Bellisimo

Uitstekende tussenpersoon voor alles,kan niet beter

Jaarlijks wordt er een premiecheck uitgevoerd, prima geregeld.

Ik ben tevreden.

Ze staan je altijd goed te woord

Zeer tevreden ook de mensen die ik gesproken heb

Het is een goede kaart om korting te krijgen en geld sparen.

na een telefoon gesprek alles direckt gereegeld

zonder met mij te overleggen is mijn auto verzekering bij een andere verzekering maatschappij verzekerd waar ik eerder mijn verzekering heb opgeschort. Door een misverstand in de communicatie in mail verkeer door mij had ik een cijfer matig gegeven. Bij deze corrigeer ik het cijfer van matig naar zeer goed.

Wel oke

Is wel oke maar ja wel voordedger

Goed bereikbaar

United consumers is goed bereikbaar. Ze nemen de telefoon altijd snel op. Ze denken ook met je mee om te kijken of een verzekering nog goedkoper kan.

Goede verzekering voor goede prijs. Wat een service, TOP!!!

Goed advies, goede prijs en goede communicatie

Bij het zoeken naar een geschikte verzekering kreeg ik goed advies. Verder is de prijs goed, spaarsysteem is positief en de regelmatige communicatie is ook goed te noemen.

Uitmuntend

Mijn autoverzekering blijft altijd up to date. Hoef zelf nergens op te letten gaat allemaal vanzelf en in overleg

Superservice ontvangen

Ik werd direct teruggebeld. Al mijn vragen zijn keurig beantwoord waardoor ik een betere beslissing kon nemen Geweldig geholpen door de dame. Ik weet haar naam niet meer. Ik dacht Marjorie? In ieder geval super bedankt !!

Bij UC snapt men hoe je als consument behandeld wilt worden

Geen vertragende keuzemenu als je belt, heel simpel je kiest met 1 druk op de knop voor de juiste afdeling - in mijn geval autoverzekering. Aangezien dit een bestaande en nieuw te verzekeren auto betrof was het voor mij zelf al vrij complex maar de UC medewerker navigeert zo handig dat je het zelf ook nog blijft begrijpen tegen de scherpste tarieven. Bovendien monitort UC de beste prijsstelling keer op keer. Kortom ik ben al jaren fan van deze club - ook met mijn energie - en ik kan alleen maar zeggen UC stelt je nooit teleur; complimenten keer op keer....heerlijk om dit steeds te ervaren!

Makkelijk en goede service

prima service, goede prijs voor verzekering, ook voor boven de 70 jaar!

telefonische behandeling prima. Zij hebben weinig worden nodig om te helpen. Prijs kwaliteit van verzekering goed. Men doet niet aan leeftijd discriminatie. Men helpt waar het kan.

prima alles goed geregeld

prima alles goed geregeld

De prijzen zijn goed en de service is perfect .

Eindeloos

Al heel lange via UC verzekerd en slechts 1x schade gehad welke UC uitstekend heeft afgewikkeld

Erg goed, prima prijzen en goeie discounts!

Top prijs!

Rapportcijfer: 10 voor UnitedConsumers

UnitedConsumers doen wat ze beloven! Daarom ben ik tevreden.

Goed, vooral door de service

Mijn ervaring is goed. Kopje er zelf niet uit, dan helpt de klantenservice je op een vriendelijke en deskundige wijze.

Telefonisch contact gehad, super.

Na het telefonische contact is men gelijk aan het werk gegaan om mijn aanvraag voor een nieuw autoverzekering te anuleren. Top gedaan. Tevens goed advies gekregen ivm mijn autoverzekering. Ga zo door, thanks

Erg tevreden met unitedconsumers

Je komt altijd met de voordeligste autoverzekering thuis en elk jaar een mailtje met een voorstel voor een evetueel goedkopere. Een tankkaart erbij nemen, dan spaar je gelijk het een en ander bij elkaar.

Uistekend

Gelukkig niet nodig gehad maar wordt netjes op de hoogte gehouden van jullie diensten

Deze club kun je in je vergelijken goed meenemen.

Deze club kun je in je vergelijken goed meenemen.

Na het afsluiten van de verzekering gelukkig geen contact meer gehad

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven