Top. Als er iets is, wordt dat snel en goed gehandeld. Maar dat vind ik van alles, wat UnitedConsumers regelt. Al vele jaren te vrede met hun!

Bedankt voor de beste en goedkoopste verzekering.

Zal hem bij iedereen aanbevelen.

Goede en snelle service

Elk jaar word er gekeken wat de beste verzekering is. Scheelt een hoop uitzoeken voor mij.

Gewoon duidelijk en helder

Nooit geen probleem en scherp verzekerd

geen chaos

Snel en correct geregeld

Top geregeld

Alles wordt zo snel en makkelijk geregeld en je bouwt een leuk spaarpotje op.

Super afhandeling schade

Echt nog persoonlijk en op maat contact & antwoorden op mijn vraag; top! Super snelle afhandeling en uiterst correcte communicatie.

Zeer attent en behulpzaam bij het omzetten van autoverzekering!

Vanwege het hebben van twee UC accounts kregen wij niet de volle korting die je wel krijgt bij meerdere producten op 1 account. Wij werden na een telefoontje zeer goed geholpen en de medewerkers hebben het product onder 1 account gehangen. Echt super, heel blij mee! Totaal geen vervelend gedoe, maar gelijk en goed geholpen! Bedankt UC, wij zijn tevreden klanten!

Vriendelijk en rustig geholpen

Ik heb, in de loop van mijn verzekeringsperiode, een aantal keren gebeld met een vraag en/of opmerking en steeds werd ik vriendelijk, rustig en met verstand van zaken te woord gestaan; bijzonder prettig !!

Goed dat jullie dat zo goed bijhouden van die schadevrije jaren!

Ik bedoel dus het bovenstaande.

Altijd de beste service en verzekering

Al meer dan 10 jaar doe ik veel met UC en kan UC aanbevelen. Ze zorgen voor de beste verzekeringen je krijgt daarop ook nog eens een leuke extra korting.

Kantgericht

Vriendelijk , betrouwbaar en zorgvuldig.

al jaren foutloze service

men word telefonisch altijd zeer correct te woord gestaan. de bereikbaarheid is altijd goed.

altijd goed behandeld en vooral vriendelijk

heel erg goed tevreden

Wort altijd goed geholpen

goede service bij vragen prettig en vriendelijk geholpen door de telefoniste

Altijd goed bereikbaar, duidelijke uitleg.

Top communcatie

Ook als het een keer niet meezit, toch volledige inzet en aandacht voor het probleem!

alles is goed geregeld

ik behoef zelf bijna geen actie te ondernemen.

Fijne organisatie je kunt vele kanten op. Ik ben er heel blij mee, maak gebruik van Energie, Brandstof, Ziekteverzekering.

Prima.

Ik heb mijn zorgverzekering, autoverzekering, gas en elektra hier onder gebracht. Ik zit alleen nog te wachten tot er meerdere verzekeringen worden aangegeven zodat alles onder een paraplu komt.

Al vele jaren zeer tevreden met de service van UC. Steeds staan de belangen van de leden voorop en word je goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Niets dan lof!!

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Gelukkig nog zeer weinig gebruik hoeven te maken, maar die ene keer is alles prima afgewerkt.

Super, goed advies, en snelle afhandeling

Ivm een verlenging van de auto polis, automatisch een voorstel gekregen voor een verdere besparing en na contact bleek er een nog betere oplossing te zijn met beter voorwaarden. Zeer vriendelijk geholpen.

Prima, aanrader

Ik heb weinig ervaring, nog geen schade gereden of de verzekering nodig gehad. Maar ik vind het duidelijk beschreven en niet extreem duur. Vandaar....een aanrader

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven