Fijne dienstverlening

Zeer fijne dienstverlening en mooie prijs voor mijn autoverzekering!

Energie , zorg en auto verzekering allemaal ondergebracht bij deze club , met vragen of problemen altijd een kundig en vriendelijke iemand aan de telefoon. En financieel zeker aan te raden met de kortingen

Korting???

De beloofde korting moet voor de 10e in je app bijgeschreven zijn, wil je het rond de 25e ontvangen. Je raadt het al, hoewel ik op de 28e mijn premie betaald heb, is deze ruim een week later nog altijd niet verwerkt. Dus geen korting deze maand. Puur bedrog.

UC laat het nu even afweten

De premiecheck gaat goed. Maar als je de polisvoorwaarden wilt hebben dan lukt dat niet. Niet op de genoemde site, niet per telefoon aangevraagd en ook geen reactie op een e-mail tot nu toe. Slechte zaak!

Goede voorwaarden ,prima autoverzekering

Premie kan wmb nog lager ,nog altijd teveel voor wa autopremie van m’n diesel auto .

Perfect!

Een prima autoverzekering voor de beste prijs. Aanrader!

Snelle en goede afhandeling bij schade

Heel goede ervaring met de afhandeling van de schade

Mooi systeem met sparen en je kan hrt opnemen als je het even moeilijk heb

Altijd duidelijke antwoorden en goeie adviezen

Ik vertrouw er ook op , de toekomst zal het laten zien !

Wij zullen er op kunnen vertrouwen dat het ook zo vertrouwd blijft.

duidelijke en snel in behandeling genomen

via UnitedConsumers snel én duidelijk een nieuw verzekeringspakket ter vervanging van het vorige pakket bij dezelfde maatschappij afgesloten. Goede en vriendelijke hulp bij telefonisch contact, ook bij afhandeling ervan via mail

Eenvoudig en juiste info!

Fijn dat er constant gekeken wordt wat de beste optie is!!

Meedenkend verzekeraar

Meedenkend verzekeraar

Tevrede

Ik wordt altijd goed te woord gestaan en vriendelijk behandeld Dus ik ben zeer te vrede van jullie

Ik ben heel tevreden

Wil graag weten welke schadeclaim er is ingediend.

Fijn dat UC zoekt naar optimale verzekering

Jaarlijks wordt gekeken welke verzekering voor mij het beste is.

Prima, ga zo door.

Doordat een taxibusje plotseling achteruit reed en met een knal op mijn auto reed, is de schade opgenomen en uitgekeerd zodat ik a.s. maandag dit bij de schade afdeling kan laten repareren . Het is jammer ik rij al meer dan 30 jaar schadevrij, en vind het nog steeds zonde dat dit gebeurd is.

Fijn dat eea bijgehouden wordt!

Prima maatschappij

Alles snel en goed geregeld

goed zo

ga zo door

Altijd wat het beste bij mij past

Altijd goed geregeld.

Overzichtelijk en voordelig.

Daarbij erg fijn een spaarpotje.

Daad bij woord!

Ik heb gelukkig geen aanspraak hoeven maken op de verzekering. Super fijn dat jullie (ongevraagd) de premiecheck uitvoeren en de korting uitbetalen. De tankpas werkt ook goed, zodat tanken aan de pomp toch net iets voordeliger is dan dat je bij de kassa af moet rekenen. Ga zo door!

Al mijn zaken worden perfect behandeld top !!!.

Alles wordt perfect geregeld en berekenen altijd de beste en goedkoopste maatschappijen ,ben heel erg tevreden.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven