Gunstige verzekering.

Ben zeer tevreden

Prijsgunstig en veelbelovende autoverzekering!

Ik heb tot op heden gelukkig geen aanspraak hoeven te maken op mijn autoverzekering, maar de premie/prijs is gunstig en, na gehoord te hebben, is de afhandeling bij schades acuraat en snel!

Goed en zeker

Goede verzekering waarbij prijs kwaliteit verhouding goed is.

Zeer voordelig

Alles goed in zichtbaar geen opmerkingen

Ik heb geen schade gehad, dus altijd tevreden.

Zie boven. Goed dat jullie de markt goed verkennen, uitzoeken, contracten sluiten. Ik ben tot nu tie erg tevreden!.

Goed en snel geregeld

Snelle afhandeling | Goede service

Ik werd direct goed geholpen door UC, de telefoon werd snel opgepakt en de afhandeling van mijn schade was snel geregeld. Ik vond het erg fijn dat zij tijdens de behandeling en afhandeling van de schade mij altijd netjes een mail stuurde waardoor alles duidelijk en helder was. Ik werd goed meegenomen in het proces, Top!

Ideaal voor alle verzekeringen

Goede service en levert nog wat op ook

Goede verzekering

Goede en snelle afhandeling bij schade

Snel en doeltreffend geholpen

Gelijk alle info erbij en direct verwerkt. Alle papieren digitaal direct beschikbaar. Ik vindt het fantastisch. 5 sterren absoluut verdiend

United Consumers is een heel open en betrouwbare organisatie.

In de afgelopen jaren heb ik United Consumers als een zeer betrouwbare organisatie ervaren. Open en betrouwbaar, omdat je als klant niet alleen gestimuleerd wordt om te sparen, het aanbieden van de scherpe tarieven is onderdeel van hun motto.

Het gaat goed zoals het gaat.

zie boven

Niets op aan te merken

Ik denk dat mijn grote rijervaring meehelpt om nu al jaren en jaren schadevrij te rijden. En ook gebarsten ruiten door opspringende steenslag zijn mij de laatste 10 jaren bespaard gebleken. Ik hoop dat komende jaren de gunstige ervaring met United Consumers onveranderd zal blijven. Ook na een eventuele schadeclaim. Ook de service bij overgang op een andere auto was prettig verlopen.

Ik ben tevreden

Deskundige medewerkers.

al jaren dik tevreden

altijd verzekerd van de goedkoopste verzekering.

geweldig

kan er veel extras mee doen heel fijn, en heb ook fijne dingen er mee gedaan ik raad het iedereen aan, heb ik ookgedaan, maar ze willen niet ik snap het niet

Klant vriendelijk en snel

Al jarenlang goede ervaringen!

Fijne uitleg goed geholpen

Het is geweldig hoe ik word geholpen Een en al lof.... toppie

Zo heerlijk om sommige regel dingen over te laten aan mensen die er verstand van hebben!

Mijn autoverzekering heb ik o.a. over gelaten aan unitedconsumers

Uitstekende service...en klantvriendelijkheid

Altijd netjes en correct geholpen

Heel goed service en snel reactie en heel vriendelijke medewerkers

Altijd ben ik snel geholpen. Met heel vriendelijke medewerkers. Snel reactie en snel alles geregeld. Ik ben super blij dat ik verzekerd bij United consumers.

geen poespas

netjes

Ik ben zeer tevreden met de zorgvuldige werkwijze van United Consumers

United Consumers bekijkt elk jaar zorgvuldig of ik voordeliger mijn auto kan verzekeren.

Geweldig goed.

Ik heb een schadegeval gehad, mijn auto was total loss, de tegenpartij had ook een flinke schade. We dachten van elkaar dat we elkaar voorrang gaven. De voorrangsregels zijn op die kruising gewijzigt en als je dan druk bent 's ochtens dan zitten de oude systemen nog in je hoofd. Maar ik heb me nergens druk om hoeven maken wat betreft materiele zaken. Heb natuurlijk wel de andere dag, de tegenparij , persoon, gebeld of hij er goed vanaf was gekomen. Hij had helemaal niets. GOD heeft ons allebei bijzonder gespaard. Een motorrijder op je motorkap dat is niet niets.

UC-Autoverzekering vind ik grandioos.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met UC, óók op andere gebieden als energie etc.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven