Voor mij volkomen onduidelijk dat ik bij UC verzekerd was

Tot aan mij duidelijk werd gemaakt dat mijn verzekering verlengd werd en ik hier bezwaar tegen had,omdat ongevraagd de premie met 15% verhoogd werd heb ik tel medegedeeld dat ik dit niet wilde.tot op heden doet UC net alsof er niets gebeurd is.

Te duur!!

In aanvang leek het aantrekkelijk, maar bij nader inzien zijn de tarieven voor een autoverzekering veel te hoog. Overal elders kan je goedkoper terecht. Ik zal mijn verzekering dan ook zeer binnenkort opzeggen.

tot op heden nooit een concurrerende aanbieding voor onze auto's kunnen vinden, gehad bij U.C.

daardoor kan ik op dit punt, ik heb wel andere zaken bij U.C., niet tevreden zijn.

uitstekend

alles altijd correct geregeld

Wanneer ik bel met een probleem ben ik altijd goed geholpen. Ik zou United consumers altijd positief aanraden.

PRIJS ,KWALITEIT

OVERZICHTELIJK OPGEZET

aanzienlijke voordelen met een goede service

Ik gebruik UnitedConsumers voor een aantal zaken. Bij alles valt me de service gerichtheid op.

zeer tevreden UC autoverzekering

prima WA + casco verzekering , zelfs voor een gebruikte auto zeer voordelig met een laag eigen risico en elk jaar weer voor een voordelige prijs. de klantenservice per telefoon goed bereikbaar en vriendelijk en deskundige uitleg en te woord gestaan.

Wat goedkoper; attent en snel bij vragen/opmerkingen

Zie boven.

bij veranderen van auto type heel snel geregeld

kocht een andere auto die ik meteen kon meenemen, UnitedConsumers gebeld en binnen 5 minuten terwijl ik al in de andere auto zat wist ik dat ik verzekerd de weg op kon om thuis te komen , Nou dat noem ik nog eens uitstekende service !!,

Zeer tevreden met mijn autoverzekering bij United Consumers.

Wat ook fijn is, dat ik naast de voordelige autoverzekering, ook een spaarpotje heb, waardoor de premie nog aantrekkelijker wordt.

Snel en makkelijk geregeld

Fast as heck

Ben uitermate tevreden!! Fijn met de snelle reacties en communicatieverkeer van UC! Ik adviseer om iedereen hier lid van te worden! Geen lange wachttijden met bellen, geen weken wachten voordat je antwoord krijgt! Hele fijne en vriendelijke mensen met heeeeel veeeel geduld (!!!)

Schadeafhandeling

Door vernieling mijn buitenspiegel van mijn auto kapotgeslagen,gebeld met United Consumers of ik hem bij de dealer mocht laten maken,even kijken meneer ja uw dealer staat op de lijst is goed,tot mijn verbazing een telefoontje van de dealer dat het via een ander reparatiebedrijf moest anders een verhoogd eigen risico,ik heb hem toen daar laten maken en de spiegel is betaald op mijn eigen risico na,een excuus had op zijn plaats geweest maar toen ik belde wisten jullie nergens vanaf,terwijl het volgens mij op een bandje wordt opgenomen,tenminste dat zeggen jullie als ik bel,maar ja een ander vernielt mijn spiegel,ik ben veel schadevrije jaren kwijt en mijn eigen risico en dan nog zeggen:nee meneer dat hebben wij niet gezegd,als je premie betaald ben je een prima vent maar als je wat hebt kan je doodvallen...In navolging hierop een schrijven gehad waarin het e.e.a. is uitgelegd,ik ben hier tevreden over,groetjes: W.v.Beerschoten.

zeer goed

ik vind unitedconsumers uitstekend ik ben destijds goed geinfomeert door unitedconsumers

Super snelle accurate afhandeling

uitstekend

Goede informatie, er wordt meegedacht, ik ben tevreden.

Alles is duidelijk.

Alles is duidelijk. Bij de helpdesk zijn behulpzaam.

Mijn ervaring

Mijn ervaring dat is dat United Consumers Autoverzekering kan vertrouwen.

Altijd duidelijk antwoord en er wordt rustiig geluisterd. Snelle en goede service

Ben heel tevreden met UC

Het voldoet aan de verwachtingen

Prima geholpen

Bij problemen direct goed contact en goed opgelost

Uitstekende mensen op de Juiste plaats

Erg plezierig hoe hun mee helpen en denken Echt super

Een keer schade gehad en werd prima afgehandeld

Super goede ervaring

Via internet of telefonisch altijd goed bereikbaar. Vlotte afhandeling van zaken. Interessant spaarpotje.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven