tevreden met service en prijs

tevreden met service en prijs

Goede prijs. Keurig geregeld.

Zeer correct

Zeer correct, en geen overdadige mails.

Prima verzekering, en vooral bij de oudere auto!

Tevreden en goedkoop!!

Snel geregeld

Verzekering moet nog in gaan

Top afhandeling na schade, snel en adequaat geregeld.

Ik heb 2 autoverzekering lopen, ik kreeg er met 1 schade waar ik van vermoedde dat het mijn schuld was. Maar de rechts help 123 ging er gratis achteraan voor mij en hebben alle schade bij een derde partij die de aanstichter was van de kop staart botsing op hem verhaald. Dit had ik in de ruim, 40 jaar dat ik auto rij nog niet meegemaakt. TOP

Snelle no-nonsense service

Al een aantal ongelukken meegemaakt met schade, gelukkig steeds buiten mijn schuld, en afhandeling is formidabel. Simpel, een contact en snel in afwikkeling.

Gewoon goede verzekering

Heb eigenlijk nog nooit de verzekering nodig gehad. Hopelijk blijft dit zo

Geweldige goedkope verzekeringen

Goedkoop en spaar je ook nog voor korting of laten uitbetalen.

Geen discriminatie wat betreft leeftijd.

Dit in tegenstelling tot de zogenaamde beste autoverzekering van Inshared. Hier jaren lang verzekerd zonder schade en na 65 jarige leeftijd ongemerkt steeds hogere premie!

Heel vriendelijk mensen aan de telefoon en leggen alles goed uit.

Goed als je een vraagje heb leggen zij goed uit.

Ik ben erg tevreden!

Heel fijn contact, leuk met die korting erbij :). Je betaalt niet de hoofdprijs.

Praktische bedrijf dat veel voordelen oplevert.

Voor benzine altijd korting.

Tot nu toe prima

geen ervaring

In november een autoverzekering afgesloten. Tot nu toe geen schade gereden, dus geen ervaring met afhandeling schade

Meedenken en meerekenen

Prima deal elk jaar, al jaren!

positief, nuttig

positief

Heb een goede verzekering kunnen afsluiten voor een mooie lage prijs.

Uitstekende autoverzekering tegen een hele scherpe prijs!

Ik ben al jaren verzekerd via United Consumers. Het is een organisatie de meedenkt met haar klanten en komen altijd met de voordeligste verzekering met uitstekende dekking. Daarnaast spaar ik nog een, maandelijks, bedrag wat oploopt tot een leuk potje voor bijvoorbeeld de Kerstdagen. Prima en tevreden; ik blijf hier verzekerd!

Zij zoeken de voordeligste autoverzekering die bij jouw past!

het neemt veel werk uit handen om alle verzekering polissen te vergelijken ,dat is een voordeel en bij meerdere producten van UnitedConsumers behaal je ook nog een mooie bonus en dat is toch mooi meegenomen.

Altijd netjes geholpen en goed

Gewoon goed engoedkoop

Goede verzekering voor een redelijke prijs

Ik heb goede ervaring met United Consumers. Ze houden je ook goed op de hoogte van de veranderingen in de premie en kijken aan het eind van het verzekeringsjaar of er ook een goedkopere is.

Top niets te klagen

Ik spaar al jaren zal niet anders wenzen

Al heel veel jaren een vertrouw adres voor mij

Al heel lang loopt mijn autoverzekering bij UnitedConsumers en nog steeds tot volle tevredenheid. Ik heb af en toe wel eens een offerte elders laten maken maar was uiteindelijk bij UnitedConsumers altijd een stuk voordeliger uit.

Prima en snel geregeld

Super gemakkelijk overschrijven van de auto verzekering.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven