geweldige service

UC houdt goed bij welke autoverzekering voor mij het voordeligst is. Levert ook dit jaar weer een mooie korting op

Uitzonderlijk tevreden

Het kwartje is bij UC gevallen al jaren de beste en voordeligste voor de consument

Beste service voor de laagste prijs

Helemaal blij mee.

korrekte behandeling

Altijd krijg ik tijdig bericht

Nooit problemen gehad

Is een bedrijf dat wek levert zoals het hoort.

GEEN KLACHTEN

Ik heb gelukkig nog steeds schadevrij gereden. Maar ik ga er gewoon vanuit dat UnitedConsumers En vertrouwelijk is.

Ben heel te vrede met de producten die ik gebruik be U.C.

Krijg altijd goed advies en goede verzekeringen aangeboden.

Altijd goed advies en goede, voordelige verzekeringen aangeboden. Zonder er zelfs naar te vragen. Goede communicatie

Uitstekende communicatie en afwikkeling schade

De schade aan mijn auto is na melding bij UC. onmiddellijk in behandeling genomen. Snel een goed, gecontracteerd schadeherstelbedijf in de buurt gevonden en binnen enkele dagen was mijn auto al weer naar behoren hersteld. United Consumers communiceert hierover zeer duidelijk en werkt efficient. Inmiddels is het totale schadebedrag succesvol bij de tegenpartij verhaald en met de hersteller verrekend. Uitstekende service, goede polisvoorwaarden en concurrerende premies. Ik kan deze organisatie aan iedereen van harte aanbevelen.

Top verzekering met hart op juiste plaats.

Super verzekering. Deze biedt je hulp in alle opzichten. Ik raadt deze verzekering echt iedereen aan. Wij hebben ervaring met andere maar zo coulant en helpende hand en vriendelijkheid als deze is er niet. Zelfs bouw je een spaarpotje op dat je jaarlijks uitgekeerd krijgt en is voor een ieder een leuk bedrag. Ik zeg. Verzeker je auto hier.

Super goede auto verzekering

Super cool is het Klasse verzekering is het

Eenvoudig vergelijken. De goedkoopste polis extra korting, en duidelijke informatie.

Slechte leesvaardigheid

Zaterdag 14 augustus 2021 ontving ik per e-mail de op mijn verzoek aangevraagde royementsverklaring. Vandaag ontvang ik onterecht een nieuwe polis. Zal er straks ook onterecht premie worden afgeschreven. Het stond al klaar, maar kruiste elkaar. Vlot ontving ik dit bericht. Nu hopen dat er inderdaad niets wordt afgeschreven omdat dit ook al klaar stond.

Deskundigheid en informatie naar de klant

Alles omvattend; de dekking en het contact evenals de informatie zijn goed bevonden.

Fijn dat Ik punter Spaatz met tanken ook!

Ik ben zeer tevreden.

Alles is duidelijk en overzichtelijk

verzekeringen die up to date blijven dankzij het vergelijken van verzekeringsmaatschapijen.

Door jaarlijks te vergelijken blijft je verzekering up to date. Regelmatig aanbiedingen van andere soorten verzekeringen. En door meerdere verzekeringen af te sluiten bouw je een spaartegoed op. Alleen de inboedelverzekeringen mis ik nog! .

super

ben heel tevreden kan niet beter

Zeer gelukkig met jullie

Als je iets wil veranderen dan staan jullie er ook klaar voor

Wij zijn zeer tevreden over onze auto all-riks verzekering,

Altijd goed advies en goed geholpen.

zie boven

Prima service.

UnitedConsumers kijkt elk jaar wat de goedkoopste autoverzekering voor mij is. Ik hoef hier niets voor te doen en krijg automatisch bericht van hun met duidelijke informatie en alles kan telefonisch worden geregeld. Daarbij een goede uitleg.

Prima verzekering en niet duur

Prima dekking voor mijn auto en niet duur

De beste

Het is altijd goedkoop

UnitedConsumers prima autoverzekering

Ik word altijd prima op de hoogte gehouden over het wel en wee van mijn verzekering bij UnitedConsumers autoverzekering

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven