Heel erg duur

Ontzettend duur en bij verlenging betaal je weer assurantie belasting alsof ik ween nieuwe verzekering aanneemt ik ga dus opzeggen

SLECHT

ben zeer ontevreden over de wijze waarop mijn verzekering met een jaar wordt verlengd . ik verzoek U telef. contact met mij op te nemen, 0251294886

UnitedConsumers autoverzekering is een aanrader!

Goed geholpen en op de hoogte gehouden van de voortgang van de schademelding. Goede service dus.

Elk jaar wordt gecontroleerd of mijn verzekering de beste is !

Steeds verrast het mij hoe adequaat en deskundig wordt gewerkt om de klanten te adviseren bij het afsluiten of oversluiten van verzekeringen.

Goede afwikkeling van de schade

Ik ben benieuwd naar de nw. Premie, aan het eind van het jaar

prettige sfeer

Vragen over onderhoud en dergelijke worden goed en duidelijk beantwoord

Prettig goed verzekerd

Adequaat en klantvriendelijkheid is super

UC zorgt voor een betrouwbare verzekeraar en bied een overzicht en keuze moment aan na 1 jaar. Zo kost het mij geen enkele tijd investering om uit te zoeken wat de beste prijs/kwaliteit verhouding is

Goede service duidelijk en geen kleine letters

Super wordt bij jullie alles geregeld

Ik ben heel blij met deze verzekering.Waarom?Omdat ik na een ziekbed van 3 jaar opnieuw moest beginnen met een verzekering.En dat viel niet mee met enkel een AOW. dus gekeken voor een goede en betrouwbare verzekering.Dan kom je toch bij United Consumers uit. Ik ben er zo blij mee.Ik kan het iedereen aanbevelen.

Fijne autoverzekering

Na schade door diefstal alles keurig en snel gereld.

zeer goed bijgehouden

ben al jaren een tevreden klant, ik hoop dat het zo blijft

Een goede, hulpvaardige en vriendelijke club

Niet alleen met de gunstige autoverzekering, maar ook met de zorgverzekering en zeker met de behulpzame, vriendelijke zorg in een akkefietje met een door een intermediair, onder valse voorwendselen aangeboden en met een sisser niet afgesloten stroomcontract bij NLE, met boetes en een hoop gedoe tot mogelijk gevolg, voel ik mij als klant bij United Consumers gehoord en gezien. Veel dank daarvoor!!!

Prima vergelijk.

Ik hoef zelf geen moeite te doen om een goed vergelijk te maken. Dit doet namelijk United Consumers voor mij en dat vind ik prima.

Win win relatie

United Consumers helpt mij goede keuzes te maken en dat levert ons gezin aanzienlijk financieel voordeel op.

Super.

Super. Staan altijd voor je klaar.

Duidelijke informatie en prima dekking

Ik ben zeer tevreden over deze service van UC !

GEWELDIG

heb al niet zoon top salaris dus dit is hoe klein ook een WELKOMEN ik ben er BLIJ mee ga ik mijn tuin van opknappen !!!!! hartelijk bedankt UNITED CONSUMERS M.V.G wil hendriks

Snelle vriendelijke behadeling

Snel dingen kunnen regelen samen met united comsumers

Snel, accuraat en vertrouwd

Prima dat je het online kan wijzigen vanmiddag om 13.30 doorgegeven en 0m 15.00 uur al bericht dat het geregeld was

Heb de verzekering nog nooit nodig gehad gelukkig. Dus nog geen ervaring...…….

Goed en ik blijf bij United Consumers

direct en vriendelijk geholpen ,weten precies wat er verlang wordt

had een andere auto,en moest verzekering overzetten,ze hadden direct de goedkoopste opgezocht en aanbevolen vindt ik super.

Hier geen verzekering afsluiten

Luchthavenweg 20