Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van United Consumers. Snelle afhandeling van vragen en een betrouwbare check van de voordeligste producten.

Ik hoef zelf nergens aan te denken, dus ideaal....

geweldig

nou gewoon het is fijn om toch hoe klein ook een SPAARPOTJE te hebben . ik vind dit geweldig .

Super goed

Heb veel verzekeringen lopen via UC, veel voordeel en goede service

Tevreden

Tot nu toe alles goed en vlot verlopen

uitstekend

Paar keer op korte termijn van auto verwisseld, dezelfde dag kregen jullie het voor elkaar dat ik verzekerd de garage, waar ik dat voertuig gekocht had, kon verlaten. Dat is een mooie service die jullie bieden, ben heel erg tevreden en blij dat ik voor UnitedConsumers heb gekozen.

uitstekende ervaring

service zonder veel poes pas en goede informatie

Autoverzekering

Het is natuurlijk belachelijk als je al 22 jaar schadevrij rijdt dat elk jaar gewoon de verzekering met 100 euro verhoogd wordt ! Ook leuk is standaard zinnetje : In verband met een toenemende schadelast........ Ik geloof dit niet !

Probleemloos.

Heb geen gebruik gemaakt van de verzekering. Dus problemloos.

hele goede service

bij wijziging snelle en correcte service

nooit geen problemen.

zie vraag 1

Top verzekering!!

Goedkoop en goed verzekerd

prima service

steeds de beste informatie

Goede verzekering vooral zo fijn het sparen en ik ga weer minder premie betalen voor schadevrij jaar en het is goedkoop heel te vreden

zeer tevreden

zeer tevreden

Accuraat en voordelig

Nvt

Echt een uitstekende verzekering.

Ik heb nog nooit 1 klacht gehad,ben dan ook over alles uiterst tevreden. Het leukste is tenslotte ook nog het spaarpotje dat je op deze manier opbouwt.

Kort en krachtig

Nieuwe verzekering. Voorwaarden bekeken, premie en duidelijk advies.

Jestem zadowolony.

Bardzo dobra informacja o moim ubezpieczeniu .Polecam.

Staat altijd voor je klaar

Door de jaren heen en dat zijn er wat, mijn complimenten

Ze denken mee met de klant

Ik heb zelf een vergelijking gemaakt met andere verzekeringen maar UCA komt er als beste uit.

United Consumers communiceert !

United Consumers houd de consumenten op de hoogte van elke wijziging , voordeel en komt met tips. Zeer prettig en zij kiest altijd voor de goedkoopste oplossing en ik spaar nog ook met hun kortingen. Top service !

Zeer tevreden.

Ze zijn er voor je als je ze nodig hebt en kijken jaarlijks voor je naar de verzekering die op dat moment het beste bij je past.

Ik hoef zelf niet te controleren welke verzekering het goedkoopste is dat is een hele gerust steling

Gewoon een fijne club

Zie boven