Na het afsluiten van de verzekering gelukkig geen contact meer gehad

ongemakkelijk

Wanneer ik telefonisch benaderd word door UC meld ik mij met voor en achternaam en krijg dan de vraag : Spreek ik met meneer Ottink..? Dit soort vreselijke vragen worden door mij niet meer beantwoord ! Dat maakt het niet zo gemakkelijk en dat is jammer.

Als je ze nodig hebt zijn ze er

Snel en correct

Ieder jaar geld besparen

Ieder jaar wordt de verzekering tegen het licht gehouden en geheel vrijblijvend worden de andere verzekeringen aangeboden. Kosteloos. Zij regelen alles.

Ik ben super tevreden

Het is goed en goedkoop. En je bouwt een extra spaarcentjes op. Top

Prima ga zo door

Heel tevreden

Maak gebruik van een autoverzekering en van goedkoper tanken. Ben zeer tevreden.

Goede en goedkope verzekering

Goede ondersteuning van uit United Consumers

Ik ben altijd goed geïnformeerd en nooit problemen gehad

Correct en goed geregeld

Goede service.

Prima verzekering

Afhandeling van schade is prima geregeld en geeft geen problemen.

Goede klantenservice

Staan voor hun klanten.

niet tevreden

slechte verkeersdeskundige hoe kan bij achter oprijden nog links of r mij passeren en voorwaarts uit poort parkeerplaats komen en dan mij laten beschuldiggen dat ik achter uit de poort uit reed terwijl de aanrijding achter op mij 6mrt van de poort af gebeurde en de getuige +8 weken zich melden door eerst niemand ben over de rest wel te vreden hoor alleen auto niet ik loop nog niet weg

Super service en persoonlijk contact

Krijg altijd snel antwoord op mijn vragen. Contact is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze doen nog meer dan ik zou verwachten, alle zorg uit handen. Super!

Goede verzekering voor redelijke prijss

Zie eerdere

Goed en duidelijk info

prima verzekering

geen slechte bewoording voor

vertrouwen is de basis.

telefonie, brandstof, autoverzekering prima geregeld

Altijd goed geregeld

Altijd goed geregeld

Klantgericht

Prima snelle service

Er is geen woorden

Uitstekend benaderbaar en aanspreekbaar, zaken worden vlot en kundig opgelost.

Uitstekend benaderbaar en aanspreekbaar, zaken worden vlot en kundig opgelost.

Prima ervaring en begeleiding gehad!!

Het eerste contact na de aanrijding geruststellend. Ook daarna goede informatie en afwikkeling van de schadeclaim. Bedankt daarvoor!!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven