goed geregeld

fantastisch

ben hardstikke tevreden

toch wel een goede ve4rzekering gekozen

Gewoon goed en geen klachten

Gewoon super

Sublieme afwikkeling van een schade welke ik had

Mijn schadeafwikkeling welke ik had is op een zeer correcte en snelle manier afgehandeld. Het was mijn schuld maar met de tegenpartij goed en probleemloos opgelost en afgewikkeld.

Geen geneuzel afspraken worden nagekomen Grandia TERWOLDE

.....

Dikke Prima!!!!

Altijd goed bereikbaar, fijne hulpvaardige medewerkers met verstand van zaken. Zoals we in Friesland zeggen “Het kan minder”. M.a.w. “Goed”

Het is heel prettig om samen te werken met unitedconsumers alles netjes,duidelijk en goed geregeld

Altijd tevreden!

Altijd goed geholpen.

Prima ervaringen!

Hier wordt meegedacht met de klant!

Uitstekende service door vakbekwaamheid

Sven heeft poliswizigingen voor mij doorgevoerd en mij er attent op gemaakt wat voor mij handig is. Ik vind dat uitstekende service. De volgende dag ben ik door een juffrouw van de afdeling verzekeringen wederom uitstekend geholpen. Kortom ,deze medewerkers zijn een sieraad voor de organisatie. Ga zo door UC.

zeer goed

zeer goed

Supersnel contact gemaakt

Duidelijk, meedenkend ,en beleefd

Mijn ervaring bij UC is goed.

Mijn ervaring bij United Consumers is goed. Wij maken al vanaf begin gebruik van de zorgverzekering, van autoverzekering en het gebruik van elektriciteit. Over dit alles is er ook nog maandelijks een kleine korting waardoor je een leuk bedragje kunt sparen voor iets leuks. Heel tevreden over United Consumers. Bij contact altijd vriendelijk en goede informatie en uitleg.

Toppers !!!

Geen gezeur over ....... Echt top!!!!! Een verzekering zoals het hoort Ook ik ben een pietje precies

Ontzorgend voor je portemonnee.

UC zoekt het goed voor je uit, elk jaar weer.

Verwachting overtroffen

Na een schade veroorzaakt door iemand die niet verzekerd was (onder invloed) in eerste instantie schade gemeld. Later ingetrokken omdat de veroorzaker het zelf wilde oplossen. Dit geaccepteerd en schademelding met die reden ingetrokken. Is goed opgelost maar kreeg van United Consumers later alsnog de vraag of alles gelukt was. Top, mooie nazorg

Geen gedoe meer

Alle verzekeringen op een rij....wie ziet door het bomen het bos nog....ik ben blij dat United Consumers dat voor mij regelt. Op een gunstige en makkelijke manier. Kan het iedere autobezitter aanraden.

Helemaal top

Nooit geen problemen, snel accuraat !

gewoon goed ,geen gezeur .

Een goedkope maar goede verzekering plus een leuk spaarpotje ,kan je als je wat gespaart hebt opnemen wanneer je wilt.

goed behandeld en snelle afhandeling bij schade Top

altijd de goedkoopste en goede verzekering

hoef er zelf niks voor te doen,wordt elk jaar voor mij gedaan

uitstekende service van het personeel

Via een kennis bij United Consum,ers gekomen en doe dit nu voor het 2e jaar. Alle aanvragen zijn met deskundigheid door UC behandelt en verwerkt. Ben uiterst tevreden en daarnaast ook een leuk spaarpotje. Personeel is zeer deskundig. Prificia.

Gewoon goed!

Goede producten Goede premies Goede pakketten Goede korting Goede deskundige klantenservice Goede site Goede informatie daarop Gewoon goed dus! *ik heb geen aandelen/belang en werk ook niet bij dit bedrijf.

Tevredenheid

goede communicatie

Bij schadegevallen goed geholpen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven