Heel goed!

Heb hele goede ervaring met UC voor wat de kortingen betreft.

Bij United Consumers hoef ik zelf niet ieder jaar uit te zoeken welke autoverzekering in mijn geval

Heel prettig dat UC ieder jaar kijkt of de lopende verzekering ook volgend jaar weer voordelig is. In enkele gevallen hebben zij mij overgezet naar een andere verzekering als die voordeliger was. Erg gemakkelijk is dat.

Goede verzekering

Goede verzekering met snelle service

We zijn tevreden

Geen ervaringen

Ik voel me goed ebij

De mensen zijn vriendelijk, attent en behulpzaam. De enige dat ik er miste is dat ze niet beschikken over nieuw schadeformulier.

prompt en accuraat

slot van de auto geforceerd en vervolgens adequat behandelt. Bedankt en fijne feestdagen!

Staan onmiddelijk voor je klaar

Staan onmiddelijk voor je klaar

Beste verzekering

Naast dat ze de goedkoopste zoeken zijn het ook de vriendelijkste klantenservice medewerkers die ik ooit heb gesproken. En geloof me, ik heb altijd ruzie na 10 minuten

ze zijn er altijd, als je ze nodig hebt, geweldig en super fijn.

\\geweldig gevoel

zeer goed

Wij wensen jullie ook fijne Kerstdagen en een mooi 2021

Mooie Leuke aanbiedingen

nvt

klant vriendelijk en een zeer goede service aan te bevelen bij vrienden en kennissen

Snel alles geregeld

Snel en goed geholpen elke keer

Super naar mijn zin bij jullie

Altijd goed geholpen

Goed afvies gekregen en vriendelijk personeel. Al heel lang mijn auto daar verzekerd. Ik ben heel tevreden.

Persoonlijk!

In contacten met UC voelde ik een persoonlijke benadering.

Prima prijs prestatie

Verzekering loopt via ASR. Prima prijs versus dekking. Wat kan UC verbeteren: Als afnemer van een verzekering via UC zou het makkelijk zijn wanneer UC je informeert wanneer er een evaluatie plaatsvindt voor een nieuw aanbod tijdig voor verloop huidige. In mijn beleving de doelstelling van UC. Klant helpen bij het maken van de juiste keuze.

vriendelijk en prijstechnisch onder het landelijk gemiddelde.

Bedrijf is goed bereikbaar en vaak de zelfde contactpersoon !!!! dus je hoeft ingeval van .... niet alles wederom uit te leggen.

Zeer positief.

Goede informatie en uitstekende aanbiedingen.

Een goede communicatie

Een maand geleden werd ik verzekerde bij jullie ik werd goed ontvangen en geïnformeerd, verder kan ik altijd voor vragen bij jullie terecht. Dankzij jullie als verzekeraar te kiezen heb ik ook deze maand mijn APK keuring kunnen doen! Nogmaals bedankt voor jullie service!

gewoon top

Alle medewerking voor een geweldige prijs hebben ook een niet verhaalbare schade via schadefonds voor mij geregeld zonder verlies van eigen risico

Onoverzichtelijke correspondentie

Als verzekering zal er niets op aan te merken zijn maar de correspondentie en de premievoorstellen doe niet echt professioneel aan. Ik krijg in een tijdsbestek van twee dagen diverse premievoorstellen te zien: Oude premie € 20,58 maar er kan op bespaart worden dus akkoord, nieuwe premie € 25,56 dus niet akkoord, maar inmiddels al wel een polis met een bedrag van € 32,55 maar dat wordt, na reclamatie gewijzigd in € 26,81 Op grond hiervan de verzekering opgezegd. Direct daarna een nieuw voorstel ontvangen van € 20,37 ??? Ik begrijp er inmiddels niets meer van. Opzegging blijft gehandhaafd, nieuw verzekering (andere maatschappij) € 16,63 Akkoord gegaan.

gewoon goed

nooit geen omkijken naar altijd goed geregeld .

Autoverzekering met de beste prijs kwaliteit verhouding

Twee jaar geleden heb ik de overstap gemaakt, United Consumers heeft voor mij de juiste keuze gemaakt, gelukkig heb ik tot nu geen gebruik hoeven te maken om een schade door te geven. Wel is het prettig om te weten dat het team van United Consumers altijd klaar staat voor vragen en oplossingen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven