PRIMA

PRIMA

Staan altijd voor me klaar ,en met de juiste raad.

Niet bijzonder

Mijn vrouw en ik zijn bij u verzekert,en u maakt steeds reclame, bij ons krijg je tien % korting!! maar ik moet het wel eerst zelf betalen,dat noen ik geen korting!! en ik heb laatst ge brobeert om mijn auto te verzekeren bij u op mijn naam,en toen de zelfde op mijn vrouw haar naam en omdat mijn vrouw jonger is dan ik,maar ik heb 23 schade vrijejaren ,en mijn vrouw 7 schadevrije jaren ,ik moest veel meer betalen dan mijn vrouw,!! omdat dat ik ouder ben dan zei? hoe noemt u dat!!!ik noem het discreminatie. en of ik u aanbeveel????

Vlot, vriendelijk en ter zake

Ik heb instant besloten om mijn auto in te ruilen. Toen de koop en de betaling rond waren was de verzekering natuurlijk de volgende stap. En dat kon ik ter plekke telefonisch snel regelen, ondanks de corona-perikelen in ieder bedrijf. Binnen enkele minuten kon ik wegrijden.

Prima verzekering

Prima verzorgd, alleen overboeken van schadevrije jaren vroeg relatief veel tijd en bewijsvoering.

zeer goed

heb al veel geld verdiend op deze mannier.

Ben pas kort bij jullie verzekert, nog geen ervaring maar zover tevreden.

Nog geen gebruik gemaakt van jullie extra diensten gelukkig schade vrij en wil dit zo houden.

zeer tevreden al jaren met ziekenfonds,stroom en autoverzekering

Ik ben zeer tevreden

Met een beetje ondersteuning goede keus

Als vergelijking/intermediair is het vanzelfsprekend dat niet alle polis details in de vergelijking naar voren komen (opties zoals 3 jaar tegen nieuw waarde verzekeren). Telefoontje was voldoende om offerte aan te passen en direct af te sluiten. Goede service!

uittegend geen klachten

Prima, goede prijs geen bijzondere extra’s

De verzekering is scherp geprijsd. Daarnaast krijg je soms aanbiedingen die interessant kunnen zijn. Volgens mij wordt je goed geholpen als je iets nodig hebt. Die indruk heb ik. Er werd beloofd dat ik weer de beste deals en vergelijkingen kreeg voordat mijn verzekerings jaar voorbij was. Jammer genoeg hoorde ik alleen dat het bijna tijd was dat het verlengd werd en was het daarna ook ineens verlengd. Ik had liever een mail gehad waarin de mogelijkheden werden opgesomd. Verder nog steeds tevreden

Prima organisatir

Ik denk niet dat ik ergens ern goedkopere autoverzekering vinden kan. Het is dat ik niet actief wil zijn op andere terreinen, maar ik denk dt ik ook met energie bij hen goedkoper uit kan zijn . Ik heb alleen geen zin om me overal in te verdiepen en steeds over te stappen .

Snelle en duidelijke informatie

Ik heb de laatste tijd veel mutaties gehad met mijn autoverzekeringen. Er wordt door de medewerkers altijd snel en netjes informatie gegeven en er wordt altijd meegedacht zodat je nog meer kosten kan besparen.

Alles goed geregeld

Top. Gelukkig nog niet nodig gehad.

Heel behulpzaam!

Met ziekenfondspasjes en mobiele telefoon

Altijd alles perfect geregeld!!en dat geld niet alleen voor de auto!

zied

weinig ervaring ben pas bij aangesloten gezien de hoge prijs vorige auto verzekering. Dit naar aanleiding aankoop andere auto.

bevalt goed

Tot nu toe geen onplezierige ervaringen gehad met UnitedConsumers

Perfecte service.

Snel en goed geholpen, tegen een net tarief.

Uitstekende ervaring

Ongekende snel en nauwkeurig in alle opzichten

Prettig

Duidelijk en helder in uitleg. Komt de afspraken na

Alles wordt netjes geregeld

met gemak kan je alles hier opzoeken

ik kan precies vinden wat ik zoek .makkelijk in gebruik .

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven