Ik wordt door jullie alles optijd door gegeven en bedankt

een prima verzekeraar

Goede service, persoonlijk, accuraat

Vriendelijk alsof je een nieuwe klant bent, advies geeft vertrouwen, doen wat ze beloven, onafhankelijki dus altijd de beste prijs.

Top ze letten goed op verzekering

Top bedrijf ze letten goed op Had 10 schade vrije jaren opgegeven maar het waren de 12 gewoon de premie verlaagd Geweldig

Heel fijn dat je vriendelijk te woord word gestaan als je belt

Ik ben al jaren klant bij jullie en Zeer tevreden

Eerlijk en duidelijk

U.c. doet echt hun best om goede en voordelige verzekeringen af te sluiten

Alles geregeld in mijn voordeel. De beste prijs ieder jaar weer.

Goed werk

Ik heb een stokoude maar uitstekende en stabiele Toyota Yaris Verso. De verzekering was ingewikkeld doordat ik de auto tijdelijk had verkocht, en hem toen weer heb terug gekocht. Ik dahct niet dat er nog wat te halen viel, maar dat was toch het geval. Zonder United Consumers was dit nooit gelukt.

Alles word netjes geregeld,,,bij united consumers

Elk jaar ontvang ik een premie check dat gaat prima. Ik ben elk jaar goed en goedkoop verzekert bij UC. Bedankt,,,,,,,

Duidelijk makkelijk

United Consumers is altijd makkelijk bereikbaar en duidelijk

Prima autoverzekering

Al een paar jaar ben ik verzekerd bij UnitedConsumers zonder problemen en zorgen.

Ideaal de jaarlijkse premie check

Ieder jaar doen de medewerkers een jaarlijkse premie check en kijken waar je het goedkoopste uit bent. Dit scheelt veel tijd!

Perfect verzekering

Goeie keuzes en korting

Super goeie deals en veel keus om samen te voegen kwa verzekeringen

Prima jaarlijkse premiecheck

Prima ieder jaar een premiecheck, scheelt toch weer euro's

uitstekende service

vriendelijk en to the point

Duidelijk en vlot geholpen..

Vriendelijk,duidelijk en correct geholpen. Heel fijn.

Fantastisch!

United we stand, divided we fall. United Consumers is fantastische. Een Makkelijke en voordelig lichtpuntje in een moeilijke en dure wereld.

heb tot nu toe geen schade hoeven melden.

dus geen ervaring

Mijn ervaring is met al mijn verzekering

Wordt heel goed uit gelegt en voordelig.

mijn ervaring is prima

mijn ervaring is zeer klantvriendelijk en hulpvaardig

fijn gevoel dat ze alles voor je uitzoeken prijs en dekking

door eerst diverse verzekeringen te vergelijken kwam ik op united consumers uit waar ze alles al hadden uitgezocht. beste dekking en beste prijs. ik ben erg tevreden hierover. ik adviseer iedereen om ook hier aan te sluiten. gr. Henkb Zwolle

Fijn instituut

Krijg voldoende aanbeveling.

De beste autoverzekering

Ik hoef niks te doen wat zijn dat voor beelden met die dikke geldprijzen ik ben ook al jaren lid waar blijft die chec

uitstekend

Altijd scherpe aanbiedingen en een uitstekende service

Kon niet beter!

United Consumers biedt niet alleen de goedkoopste deal maar is ook goed bereikbaar en checkt automatisch of er tussendoor geen betere deal te krijgen is. Ik ben een tevreden klant.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven