Snelle en correcte afhandeling

Alles weer snel en goed afgehandeld . Duidelijke info ook over het verloop van de gang van zaken

Prima!

Klantvriendelijke en adequate service.

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan

Vriendelijk en deskundige mensen.

Goed en vlug

Goed en vlug geregeld

Mijn ervaringen van de afgelopen jaren zijn uitstekend. Vragen altijd netjes en vlot beantwoord.

De schadeafhandeling is heel soepel en netjes gedaan. We kregen een vervangende auto van Skiljan

De spaarregeling van UC is zeer prettig

Ik ben erg te spreken over UnitedConsumers aanbiedingen. Niet alleen de autoverzekering is voordelig, maar ook de ziektekostenverzekering is prettig goedkoop. Ook heel fijn is het maandelijks energieoverzicht. Minder blij ben ik met de Telecom aanbiedingen, in het bijzonder de inferieure kwaliteit van Tele2, zou verboden moeten worden.

Seer Fijn Gesprek

Snel en goed geregeld

Goed bereikbaar en snelle afhandeling

Vriendelijk, professioneel, vlot

Vriendelijk, professioneel, vlot

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen door de telefonist bij het vergelijken van de overstap naar een andere goedkopere autoverzekering .

Goede toelichting van mijn vraag

goed geregeld

snel en goed binnen 5 minuten geregeld top en flinke besparing.

Kreeg een net voorstel met een lagere maandlast.

Heel vriendelijk

Simpel en zonder omkijken de juiste verzekering voor weinig geld. Prima service.

Hele goede ervaring Je wordt geholpen een juiste keuzen te maken Hele duidelijke uitleg En schade gemaakt je wordt geholpen ervaring mee En het jaar daar op krijg je berichtje Welke verzekering aan geraden wordt van wegen je schade

heel goed

heel kort, duidelijk

betrouwbaar duidelijk en voordelig

Al vanaf het eerste begin ben ik cliënt. Altijd duidelijke overzichten zowel schriftelijk als op de webpagina. Telefonisch altijd correct te woord gestaan. Komen de gemaakte afspraken altijd keurig na. Zeker een uitstekende keuze als u wilt overstappen. En een bijkomend voordeel ongemerkt spaart u, welk bedrag u op ieder moment kunt opvragen. Ik ben zeer tevreden.

Goed en effectief geholpen

vriendelijke medewerkers aan telefoon

het overzetten vorig jaar naar andere, goedkopere maatschappij verliep zonder problemen. Goed geregeld dus !

Gegaan zoals het hoort

Zeer correct geregeld

Ik ben zeer goed en duidelijk tevreden over de afsluiting van mijn auto verzekering

Alle lof voor (almof) unitedconsumers

Zie titel!

Fijne correspondentie en ondersteuning

Een autoschadegeval is altijd vervelend en komt nooit gelegen. Zeker als de dader onbekend is (onbegrijpelijk asociaal trouwens). Dan helpt de ondersteuning door United Consumers. O.a. bij de formulering van de casus voor het Waarborgfonds. Een hele zorg minder!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven