Sinds een paar jaar overgestapt voor mijn auto verzekering!! United concumers altijd op zoek naar de beste maar vooral goedkope verzekering!!!Heb bij United m'n energie.. zorgverzekering en auto verzekering ,mooie kortingen en een nog leukere spaar systeem!! Al jaren een zeer tevreden klant !!!!Ik stap nooit meer over!!

Super service

Elk jaar wordt de scherpste premie gezocht, Én gevonden door United Costumer.....heel blij mee!!

snel

zeer goed en snel geholpen klasse

Top bedrijv

Veel tevreden van juli zaak. Natuurlijk delen met mein vrinden over mogelijkheden wat zijn bij jullie. Gewoon blij mijn. Groetjes Wojtek

Ben al jaren lid van UC en raad deze Autoverzekering iedereen aan

UC is voor mij al jaren een goede tussen persoon die jou ook stimuleert om je doelstelling te bereiken. Zij zijn onze tussenpersoon in energie vraagstukken maar ook met het bekijken in verzekering.

is prima

is prima geen klachten.

Duidelijk en zeer klantgericht

Nooit meer zelf vergelijken. Alles is goed geregeld bij United Consumers.

Geweldig.

Ik vind het een mooi systeem dat je korting opbouwt en dan laten uitkeren waneer het ons het best uitkomt. Geweldig. Groet Hillie Delhaas Zwiers

ik weet niet hoe ik moet aangeven akkoord te gaan met de voorgestelde premie zonder telefoongesprek

Het voorstel voor een goedkopere autoverzekering vind ik prima en omdat mijn ervaringen met UC tot nu positief zijn, vertrouw ik op het voorstel en ga er mee akkoord. Daarvoor heb ik geen telefonisch contact nodig. Maar ik zie de mogelijkheid niet om dit aan te geven, Of bijvoorbeeld de mededeling dat als je niets doet het voorstel gewoon in werking treedt. En een telefonade minder levert m.i. altijd voordeel op.

tevreden

Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt

Wordt goed geïnformeerd alles overzichtelijk en klantvriendelijk

Ben zeer tevreden over de behandeling naar de klant via de klantenservice en je dagelijks geïnformeerd

Heel blij met overstappen

Zat tegen van alles aan te hikken. Mijn consumers contact leidde er toe dat ik via hen een nieuwe autoverzekering heb afgesloten. Heel tevreden!

Betrouwbaar , VOORDELIG en goede producten

Al jaren trouwe klant bij united consumers, waardoor ik al vele euro, s bespaard heb, en toch goede service en goede producten en ruime keuze heb . Autoverzek, energie contract en telefoonabonnement altijd een goede en voordelige keuze kunnen maken. Ga zo door!

Goede communicatie aardige telefonisten super gewoon

Prima!

Ik heb twee keer schade gehad zonder eigen schuld: de eerste keer reed iemand mijn stilstaande auto in en onlangs deed de tweede keer zich voor: een vos recht voor mijn wielen. Geen ontkomen aan. Vos dood en mijn auto verloor koelvloeistof etc. In beide gevallen heeft United Consumers voor uitstekende schade afhandelingen gezorgd!

prima service

prima service

Ongelooflijk goede communicatie

Een behoorlijke schade aan mijn auto. Na melding kreeg ik snel te horen wat ik moest doen. Na expertise werd mijn auto keurig gemaakt. Met de tegenpartij werd voor mij alles geregeld. Snelle betaling zodat garage en ik zeer tevreden zijn. Fijn, dat het ook zo kan werken!

Goede service wijzen zelfs op de schadevrije jaren meer is

Goede service snelle afhandelingen. En vanuit hun erop gewezen dat ik meer schadevrije jaren heb dan ik opgegeven had. Waardoor nu me premie lager wordt!

prettig en betrouwbaar

Formidabel !!

Al jaren zijn wij bij United consumers, en hebben al jaren plezier ervan. Al de kortingen bijelkaar hebben ons heel wat opgeleverd !!!!

Geweldige mens vriendelijke mensen

Werken heel fijn en denken met je mee en merk ook dat ze het opzoeken als je bv schadevergoeding niet goed heb ingevuld krijg je bericht dat ze ook aan geven dat het geen 10 is maar 12 vrije jaren en als er iets niet duidelijk is krijg je goede uitleg toppie

Alles is altijd keurig geregeld.

Prima service , alles keurig op tijd en netjes geregeld.

Ok

Goed geregeld

Een paar jaar geleden een botsing is erg goed afgehandeld

Prima verzekering

Ik heb hem dit jaar niet nodig gehad maar ze houden mij prima op de hoogte

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven