Het gaat goed zoals het gaat!

Hoef niet na te denken over de verlenging van mijn autoverzekering; UC doet dat voor me. De afhandeling verloopt daarna probleemloos.

top!

hoi, in de loop der jaren dat we lid zijn van UC hebben we al veel kortingen uitbetaald gekregen via het gasverbruik, stroomverbruik en de autoverzekering, en ook kijken ze altijd of er een goedkopere verzekering mogelijk is voor de auto met dezelfde voorwaarde ,en altijd correct en heel overzichtelijk via mail, echt de moeite om info te vragen bij UC zelf, is gratis en niets verplicht, en ik ben geen reclamemaker voor UC !

Super je kan lekker sparen.

Je kan sparen.

Beknopt maar duidelijk

Met schademeldingen heb ik geen ervaring omdat ik geen schade heb gehad. Verder, lage premie, duidelijke voorwaarden en geen paarse krokodillen tegengekomen.

United Consumers Autoverzekering, voor mij perfecte keuze

Ik ben zeer tevreden over mijn keuze voor UC. Ieder jaar, in mijn geval 2-jaar, wordt de verzekering tegen het licht gehouden of deze nog bij mij past. De contacten zijn zeer vriendelijk en professioneel. Daarnaast bespaar ik op de verzekeringskosten, dat is een prettige bijkomstigheid!.

Zeer goed contact met een medewerker

Bij het omzetten van mijn auto verzekering ben ik telefonisch zeer goed geholpen

Prima dienstverlening.

Tot nu toe altijd zonder problemen geweest. Ook schade zonder enig probleem verwerkt en betaald.

Ik ben heel goed tevreden

Ik ben altijd goed te woord gestaan en behandelt

Perfecte dienstverlening

Ze houden het zelf bij, je hoeft hun negens op te attenderen en zijn er problemen lossen hun ze voor je op. Ik moest in het verleden zelf overal achteraan op internet. Ik heb ook nog een verzekeringsadviseur die nog verzekeringen voor mij regelt die UC niet levert. Was ik maar zo tevreden over hem als dat ik over UC ben. Ik zou zeggen UC blijf zo doorgaan en ik blijf nog lang klant. Toppers

Gewoon goed

Laatst contact gehad en geweldig geholpen

Prima geregeld

Alles goed geregeld het het is op tijd binnen

Prettig

Als ik ergens voor bel de. Auto of electro. Dan wordt ik goed. Behandeld heel fijn ga zo door

Prima; neemt wat zorgen weg.

Persoonlijk contact vind ik heel belangrijk

Persoonlijke en duidelijke uitleg

binnen enkele minuten geregeld

Mijn aangekochte auto in enkele minuten over laten schrijven van de oude naar de nieuwe auto in korte tijd en de polis bijna net zo snel op de mail als dat ik aan de telefoon was, dus, goed geregeld!

Zeer klantvriendelijk

Meedenkend en bij controle ( aantal schadevrije jaren blijkt hoger te zijn dan door mij opgegeven)ten gunste van mij de verzekeringspremie verlaagd uit zichzelf!

gewoon goed

Gewoon goed

Alles samen meer korting

Voordeel prijs alles tezamen in pakket

Nette behandeling na schade,altijd een correct antwoord,

slecht

dit smerige bedrijf bedriegt de boel

Matig

Ruitschade niet bij dealer is groot nadeel.bij dealer gaat vaak sneller

Betrouwbaar en gelukkig nooit gebruik van hoeven te maken.

Voorheen zelf zitten zwoegen in de materie en kom op hetzelfde uit. Dat geldt ook voor de andere takken van UC. No nonsense in app, klantenservice en besparing niet te vergeten!!

Snel geholpen met kennis van zaken

Of het nu gaat om globale informatie, of meer specifiek inhoudelijk, ik word altijd vriendelijk en correct te woord gestaan en direct met de juiste persoon in contact gebracht. Bovendien niet minutenlang in de wacht per telefoon.

Ben zeer tevreden!!

Prima firma. Alles snel en correct. Vriendelijk telefonische contacten. snelle reactie bij telefoon en mail.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven