Toppers! Super snelle en goeie service!

Ik wijzig best vaak mijn verzekeringen omdat ik meerdere auto's heb en de service is altijd perfect, correct en snel! Ik ben iets meer kwijt via United Consumers maar dat heb ik zeker over voor deze service!

Helemaal tevreden

Ik kon op de website niet volledig invullen wat ik wilde invullen, maar dat kwam achteraf helemaal goed.

Goede ervaring

Vlot geregeld. Meedenkende mensen. Betrouwbaar. En je spaart welhaast onzichtbaar een zakcentje.

Ik ben zo goed geholpen

Wat een lieve meid had ik aan de lijn. Ze wilde me graag helpen en deed dat ook zodat ik het goedkoopst uitkwam. Ik weet jammer genoeg haar naam niet meer , maar dit is echt een dikke 10

United Consumers luistert naar de klant, en denkt mee

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van het omzetten van mijn autoverzekering. Het blijkt nu ook weer, dat ik de juiste keuze heb gemaakt om te kiezen voor UC! Expertise, betrouwbaarheid en vriendelijke medewerkers!

Klasse.

Tot op heden is mijn ervaring TOP bij United Consumers. Had ik maar eerder naar U overgestapt.

Gewoon goed

Ik heb mijn verzekering nog nooit nodig gehad maar het spaarsysteem is geweldig.

Zorgeloos :-)

Het zit hem al in de naam : Samen Sterk ! Organisatie voor zijn klanten: vriendelijk, correct en gedreven!

goede servive

altijd zoeken naar voordeel

Goede en snelle service en supersnelle reactie op vragen. Reminders als je vergeet door te pakken. Goede bereikbaarheid per e-mail maar ook per telefoon.

prima verzekring

Schade afhandeling ging snel en goed

Had bericht gekregen over goedkopere autoverzekering. Fijn dat jullie dat voor mij onderzoeken. Heb gebeld en binnen 5 min.was alles duidelijk uitgelegd en geregeld. Ik vind dit een enorme service. Hartelijk dank.

goed zonder een klacht. { ook geen beroep hoeven te doen}

zonder een beroep op de verzekering te doen kan ik geen echte waardering uitspreken!

In één zin GOED....!

Ja, Wat moet ik zeggen. Alles loop zoals je hoop dat het zou moeten lopen. Ik ben zeer tevreden.

Snelle afhandeling bij schade

Duidelijk verhaal over de polis en premie betaling

geen premieverlaging

vraag? iedereen velaagd zijn premie ivm minder ongevallen?

Ik ben geen nummer bij UnitedConsumers!

Ze denken met ons mee en zorgen ervoor dat wij nooit teveel betalen. Je voelt je gezien als klant/mens en niet als een nummer!!

De meest effectieve dienstverlening voor vergelijking en besparing.

Een paar jaar geleden heb ik me een week opgesloten om de kosten van alle vaste lasten: ziektekosten, verzekeringen, energie, etc. te vergelijken en waar mogelijk over te stappen van aanbieder. Daarbij maakte ik ook de keuze voor UC. Nu wordt ik jaarlijks geïnformeerd over mijn keuze, waardoor ik veel tijd en werk bespaar.

Alles perfect geregeld . Ieder jaar een check voor de voordeligste verzekering voor de auto .

Goede verzekering

Nog geen gebruik van schade gemaakt.

Kijken altijd naar de beste verzekering en elk jaar een update om te kijken of de verzekering nog bij de auto past

Elk jaar premiecheck, goed bereikbaar, kortom zeeer tevreden

Goede service, elk jaar de voordeligste verzekering, kortom zeer tevreden

Top service van United Consumers

Ik hoef jaarlijks geen premies voor mijn autoverzekering te vergelijken want dat doet United Consumers standaard voor mij!

in alle opzichten een uitstekende srvice

ervaring met auto verz. ziekenfonds en tankpas

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven