prima en gemakkelijk

Bij de UC autoverzekering hoef je niets te doen om tot de voordeligste verzekering te komen. Zij doen dat voor jou. En de besparing wordt gewoon teruggestort.

Een prima deal

Nooit geen gemekker en problemen. Geen urenlang zoeken naar de voordeligste/beste. En ook nog een paar tientjes in de spaarpot.

Supergoede service

Ik kreeg vandaag een email van unitedconsumers dat mijn WA casco verlengt is met een voordeliger contract. Het voordeel is €50 per jaar! Ik hoefde er niets aan te doen, een goede service!

Al het papierwerk goed en op tijd.

Onmerkbare zekerheidsstelling op de achtergrond..

Ben heel tevreden

Ben tevreden en als er wat is dan wordt ik goed geholpen.

Ik wil een wijziging in mijn autoverzekering aanbrengen.

Van WA+casco wil ik overstappen naar een WA+extra

Uitstekende vergelijking gedaan in mijn voordeel. Klasse!!!

Dik tevreden!!!

Ik ben tevreden

I

Ben erg blij met alle regelingen

Snel efficient

Zie vorige

Vanaf dag 1 geen spijt van gehad !

1 Ze zijn altijd bereikbaar. 2 Ze zijn altijd vriendelijk. 3 Ze regelen altijd de beste deals.

Altijd op zoek naar de beste deal

Rij al heel wat jaartjes auto en gelukkig niet al teveel schades. Elk jaar weer een gezoek naar een goede verzekering, dit wordt nu uit handen genomen door United Consumers.

met alle acties van UC zeer tevreden

Verzekeringen of energiecontracten zeer tevreden Spaarregeling leuk en betrouwbaar

Héél goed.

Goede duidelijke antwoorden bij vragen, Altijd vriendelijk.

Ik ben, tot nu toe, zeer tevreden over de aitoverzekering

Nog geen ervaring

word altijd vriendelijk geholpen Denken met je mee

had na jaren andere energie leverancier was dus overgestapt maar dit was de grootste fout Het was 1puinhoop beloofde van alles Maar contract opsturen die kreeg ik pas na dat de bedenktijd verlopen was Heel slim maar als klant ben je daar de dupe van Op mailen en telf werd niet gereageerd Ja nadat de bedenktijd verlopen was Weer terug naar jullie goed geholpen Goed geholpen met goed advies .

Uitstekende autoverzekering!

Via United Consumers toch een WA+beperkt Casco kunnen afsluiten, waar bij andere verzekeraars dat niet kon, vanwege de leeftijd van de auto. Duim omhoog voor de medewerker die het regelde! De beperkt Casco betekent toch verzekerd voor ruitschade.

Ben zeer tevreden nog nooit problemen gehad

gelukkig geen schade .Dus meer bonus Dus nog steeds de laagste prijs

geen ervaringen

Nummer 1 in gebruiksgemak.

UC is een super organisatie, elk jaar opnieuw de beste deal en dat zonder er ook maar naar om te hoeven kijken. De ervaring heeft me geleerd dat ik UC niet hoef te controleren, prima.

nooit klachten

Positief

Ik vind het leuk, dat je spaart.

vriendelijke personeel,met kennis

heel veel kennis en ervaring,en wordt goed geholpen

Prima prijs en uitstekende klantenservice!!

United Consumers is voor meerdere verzekeringen aan te bevelen. Goedkoop en bovenal altijd persoonlijk te bereiken. Ze doen wat ze beloven. Je bent geen nummer maar een persoon. Vakkundig advies geven ze ook.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven