Autoverzekering gelukkig nog niet nodig gehad;)

Prima verzekering!

Elk jaar weer de juiste verzekering tegen een goede prijs.

Tevreden

Eerlijkheid, klanten op hoogte,

Vriendelijk, snel

De service en het begrip waren zeer fijn.

Dit is goed.

United Consumers maakt waar wat ze zeggen.

Alles prima verwoord.

Ben met alle berichten zeer tevreden.

Uitstekende service en bereikbaarheid.

Bij mijn laatste melding prima geadviseerd en afgewikkeld.

Ontzorgen tegen een aantrekkelijke prijs

UnitedConsumers is een betrouwbare partner op vele gebieden. Zij houden de markt in de gaten, trekken op tijd aan de bel en regelen alles conform de gemaakte afspraken en heel transparant. Bovendien wordt je niet lastig gevallen met allerlei ongevraagde adviezen of e-mailtjes

Goede prijs, prima verzekering

Alijd prima.

Attent en behulpzaam

Wordt goed op de hoogte gehouden van mijn kosten iz. Autoverzekering, Er wordt gewezen op mogelijk goedkopere aanbiedingen.

Zie hieronder.

Ik vind de service van United Consumers uitstekend. Ben daar zeer tevreden over.

Korting is minimaal

De korting/jaar is zeer gering. Misschien toch overstappen op een andere verzekeraar?

Leuk al die voordeeltjes.

Ik laat het tegoed een jaar staan en betaal er de energierekening van als ik moet bijbetalen.

Je hoeft het zelf niet in de gaten te houden

Dat het makkelijk is

Prima alles !!!

Heb reeds enkele jaren een aantal dingen bij United Consumers o a stroom - gas 2 youfone abonnementen en de auto verzekering Bevalt heel goed allemaal , en wordt altijd bij vragen of iets veranderen zeer snel en zeer correct te woord gestaan Ik ga niet veranderen hoor , bevalt zeer goed En ook automatisch iets sparen , is toch een leuk extraatje!! Mvg Corrie Leeman

3jaar

Ik als volgt

Nog geen schade gehad .

Dus nog geen ervaring met de manier van werken van de verzekering

goed snel en to the point

goed snel en to the point

zeer snelle reactie

goede informatie vriendelijk en professionele medewerkers

Al jaren zeer goed

Goede service,zeer tevreden

Laatst groene kaart kwijt vlak voor vakantie. Binnen tien minuten had ik een nieuwe via de mail. Schades worden snel en goed afgehandeld.

Prima geregeld door UNITED CONSUMERS

Ieder jaar weer de beste Autoverzekering

fijn om te horen dat er de nodige aandacht aan wordt besteed

zie boven

Verandering en 20€ gekoper

Een medewerker van United Consumers belde mij met de vraag of ik een bepaalde mail ontvangen had. Dat was niet het geval, waarschijnlijk door een storing. Het ging over mijn autoverzekering. Door te veranderen bespaarde ik 20€ per maand. Dus direct overgestapt. Prima service.

Uitstekende service en begeleiding.

Ik ben lid sinds de tachtiger jaren en ben nog geen betere verzekering tegengekomen. De service is uitstekend, vooral het uitzoeken en vergelijken naar de goedkoopste deal voor elke verzekering. Dank u United Consumers!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven