Altijd netjes aan de telefoon

Plezierige mensen

Tot mijn verassing wordt mijn autoverzekering jaarlijks getoetst en dan kan ik ovedrleggen met een ter zake kundige. De tarieven van de diverse verzekeringen zijn netjes en het prijsbeleid staat zwart op wit.

Vriendelijk personeel, goede service, voordelige autoverzekering.

Al jaren verzekerd bij United Consumers, geen reden om te veranderen.

Goede informatie’s,duidelijkheid en vriendelijk

Niet van toepassing

Doen wat wordt beloofd.

Positief

Uitstekende adviseurs

Verzekering snel in orde gemaakt Ook nog in de databank voor schade vrije jaren gekeken ik zelf had iets minder gedacht maar door oplettendheid van medewerker extra korting op de premie Uitstekend gedaan

Heel goed.

Zowel in advies, beantwoording van vragen als hulp bij de uitvoering van de overstap

Helpen je bij het zoeken naar de juiste verzekering....geen nonsens aanbiedingen,maar de beste die bij je past

Tot heden 1 x schade gemaakt (eenzijdig) Maar werd prima opgepakt.

Ben met nat weer uit de bocht gevlogen. Heb UnitedConsumers - Autoverzekering gebeld kreeg een schade formulier gemaild. In gevuld en terug gestuurd 1 dag later bevestig .. dus tot heden toppie...

Al 3 of 4 jaar klant!

De autoverzekering heb ik afgesloten bij UnitedConsumers en het is goed gedaan! Top!

Gemakkelijk en zeer overzichtelijk

Ik kwam bij Unitedconsumers terecht via familie. Gelijk even gekeken en het was in een paar stappen geregeld. Na enkele weken had ik een nieuwe auto en zelfs dat veranderen ging in 1 klik. Ben zeer tevreden met de service en de polis.

Geweldig. Direct overstappen naar UC!!

Fantastische ervaring. Wilde overstappen naar UC en zij hadden direct alles in orde gemaakt. Alle lof en gaat zo door!!!

Toppie

Goede verzekering en je betaalt niet de hoofdprijs contact is top gewoon een goede verzekering voor een goede prijs

U LEVERT AL JAREN MERKBARE SERVICE.

WANNEER IK MET U IN CONTACT WIL TREDEN DAN GAAT DAT IN TEGENSTELLING MET ANDERE BEDRIJVEN ZEER SNEL EN ACCURAAT. KRIJG OOK ALTIJD EEN MEER DAN GOED ADVIES OF ANTWOORD. GRAAG DIT VOOR DE TOEKOMST VOLHOUDEN.

fantastisch

je wordt keurig en duidelijk geholpen via email of telefonisch contact deze mensen nemen de tijd voor je en geven duidelijk uitlag

Tot nu toe bevalt het goed en het bedrag wat in je spaarpotje wordt gestort is een leuk extraatje. Premie is ook niet te duur.

Prima verzekeringen en jaarlijkse scan of er een goedkopere verzekering is

En keer schade moeten melden en ik was toen net 1 dag overgestapt naar UnitedConsumers. Prima en snelle afhandeling. Ook bij tussentijdse vragen snel en deskundig antwoord. Ik zit daar prima! Bijkomstig voordeel als ict 'r heb ik regelmatig behoefte aan ict onderdelen, die bestel ik nu regelmatig bij Paradigid via mijn bij Unitedconsumers opgespaarde tegoed

Geen klachten als is op tijd geregeld

Daar ik nog geen gebruik heb hoeven te maken van de diensten van United Consumers Kan hier verder niet over oordelen

Klantenservice uitstekend.

1 keer schade gehad , de afhandeling verliep probleemloos.Werd goed geholpen.

Goede service en ze kijken naar welke voordelig is.

Ze zoeken de voordeligste verzekering voor je en je spaart bij hun.

Zeer goeie service!!

Al diverse jaren klant en zeer tevreden!!

Dit is een goedkope verzekering

Geen ronslomp gewoon goeie verzekering

Ik vind het heel overzichtelijk en word goed en snel geholpen en ook goed berijkbaar wat zeer op prijs gesteld word

Goede en vlotte polis

Na wat zoeken bij united consumeren terecht gekomen. Daar de verschillende opties tegen elkaar afgewogen en een auto verzekering genomen.

Bellisimo

Uitstekende tussenpersoon voor alles,kan niet beter

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven