Goede communicatie en attent

Altijd correcte communicatie en vlug voordeel verdiend

Goede service.

En je spaart ook nog automatisch!

Fijne service

Fijne service en altijd bereikbaar. Goedkoop vooral met autoverzekeringen.

Nog niet nodig gehad.

Geen schade gemeld, ik wordt keurig op de hoogte gehouden, en bovendien een leuke korting.

United Consumers is Top!

Service top Informatie top Reactie snelheid top Spaarprogramma top Prijs/kwaliteit top

Door de jaarlijkse check van United Consumers heb ik altijd de voor mij beste en voordeligste autoverzekering.

Goed ervaring en wordt goed geholpen

Omdat ik zelf weinig ervaring heb , vertrouw ik op United Consumers. En dat blijkt uitstekend te werken.

Vlotte en snelle reactie via telefoon met terugbellen en geregeld

Vriendelijk te woord gestaan, snel geholpen en ook direct de zaken via de mail ontvangen. Kan niets anders zeggen dan positief.

Zeer klantvriendelijk en prima service!

De klantenservice geeft snel antwoord op je vragen en doet er alles aan om de schade zo goed mogelijk af te handelen.

Eerste ervari g positief. Heb pas een half jaar contact.

Goede en accurate bericht geving tussen door over je polis.

Zeer efficiënte en betrouwbare club met uitstekende communicatie

Wij zijn al jaren klant van United Consumers naar volle tevredenheid. Ze bieden duidelijke informatie op hun website en via de klantenservice; uitstekende bereikbaarheid; je kunt heel veel gemakkelijk digitaal regelen en wijzigen; scherpe, zeer concurrerende aanbiedingen; leuke spaarregeling etc.. Gewoon heel erg goed.

netjes afgehandeld

altijd snel antwoord op je vragen, dat vind ik wel zo prettig.

De zaken worden tot in de perfektie geregeld.

Nooit geen problemen,worden vakkundig opgelost.

goede verzekering ,goedkoop en dan nog een extra korting geweldig

ieuke verzekering goedkoop en dan ook nog een bonus geweldig zo doorgaan bl vd vinde

Ieder jaar wordt een check gedaan op voordeligheid polis. Prima service

Zeer prettig contact medewerkers.

Heb een aantal keer contact gehad over schade aan auto, wordt goed meegedacht over oplossing en heel duidelijk uitleg gegeven over gang van zaken. Bovendien zeer betaalbaar.

vanzelfsprekend.

Perfecte organisatie

Duidelijke en overzichtelijke opgaven van verbruik. Echt prima. Complimenten

geen problemen

nvt.

alles wordt prettig en meteen geregeld!

Of het nu om de autoverzekering energie of tanken gaat alles verloopt soepel en ik heb leuk ge(be)spaard.

alles is goed geregeld

Het is altijd prime geregeld en ik word goed op de hoogte gehouden met alles en dan weet ik ook waar ik aan toe ben bedankt hiervoor

Wordt altijd correct en zeer goed geholpen.

Er wordt met je meegedacht en verschillende vergelijkingen worden bekeken.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven