Tot aan mij duidelijk werd gemaakt dat mijn verzekering verlengd werd en ik hier bezwaar tegen had,omdat ongevraagd de premie met 15% verhoogd werd heb ik tel medegedeeld dat ik dit niet wilde.tot op heden doet UC net alsof er niets gebeurd is.
Beste Nico, Allereerst onze dank voor uw genomen tijd om een beoordeling te schrijven. Met iedere beoordeling proberen wij onze dienstverlening te verbeteren. Uit onze gegevens blijkt dat er kortgeleden telefonisch contact is geweest. Ondanks de besparing die we bij een andere maatschappij hebben kunnen vinden, is uw premie inderdaad gestegen. Uw verzekering kan (kosteloos) dagelijks worden opgezegd. Indien u elders een voordeligere premie kunt vinden, mag u ons altijd verzoeken uw autoverzekering te beëindigen. U kunt ons per e-mail benaderen via het e-mailadres [email protected]. Onze premies en kortingsacties wijzigen regelmatig, wellicht kunnen wij u in de toekomst weer een leuke aanbieding doen! Met vriendelijke groet, Sharon
In aanvang leek het aantrekkelijk, maar bij nader inzien zijn de tarieven voor een autoverzekering veel te hoog. Overal elders kan je goedkoper terecht. Ik zal mijn verzekering dan ook zeer binnenkort opzeggen.
Beste H. Dijkkamp, Allereerst onze dank voor uw genomen tijd om een beoordeling te schrijven. Met iedere beoordeling proberen wij onze dienstverlening te verbeteren. De premie voor een autoverzekering is van verschillende factoren afhankelijk. Daarnaast zijn er talloze verschillende verzekeraars te vinden in Nederland, waardoor het (goedkoopste) aanbod per maand en soms per dag, per verzekeraar erg schommelt. In uw geval kan op dit moment een andere verzekeraar goedkoper zijn voor de verzekering van úw auto. De premies en acties waar UnitedConsumers mee werkt wijzigen regelmatig. Het verschil kan over enkele maanden dus weer helemaal anders zijn. Benieuwd of er in de tussentijd wat veranderd is en wij u een voordeligere premie aan kunnen bieden, of wilt u controleren of er gegevens zoals een (te hoog) kilometrage aangepast kan worden? Neem dan telefonisch contact met ons op, wij helpen u graag verder! U bereikt ons via telefoonnummer 040-2350560. Met vriendelijke groet, Sharon
daardoor kan ik op dit punt, ik heb wel andere zaken bij U.C., niet tevreden zijn.
Beste Jan Linssen, Allereerst onze dank voor uw genomen tijd om een beoordeling te schrijven. Met iedere beoordeling proberen wij onze dienstverlening te verbeteren. U geeft aan tot op heden nooit een concurrerende aanbieding voor uw auto's te hebben kunnen vinden. Op dit moment is er wel één auto via UnitedConsumers verzekerd. Wellicht heeft u het in dit geval over de verzekering van uw tweede auto. Wij zullen voor de zekerheid even telefonisch contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Met vriendelijke groet, Sharon
alles altijd correct geregeld
Beste J.H. van de Kamp, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het geweldige cijfer dat u heeft gegeven! Fijn om te lezen dat alles correct is geregeld voor u. Met vriendelijke groet, Sharon
Wanneer ik bel met een probleem ben ik altijd goed geholpen. Ik zou United consumers altijd positief aanraden.
Beste Ankie Broek, Wat goed om te lezen dat u ons aanbeveelt, dat vinden we leuk! Hartelijk dank voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Sharon
OVERZICHTELIJK OPGEZET
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het mooie cijfer dat u heeft gegeven! Met vriendelijke groet, Sharon
Ik gebruik UnitedConsumers voor een aantal zaken. Bij alles valt me de service gerichtheid op.
Beste Paul Verheij, Service gericht te werk gaan (bereikbaarheid, deskundigheid, klantvriendelijkheid etc.) vinden wij erg belangrijk. Er wordt altijd hard gewerkt om dit op een gewenst (hoog) niveau te houden. We vinden het dus extra leuk dat juist dit u opvalt en u daar tevreden over bent! Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Sharon
prima WA + casco verzekering , zelfs voor een gebruikte auto zeer voordelig met een laag eigen risico en elk jaar weer voor een voordelige prijs. de klantenservice per telefoon goed bereikbaar en vriendelijk en deskundige uitleg en te woord gestaan.
Beste Günter, Service gericht te werk gaan (bereikbaarheid, deskundigheid, klantvriendelijkheid etc.) vinden wij erg belangrijk. Er wordt altijd hard gewerkt om dit op een gewenst (hoog) niveau te houden. We vinden het dus extra leuk dat juist dit u opvalt en u daar tevreden over bent! Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en het geweldige cijfer. Met vriendelijke groet, Sharon
Zie boven.
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Sharon
kocht een andere auto die ik meteen kon meenemen, UnitedConsumers gebeld en binnen 5 minuten terwijl ik al in de andere auto zat wist ik dat ik verzekerd de weg op kon om thuis te komen , Nou dat noem ik nog eens uitstekende service !!,
Beste Andre, Wat een positiviteit en een prachtig cijfer, hartelijk dank hiervoor! Uiteraard staan wij voor alle zaken en wijzigingen omtrent uw autoverzekering ook in de toekomst voor u klaar, wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Sharon
Wat ook fijn is, dat ik naast de voordelige autoverzekering, ook een spaarpotje heb, waardoor de premie nog aantrekkelijker wordt.
Beste Henna, Dat is natuurlijk ons motto, 'een extra spaarcentje, voor een leuker leven!'. Daarom extra leuk voor ons om te lezen dat u hier tevreden over bent. Hartelijk dank voor uw beoordeling en het schitterende cijfer dat u heeft gegeven. Met vriendelijke groet, Sharon
Snel en makkelijk geregeld
Beste Anja, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het mooie cijfer dat u heeft gegeven! Met vriendelijke groet, Sharon
Ben uitermate tevreden!! Fijn met de snelle reacties en communicatieverkeer van UC! Ik adviseer om iedereen hier lid van te worden! Geen lange wachttijden met bellen, geen weken wachten voordat je antwoord krijgt! Hele fijne en vriendelijke mensen met heeeeel veeeel geduld (!!!)
Beste Ian, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het geweldige cijfer dat u heeft gegeven. We vinden het erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en dienstverlening. Ook in de toekomst staan wij uiteraard voor u klaar, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Sharon
Door vernieling mijn buitenspiegel van mijn auto kapotgeslagen,gebeld met United Consumers of ik hem bij de dealer mocht laten maken,even kijken meneer ja uw dealer staat op de lijst is goed,tot mijn verbazing een telefoontje van de dealer dat het via een ander reparatiebedrijf moest anders een verhoogd eigen risico,ik heb hem toen daar laten maken en de spiegel is betaald op mijn eigen risico na,een excuus had op zijn plaats geweest maar toen ik belde wisten jullie nergens vanaf,terwijl het volgens mij op een bandje wordt opgenomen,tenminste dat zeggen jullie als ik bel,maar ja een ander vernielt mijn spiegel,ik ben veel schadevrije jaren kwijt en mijn eigen risico en dan nog zeggen:nee meneer dat hebben wij niet gezegd,als je premie betaald ben je een prima vent maar als je wat hebt kan je doodvallen...In navolging hierop een schrijven gehad waarin het e.e.a. is uitgelegd,ik ben hier tevreden over,groetjes: W.v.Beerschoten.
Beste Wouter, Allereerst onze dank voor uw genomen tijd om een uitgebreide review te schrijven. Met iedere review proberen wij onze dienstverlening te verbeteren. Wij vinden het erg vervelend dat u ontevreden bent over onze schadebehandeling. Doordat we u graag meer informatie willen geven over de wijze waarop uw schade behandeld is en er uitgebreid op het schadedossier in moet worden gegaan, zullen wij u hiervoor apart benaderen. Hopelijk zorgt onze uitleg ervoor dat uw vertrouwen in ons wordt hersteld. Met vriendelijke groet, Jorg van Rijn
Originele beoordeling
Door vernieling mijn buitenspiegel van mijn auto kapotgeslagen,gebeld met United Consumers of ik hem bij de dealer mocht laten maken,even kijken meneer ja uw dealer staat op de lijst is goed,tot mijn verbazing een telefoontje van de dealer dat het via een ander reparatiebedrijf moest anders een verhoogd eigen risico,ik heb hem toen daar laten maken en de spiegel is betaald op mijn eigen risico na,een excuus had op zijn plaats geweest maar toen ik belde wisten jullie nergens vanaf,terwijl het volgens mij op een bandje wordt opgenomen,tenminste dat zeggen jullie als ik bel,maar ja een ander vernielt mijn spiegel,ik ben veel schadevrije jaren kwijt en mijn eigen risico en dan nog zeggen:nee meneer dat hebben wij niet gezegd,als je premie betaald ben je een prima vent maar als je wat hebt kan je doodvallen...
Beste Wouter, Allereerst onze dank voor uw genomen tijd om een uitgebreide review te schrijven. Met iedere review proberen wij onze dienstverlening te verbeteren. Wij vinden het erg vervelend dat u ontevreden bent over onze schadebehandeling. Doordat we u graag meer informatie willen geven over de wijze waarop uw schade behandeld is en er uitgebreid op het schadedossier in moet worden gegaan, zullen wij u hiervoor apart benaderen. Hopelijk zorgt onze uitleg ervoor dat uw vertrouwen in ons wordt hersteld. Met vriendelijke groet, Jorg van Rijn
ik vind unitedconsumers uitstekend ik ben destijds goed geinfomeert door unitedconsumers
Beste Gerret de Bruyn, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over UnitedConsumers. Hartelijk dank voor uw beoordeling en het mooie cijfer dat u heeft gegeven. Met vriendelijke groet, Sharon
Super snelle accurate afhandeling
Beste Martje, Wat een prachtig cijfer, bedankt hiervoor! En uiteraard ook hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Sharon
Goede informatie, er wordt meegedacht, ik ben tevreden.
Beste Sylvia, Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw beoordeling, mooie woorden en prachtig cijfer! Met vriendelijke groet, Sharon
Alles is duidelijk. Bij de helpdesk zijn behulpzaam.
Beste Ahmet, Hartelijk dank voor het prachtige cijfer en uw beoordeling, dat doet ons goed! Met vriendelijke groet, Sharon
Mijn ervaring dat is dat United Consumers Autoverzekering kan vertrouwen.
Beste Jafar, Bij zoiets belangrijks als uw autoverzekering is vertrouwen natuurlijk erg belangrijk. Goed om te lezen dat u hier tevreden over bent! Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Sharon
Altijd duidelijk antwoord en er wordt rustiig geluisterd. Snelle en goede service
Beste Annemie Aben, Wat een prachtig cijfer, bedankt hiervoor! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service, daar doen we het natuurlijk voor. Met vriendelijke groet, Sharon
Het voldoet aan de verwachtingen
Beste L. Oenema, Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent! Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling en het geven van een mooi cijfer. Met vriendelijke groet, Sharon
Bij problemen direct goed contact en goed opgelost
Beste Wiep Fokkema, Hartelijk dank voor uw positieve woorden en het prachtige cijfer, dat doet ons goed! Met vriendelijke groet, Sharon
Erg plezierig hoe hun mee helpen en denken Echt super
Beste Jan, Een team van enthousiaste en behulpzame medewerkers. Dat is ons streven, dat vinden we belangrijk. Het is in dat geval extra leuk en fijn om te lezen dat dit opvalt en wordt gewaardeerd, bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Sharon
Een keer schade gehad en werd prima afgehandeld
Beste Colin, Fijn om te lezen dat de zaken omtrent uw schadeclaim uit het verleden naar wenst zijn afgehandeld. Hartelijk dank voor uw beoordeling en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Sharon
Via internet of telefonisch altijd goed bereikbaar. Vlotte afhandeling van zaken. Interessant spaarpotje.
Beste Sytse, Geen eindeloos keuzemenu, direct een medewerker aan de lijn en binnen 24 uur een reactie op uw e-mail. Oftewel, een goede bereikaarheid. Dat vinden wij belangrijk! Erg fijn om te lezen dat dit opvalt en u daar tevreden over bent. Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Sharon
Luchthavenweg 20
5657EB Eindhoven
Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.