is prima

Alles wat mij beloofd is ,is prima uitgevoerd

snel geregeld

Ik werd geraakt door een andere auto

voordelig en makkelijk

De autoverzekering is via United Consumers voordeliger en makkelijk omdat zij ieder jaar bekijken of je met je huidige verzekering nog steeds het voordeligste uit bent.

behulpzaam

ik had een vraag en binnen een paar minuten had ik het antwoord digitaal binnen

Wel een goede verzekering

Vind het een een beetje duur kan best iets wat lager verder heb ik niets te klagen groeten

Nog nooit schades gedeclareerd.

Heb geen ervaring met jullie werkwijze. Al jaren betaal ik alleen maar !!

Ben tevreden. het kan natuurlijk altijd beter.

Zie boven

Goede plezierige service

Na een klein ongelukje was de schade snellen probleemloos vergoed en gerepareerd. Goede communicatie.

Super!!

Op alle vragen duidelijk en snel antwoord, een bedrijf om goed je zaken onder te brengen.

Een topverzekering

Een prima verzekering.

goed, geen problemen gehad tot nu toe

nvt

Goed geregeld allemaal

Ben inmiddels al een paar jaar via united verzekerd. Alles werd en wordt soepel geregeld

Het gaat goed zoals het gaat.

Bij vragen duidelijke hulp met goed resultaat.

een zeer goede verzekering

Geen problemen , wordt goed op de hoogte gehouden

alles geregeld zoals afgesproken

zie boven

Zakelijk

Op alle vragen snel een antwoord. Direct of als dit niet mogelijk is dan snel daarna. Bij telefonisch contact hebben de mensen kennis. Dus geen callcenter met mensen die getraind zijn op afwimpelen. PRIMA GEORGANISEERD

Alles duidelijk

Niet duur

nog geen ellende gehad

ik heb in Wageningen een garagebedrijf, al jaaaaren

Aantrekkelijke kortingen en goede keuze-vergelijkingen.....

Heb een tankpasje van UC, die geeft een leuke korting op de pompprijs bij meerdere tankstations in de buurt/regio. Daarnaast biedt de gratis pas een leuk spaarpotjes-systeem; na elke transactie wordt er vanzelf een bedragje toegevoegd aan mijn account. Dat is vrij opneembaar, op jouw initiatief en simpel. Ben via UC tevens overgestapt naar een andere autoverzekeraar, hierbij prima vergelijking en ook afwikkeling door hen, bij beide verzekeraars. Bieden ook diverse energie-abonnementen en verzorging van overstap. Ga ik zeker ook nog eens nader bekijken.

Perfekcyjnie

Pełen profesionalizm tak jak powinno być Pozdrawiam.

• Poleciłbyś nas? Tak

Goedkoper en betaalbaar

Goedkoper en betaalbaar

??

Doorgeefluik

De wa verzekering is nu eenmaal verplicht. Qua prijs lekker goedkoop. Schadeafhandeling gaat over te veel schijven. Kan korter. Maar het is niet ánders. Vriendelijke personeel van United Consumers. Expertise bureau mwahhh

Makkelijk en correct

Makkelijk en bij vragen meteen duidelijke antwoorden ook via united consumers

PRIMA

PRIMA