Telefonisch goed bereikbaar.

Heel goede ervaring met United Consumers. Geen lange wachttijden aan de telefoon en correcte behandeling.

Goed geregeld

Voor mij de beste verzekeraar. Nooit problemen mee gehad.

Snelle en uitstekende service

Gewoon goede service en een redelijke prijs voor onze auto verzekering

Prima autoverzekering met een scherpe prijs.

Jaarlijks wordt het aantal schadevrije jaren bijgehouden en de premie hierop verlaagd bij meer schadevrije jaren. Prima geregeld.

heel goed dienst en goedkoper.

heel goed dienst en goedkoper.

Zeer goede ervaring en ik raad deze verzekering aan

Zeer goede ervaring en ik raad deze verzekering aan

Altijd tijdig geïnformeerd

Door de prijsvergelijkingen heb ik een goed beeld of ik blijf bij mijn huidige partij of eventueel over wil ( moet ) stappen.

Voordelig en goede service!

Gelukkig nog maar weinig tot geen schade gehad de afgelopen jaren, check regelmatig andere maatschappijen maar via United Consumers blijft het de voordeligste autoverzekering.

Super goed geholpen

Ik ben heel geholpen met het zoeken naar de goedkoopste verzekering

Zeer behulpzaam voor een oud mens.

Gelukkig geen ongeval gehad. Ze zijn aan de telefoon altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zorgeloos verzekerd zijn

Het gemak van niet op te hoeven letten op de verschillen welke jaarlijks ontstaan bij div. maatschappijen en de alertheid van UC met het op tijd informeren van de klant maken mij een tevreden klant

Gewoon weg super

Je wordt vriendelijk op de hoogte gehouden.

geweldig geholpen na schade. vriendelijk en efficiët.

bijzonder goed

Efficiënte berichtgeving. Niet teveel mailverkeer.

Prima organisatie

United consumers is zeer betrouwbaar. Je wordt altijd zeer goed geholpen. Welke verzekering je ook nodig hebt.

Goede ervaring.

Zeer goed, Bewust hiervoor gekozen.

Altijd oké

overstap goed geregeld,je spaart ook direkt, top

Vlotte afhandeling van gewijzigde autoverzekering

Telefonisch de verzekering van mijn auto gewijzigd i.v.m. aanschaf andere auto. Binnen een paar minuten vakkundig geregeld en daarna permalink de wijziging ontvangen. Prima afhandeling en service!

Afspraak niet nagekomen

Ondanks uitleg is de beloofde korting niet toegekend!

Rustgevend

Naast United Autoverzekering heb ik ook de Gas en Licht en mijn mobiel verzekeringen bij United Consumers afgesloten en dat bevalt uitstekend. Alles onder 1 naam: United Consumers. Daarbij 'spaar' je ieder jaar voor elke verzekering en dat resulteert na enkele jaren tot een heel leuk spaarpotje waar je niets voor hoeft te doen... Dus werkt het aan 2 kanten: duidelijke rekeningoverzichten, prima prijs/kwaliteitverhouding en een leuk spaarpotje. Dit zijn de redenen dat ik me prima voel bij United Consumers.

Nog niet zo goed

Wij hebben een schadegevallen gehad.maar kregen niks vergoed.die rechtsbijstand verkeer valt me wel tegen. Deed naar mijn mening niks.

Waardeloze afwikkeling administratie

Ongelooflijk slechte reactie op mails Ik vertrek bij dit bedrijf

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk en overzichtelijk en voor een goede prijs.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven