Prima, aanrader

Ik heb weinig ervaring, nog geen schade gereden of de verzekering nodig gehad. Maar ik vind het duidelijk beschreven en niet extreem duur. Vandaar....een aanrader

Ik ben heel tevreden met UC

Goede service, goede verhouding prijs/kwaliteit

Tevreden

Gewoon heel tevreden!

super voordelig

Een auto verzekering zonder omkijken , makkelijk en voordelig en altijd goede medewerking en uitermate goede service.

Adequaat, vriendelijk, klantgericht en meedenkend

Snel telefonisch contact, met vriendelijke medewerkers die snel handelen en meedenken. Verzekering omzetten binnen 2 min . Ook alles in de mail ontvangen binnen die tijd

Goede Informtie over alle abonnementen en verzekeringen.

Goede informatie over abonnementen en verzekeringen en wat ter zake is.

Uitstekend geholpen!

Er bleek iets fout gegaan met de ingangsdatum van mijn autoverzekering, maar via de klantenservice is dat meteen naar volle tevredenheid opgelost.

Die jaarlijkse premie-check is een lachertje

Ze durven de premie te verhogen van € 41,13 naar € 55,06 per maand. Heb elders meteen een nieuwe verzekering afgesloten voor een premie van € 37,66 per maand.

United Consumers denkt met je mee en zoekt de voordeligste verzekering voor je.

Alles is voordeliger en je spaart tegelijk

Even in 3 jaar bijna 1000 euro extra,terwijl de producten ook goedkoper zijn

Fantastische ervaring.

Helder en makkelijk besparen op je lopende rekeningen, brandstof en gewoon eventueel uitbetalen of sparen voor leuke cadeaus.

Super sparen bij United Consumers

Ik doe het al jaren en het is een lekker spaarpotje waar je niet aankomt alleen als het echt nodig is heel mooi systeem ik ben er blij mee

Altijd luisteren

Alleen ze moeten goed weten dat mijn tandarts in belgie zit en dat ze daar rekening mee houden

Jammer van de tank korting. Ik rijd te weinig van keuring naar keuring maar 1000 km. Energie korting heb ik ook niets aan alles collectief. Enkel stroom 18 euro permaand dus levert ook niets op. Maar verder alles oké.

Ben zeer tevreden met uw organisatie. Goede service en altijd goed tel. Bereikbaar.

Gewoon altijd goed, ik heb nog nooit een klacht gehad met U. Ga zo door. Alexander v.Schoonhoven v. Beurden

Snel geregeld, geen omkijken naar en ook nog (be) sparen

Goed verzekerd met de wetenschap dat er ook jaarlijks naar goedkopere alternatieven voor je wordt gezocht. Super.

Ik ben, zoals ieder jaar, zeer te reden.

Prima, zonodig, overleg. Ieder jaar weer verrassend voordelig.

Goed en goedkoop!

Een volledige verzekering met een goede dekking. Fijn als je een nieuwe of jonge occasion koopt. En bij United consumers altijd de goedkoopste verzekeraar

Mooi dat jullie e.e.a. bijhouden en signaleren.

Verder weinig praktische ervaring (gelukkig),

Wij zijn zeer tevreden over de premie die wij betalen

wat ze zeggen doen ze ook , wij zijn al jaren tevreden met onze auto verzekering , en de premie, ze krijgen van ons een dikke 10 . familie knapen,

prima ervaringen

heel veel sparen en goed geholpen met alles

Zorgeloos

Heerlijk dat United Consumers alles verzorgt, en regelen gaat super gemakkelijk.

united consumers werkt echt voor haar klanten.

Jouw belangen worden goed in de gaten gehouden. jouw belangen worden goed behartigt en de je krijgt goede adviezen. fantastisch bedrijf

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven