Zeer goed en correct

Ben er al jaren klant en dat bevalt mij zeer goed zeker een aanrader, werken correct polis vergelijking is ideaal hoef je verder niets voor te doen en nog leuker is je /ze sparen ook nog voor je dus kortom ik blijf voorlopig zeker klant bij hun alles word geregeld top niet veel succes hoor

Vriendelijke deskundige gemotiveerde medewerkers

Nadat ik info had ingewonnen bij uc wou ik de aangifte annulerendaarna is na enkele dagen contact met me opgenomen en heb alsnog melding gemaakt van mijn schade.wat vervolgens perfect is afgewerkt .

Prima geregeld

Prima geregeld ook een snelle reactie op mijn vragen

Mijn kortingtegoed CARDNR. 423.533.2

Als Ik ga tanken krijg ik van U normaaL omgaand een mail waarin staat hoeveel ik aan korting krijg, ik heb nu al twee keer achter elkaar getankt, keurig mijn pas getoond maar ik hoor maar niks. Wat kan er fout gaan. Misschien ligt het aan mijn kaart ik heb er eentje waarop een vrolijk lachende vrouw staat en een met een tankactiviteit. De kaartnummers zijn wel hetzelfde. Wilt U mij berichten wat er fout gaat. Mijn laatste tank beurt was 25.06.2020

Altijd prima service

Heb (gelukkig)alleen ruit-inbraakschade gehad ,daarbij heel goed geholpen en netjes afgehandeld

Ik heb geen ervaring...

Ehhh... heb nog nooit eigen schade veroorzaakt..

Prettig en altijd voordelig met veel voordeel

Al minstens 10 jaar ben ik lid van U.C. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Onlangs is nog mijn aantal schadevrije jaren weer met één toegenomen. Prima zo! Mijn bedrag aan kortingen laat ik eens per half jaar naar mijn bankrekening overmaken. Dat gaat ook altijd probleemloos. Verder wil ik hierbij laten. Ga zo voort...

eerlijk

Geen gedoe gewoon goed

Zeer tevreden over de diensten van United cunsumers

Zeer tevreden over de diensten van United Consumers

Ontzorgend

Makkelijke EN leuk dankzij de spaarpotjes van UC.

Leuk spaarpotje die besparingen!

Steeds onverwacht een leuk bedragje dat altijd op een goed moment komt

komen afspraken na

ben al enkele jaren bij United Conumers en bevalt goed vragen worden beantwoord goed en snel ook niet van plan om weg te gaan

top verzekering

Ben al drie jaar klant ben heel tevreden

Snel en correcte behandeling

Meerdere malen contact gehad en mijn vragen of opmerkingen werden steeds direct beantwoord.

Prima verzekering

Prima verzekering

Gewoon goed verzekerden vooldelig de weg op en lekker rustig

Prima zo

Elk jaar wordt er na gekeken voor een goedkopere verzekering en ik zelf hoef er niets aan te doen

Gewoon subliem

Ik kan United Consumers vertrouwen. Zij komen na wat ze beloven.

Bij schade ben ik uitstekend geholpen als ik hulp nodig had of een vraag had stonden ze uiteraard voor mij klaar niks op aan te merken

alles wordt goed geregeld

nog nooit problemen gehad

super blij met de service

altijd bereikbaar en behulpzaam

I

Gewoon goed

Niks op aan te merken

Uitstekende en snelle service.

Auto verkocht, telefonisch gemeldt, vrijwaringsbewijs gemaild en binnen no time was de opzegging van de verzekering geregeld, inclusief de schriftelijke bevestiging en eindnota. Top.

totnutoe ben ik heel tevreden.

ik ben steeds goed te woord gestaan en via internet gaat het vrij snel.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven