Geweldige, snelle service

Na bemiddeling via UC toch voor elkaar gekregen dat er gedurende het wachten op het vernieuwde rijbewijs toch sprake is van dekking door de autoverzekering.

Top geholpen

Top geholpen!!!

Heel prettige ervaringen van schade en/of andere aangelel

Het contact is persoonlijk, professioneel en vlot. Je wordt op de hoogte gehouden van het verloop en bij vragen krijg je een adequaat antwoord Kortom: aanbevelenswaardig!

snelle correcte afwikkeling

Bij vragen, oude docu, en bij schade snel en deskundig afgehandeld.

goed geregeld

helder en duidelijk, geen omkijken naar

Snel geregeld

In december vorig jaar kocht ik een andere auto. Eén telefoontje met U.C. was voldoende om de verzekering te regelen. Wat later kreeg ik nog een mail waarin de mogelijkheid geboden werd een nog goedkopere verzekering af te sluiten. Al met al, zeer bevredigend.

Medewerkster had absoluut verstand van zaken en heerlijk om dit te ervaren en zonder wachttijd!

Simpel gezegd we zitten niet voor niets bij UC, uw organisatie maakt het constant waar. Geen wachttijd met de telefoon, slechts 1 menu keuze nummer en direct een persoon aan de lijn, heerlijk! De opdracht was vrij complex door van 1 naar 2 auto verzekeringen te gaan maar uw medewerkster navigeert als mega ervaren door de voorstellen en komt tot een maatwerk oplossing / aanbod. Onderscheidend vermogen noemen we dit, waar anderen de telefoon keuze menu's nog langer maken en de wachttijd idem gaat UC positief tegen de stroom in # volhouden zeg ik en was en ben al fan en deel zeker mijn ervaringen in mijn omgeving!

Snel en goed geregeld

kan haast niet beter

perfect opgelost

Zorgvuldige en correcte afwikkeling van de schade.

Snelle en adequate afhandeling van de schade. Ook een goede feedback over de ntwikkelingen van de be- en afhandeling.

Structurele kwaliteit.

Contact met diverse medewerkers is als altijd professioneel: snel, tothepoint, vriendelijk. Ik ken geen enkel(e) bedrijf/organisatie dat/die op dit niveau werkt.

Correcte afhandeling schade

Ik ben tevreden over het contact en over de afhandeling van de schade aan mijn auto alles was goed geregeld .

Bespaart zoeken naar de beste oplossing voor het beste bedrag.

Prima pro actief. Neemt alle irritante administratieve handelingen over. Als klant ben ik daar blij mee.

Zeer goede service

Het aantal schadevrije jaren was 11 ipv, zoals ik had ingevuld. Heel netjes dat het door jullie aangepast is! Mijn dank daarvoor. Met vriendelijke groet Sofie Meijers

Super fijn vriendelijk en helder contact

Mijn huidige autoverzekering kon goedkoper vertelde ze mij tegen dezelfde voorwaarden, ze heeft gelijk alles geregeld en ik bespaar maandelijks 6 euro!

alles snel geregeld

keurig te woord gestaan, duidelijke uitleg, geen poespas.

Zeer goed en duidelijk geholpen

Autoverzekering omgezet

Goede service,zoeken de voordeligste voor je op

Elk jaar krijg ik een update over mijn verzekering en zoeken ze de voordeligste voor je op zodat het nog betaalbaar blijft en je krijgt nog korting ook

Prettig en makkelijk

Zeer goed.

zakelijk, redelijk en snelle afhandeling

er werd precies gedaan wat er vereist werd en snel en zakelijk afgehandeld

VOOR DIENSTVERLENING EEN 10!

Deskundigheid en service als zeer prettig ervaren. Klantenservice goed bereikbaar, zowel per mail als per telefoon. Klantenservice wist mij attent te maken op een betere autoverz dan ik had geselecteerd. Klasse.

Duidelijke en snelle communicatie, makkelijk geregeld

Alles wordt zonder moeite voor je geregeld. Contact gaat ook via mail snel en antwoorden worden duidelijk geformuleerd.

uitstekend

heb er geen woorden voor

Uitstekend!

Telefonisch contact was snel en vakkundig. Ik ben zeer tevreden.

Helaas schade aan mijn auto opgelopen. De afwikkeling (met leenauto) is zeer soepel verlopen en erg fijn dat je regelmatig op de hoogte wordt gesteld via e-mail en door zeer vriendelijke mensen aan de telefoon. Zo wordt het bijna fijn om schade te hebben!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven