Prima verzekering tegen een lage premie

Vorig jaar schade gereden. In een donkere, regenachtige situatie reed ik weg van een parkeerplaats. Plotseling kwam een zwart, voor mij onzichtbaar paaltje een paar stappen naar voren, waardoor er flinke schade aan mijn auto werd toegebracht. Alles werd keurig gemaakt, keurig geregeld met een huurauto en: de premie ging niet omhoog, maar ze zochten zelfs een verzekering met een nòg lagere premie. Prima, dus.

Je hoeft ze maar te bellen Dan regelen ze alles voor je

Ik laat dit werkje graag over aan goede en deskundige mensen

Zie boven

Voordelige aanbiedingen

Door de vergelijking van UC kom je tot de voordeligste aanbiedingen

wordt goed geholpen met problemen.

ben te vreden

Uiterst positief

Het feit dat United Consumers met de klant meekijkt waar er op premies bespaard kan worden (in mijn geval: autoverzekering) is meer dan ik van een verzekeraar verwacht. Bij andere verzekeringsmaatschappijen heb ik dat niet zo ervaren.

Mijn ervaring is super. Ik kan altijd op jullie bouwen.

Prima verzekering

De overstap ging vlekkeloos. Prima service van U.C. Duidelijke uitleg over de autoverzekering op de website wat mij overtuigde om over te stappen. Ook de premie is goed en je spaart ook nog per maand in het bespaartegoed helemaal fantastisch.

een prima service.

Ik had laatst een kleine schade. Ik ben door UC prettig en effectief geholpen bij de afhandeling daarvan. Ook de informatie over de verleende korting is duidelijk.

Goedkoop en snel geregeld

Je word goed geïnformeerd,welke verzekering nog goedkoper is voor je.

Uitstekende service door zeer vriendelijke MENSEN.

Zie bovenstaande.

top!!!!

zeer positief!!

Zeer tevreden geen omkijken naar en de korting is mooi meegenomen!

Zeer tevreden!

Uitstekende verzorging

Ik heb ondanks dat ik geen schade of iets dergelijks heb ondervonden toch een uitstekende relatie met de verzekering opgebouwd, daar ben ik blij en gelukkig van geworden Je hoort veel andere verhalen.

Uitstekende communicatie en voorwaarden maakt ze sterk

Adequaat, netjes en eigentijds

tot nu toe geen enkele klacht en ben al jaren aangesloten

Zelfs de autoverzekering van voogd en voogd wordt ingehouden terwijl,ik al ben overgestapt naar ohra

Het doorgeven dat het gelukt via een andere autoverzekering maar het inhouden gebeurt nog steeds ook de data 02-11-2020 en 17-11-2020 kan ik niet helemaal volgen van voogd en voogd a.d. 63,24 en 61,52 kan ik niet helemaal volgen en die van januari 2021 a.d.62,48euro ik weet niet meer

Nvt

Dat ze er weinig aan doen om een goedkoper autoverzekering te zoeken terwijl er bij de andere organisatie wel goedkopere hebben dus het is een slechte zaak om dan de mensen er zelf naar laten zoeken.

Alleen maar positief.

Zeer goede en positieve behandeling door de medewerkers.

Alles word super geregeld

Ben al een tijdje bij U.C. en dat ben ik volle tevredenheid. Dus het komt ook niet in mijn hoofd om over te stappen, integendeel. Ik deel aan iedereen mee wat een super geweldige maatschappij jullie zijn. Nogmaals U.C. ga zo door mijn zegen hebben jullie Groetjes Joachim Meenhuis

Heerlijk alles op een hoop

super

ik ben al jaren klant bij united consumers en ben 100% tevreden

Ik ben redelijk tevreden

Ik heb nu enkele jaren een autoverzekering bij Uw organisatie. Elk jaar stijgt de premie ongemerkt. ik hoor niets meer over een hogere no-claime korting. Ook lijkt het mij een goed idee om de premie afhankelijk te maken van het aantal gereden kilometers. Ik rijd normaal nog geen 9000 km per jaar en betaal evenveel als iemand die 10 x zoveel rijdt. Terwijl mijn risico op een ongeval 10 x minder is.

goede verzekering

Luchthavenweg 20