Goed geregeld.

Zeer goede ervaringen

Heel tevreden

Het contact met u is altijd vriendelijk, geduldig en zeer deskundig.

Zeer behulpzaam en scherp op alle mogelijkheden die voor mij interessant kunnen zijn

Zeer behulpzaam bij het afsluiten van een autoverzekering. Alles kan een dag vooraf al geregeld worden, zodat ik naar de autodealer kan rijden en daar definitief kan beslissen om definitief de auto te kopen. Mocht dat onverwacht toch niet lukken, dan kan ik gewoon binnen enkele dagen de verzekering weer afzeggen. Super.

Betrouwbaar

Klant vriendelijk

nog steeds zeer tevreden met UC!

goede service, snelle reacties, enz. Jaarlijkse check prima. Hoef ik verder niet te reageren op dit voorstel? Ben benieuwd op de allrisk verzekering voor de Skoda Kodiac

Heb of nooit zo'n goede verzekering gehad.

Ben zeer tevreden aangaande de informatie op welk tijdstip dan ook. Wens u Prettige Kerstdagen en een voorspoedig 2021

Gewoon goed en betrouwbaar

Altijd keurig netjes en wordt goed op de hoogte gehouden van al mijn verzekeringen

uitstekende verzekering

prima eerlijke verzekering

jaarlijkse check

Fantastisch dat elk jaar gecheckt wordt of mijn autoverzekering wel de best passende is! Op die manier ben ik de loop van de jaren toch al een aantal keer op advies overgestapt naar een andere verzekeraar.

Super tevreden met mijn verzekering

Lage premie hoge kwaliteit en service.

Goeie service

Goeie service klantvriendelijk mooie prijs kwaliteit verhouding

Eerlijke maatschappij

Een eerlijke maatschappij die mee denkt met de klant

Uitstekend!

Toppie

Goede service en prijs kwaliteit ben al jaren bij United consumers en denk er niet aan overtestappen.ook mijn energie en zorg verzekering heb ik al jaren hier en heb ieder jaar leuk bedrag gespaard helemaal fantastisch.

united consumers doet in prima verzekeringen en altijd bij de tijd

Ik heb een prima ervaring met United Consumers. Heb een keer schade gehad en dit is direkt prima geregeld.

Prima, compleet en goede prijs/ kwaliteit

Compleet pakket tegen een goede prijs. Elk jaar een doorlichting van de prijs versus aanbod. Top.

Snel in oplossingen

Altijd prima telefonisch contact en geen uren in de wacht. Erg attent

Prima verzekering, snelle bediening en goede service.

alles kan je telefonisch of via de mail regelen, zij zoeken altijd de beste en goedkoopste verzekering en de service is geweldig

Prima dit verzekeringspakket

Altijd goede service en goed overzicht

Erg goed

Behulpzaam en goede medewerking

Goede en snelle service!!

Goede snelle service

Wordt altijd super goed en snel geholpen

Ben erg tevreden met de service. Jammer dat jullie niet meer verzekeringen aanbieden zoals rechtsbijstand voor consumenten

slecht

toen ik mijn alrisk verkering gebruikte nadat iemand me spiegel eraf reed ben ik toch nadat ik dat eerlijk vertelde zelf met mijn premie van 37,57 euro nar 63,12 gegaan aan premie per maand. ik vind dit echt niet kunnen. waarom als iemand allrisk verzekerd is de premie omhoog gooien? het uitbetaalde geld terug krijgen doormiddel premie verhogen. geen prettige ervaring weg no claim. mischien had ik moeten liegen en moeten zeggen dat ik het zelf heb gedaan?

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven