed geholpen

Ik ben al 7 jaar verzekerd via UC bij ASR. De combinatie maakt het echt voordelig, zonder dat je inlever op kwaliteit. In die 7 jaar 2x een auto totalloss (1x niet eigen schuld) en 2 x prima begeleiding en uitkomst.

Een zeer tevreden klant !!!!

Ik heb een aantal verzekeringen bij United Consumers en naar alle tevredenheid. Transparant, klantvriendelijk en een goede website. Kortom: een aanrader. Groet Peter uit Den Haag

Betrouwbaar vlot en behulpzaam en zeker voordeliger.

Wij zijn altijd snel en goed geholpen door vriendelijke mensen met kennis van zaken. En dat voor één van de voordeligste premies.

Prima verzekerd dankzij UnitedConsumers

Prima verzekerd tegen het gunstigste tarief. Zeer tevreden over United Consumers, en dat al vele jaren. Zij berekenen het voordeligste tarief.

Heb weer schadevrij gereden, dus ben dik tevreden!

Mijn laatste ervaring betreft een schade afhandeling van elf jaar geleden, toen ik in een parkeergarage werd aangereden door een achteruit rijdende uitparkeerder. Mij trof geen schuld en de verzekering regelde alles vlot met de verzekeraar van de tegenpartij,

Goed advies

Prima maatschappij

Fijne communicatie en niet teveel e-mail s

Fijne communicatie en niet teveel e-mails !

Prettig spaarpotje !!

Ongemerkt spaar je een mooi bedrag bij united consumers . Daarbij komt dat de service prima is !

prima en makkelijk spaartegoed op te bouwen !

al jaren krijg ik korting op onze gas en elektrische verbruik, het kost niets extra's , alleen inschrijven en de rest word automatisch verrekend zoals men zelf wilt, alleen de tankkorting gebruik ik niet omdat ik heel weinig autorijd ! Inmiddels weer een afrekening ontvangen zodat we in al die jaartjes toch een leuk bedrag hebben terug ontvangen !

Is zeer goed een 10

Discriminatie?

Wilde mijn aangeschafte Volvo S80 met 210 PK all-risk verzekeren maar de dame die mij te woord stond gaf aan dat alleen wa + extra mogelijk was. Ik vroeg waarom niet all-risk en daar kwam geen antwoord op. Vandaag lees ik een artikel in de telegraaf over een een autobezitter die zijn auto met veel pk;s niet kon verzekeren gezien zijn leeftijd. Ik voel me als dit hetzelfde betreft besodemieterd. J.H. Mos

Ben tevreden.goed.

Ben zeer tevreden goede auto verzekering.

Snelle en correcte service.

Ondanks korting blijkt de premie niet altijd de laagste te zijn. Bij alianz verzekering namelijk bijna € 2 -- per maand voordeliger. Door positieve ervaring toch hier de verzekering hier omgezet.

is helemaal niet goedkoper

10%korting bullshit daarom nog extra 21% belasting erbij. zorg voor goede kortingen anders deze site offline halen

Sam Was Great!

I want to say a big THANK YOU to Sam! He was very intelligent and really really helpful. Thank you for your help with translating Dutch over the phone, and helping me successfully getting a car insurance! Keep Sam! He is a star! Very grateful and will recommend this company because of his awesome customer service skills, and willlingness to help a client. Thanks again, Madisyn

Prima!

Ieder jaar krijg ik per e-mail een offerte toegezonden met een optie om van verzekeringsmaatschappij te wisselen. Bij het telefonische contact daarna werd mij, ook dit keer weer, een nog voordeliger polis aangeboden. Alle administratieve handelingen worden door UnitedConsumers uitgevoerd! Geen omkijken naar! Ook toen ik een schade had gemeld werd alles per mail goed en duidelijk uitgelegd en geregeld!

GEWELDIG

Ik vindt dit zo leuk ongemerkt sparen net om het ontstane gaatje op te vullen. Bevalt me goed!!

Gewoon goed en snel en ook nog een LEUK spaarpotje

Uitstekende service en komen hun afspraken na.

Wij zijn al jaren klant bij Unitedconsumers met al onze verzekeringen en hebben goede ervaringen met deze organisatie.Je moet tenslotte toch overal betalen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven