Nog geen problemen gehad

Steeds vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen. Steeds vriendelijke mensen aan de lijn gehad.

Perfectie

Een zeer serieuze organisatie die zich er van bewust is dat service en klantvriendelijkheid heel erg belangrijk zijn. En dat is daar in goede handen!!

snel en duidelijk

vriendelijk snel en duidelijk

Super vriendelijk, goede service

Ik ben al jaren bij united consumers, en ben uiterst tevreden. Er wordt echt geluisterd en altijd naar oplossingen gezocht.

Goede telefonische behandeling

super bedrijf

altijd netjes bij jullie volgens afspraak

Correct ,snel ,vriendelijk ,voordelig

super en supermakkelijk, en prima medewerkers.

Rustig door blijven sparen tot er een moment komt dat je het echt nodig hebt ( het duurt wel een paar dagen voor het geld is overgemaakt, klein minpuntje)

Correcte afwerking

Alles naar wens geregeld en duidelijke uitleg.

Een geweldige organisatie, blij daar bij te horen.

Al bijna 6 jaar bij jullie aangesloten, nog geen dag spijt gehad. Zeer correct en betrouwbaar.

Zeer prettig

super geholpen

super geholpen snel klaar

perfect

mijn autoverzekering direct geregeld mijn vragen werden begrepen en beantwoordt

Super goede service

Super en wat een lekker spaarpotje bouw je op bij jullie ben er super blij mee en hoop in de toekomst nog meer te bouwen .

Prima, adequaat

Hhh

United Consumers DOEN

Telefonisch altijd goed bereikbaar.in totaal heb ik al ruim €4000 gespaard.ik kan alleen maar positief praten over Unided Consumers.

Heldere uitleg prima prijs

Kort en krachtig, goede uitleg, goede prijs, follow up als afgesproken

Goeie ervaring bij United Consumers

Zeer attent als de verzekering lager kan, de klant erop te wijzen!! Vooral voor AOW ers

Heel goed en pro actief

Vanuit Uc gebeld met de mededeling dat de premie lager kon!!👍

Goede en zeer vriendelijke service.

Had een zeer belangrijke vraag voor de autoverzekeraar en binnen een paar dagen had ik al een zeer bevredigend antwoord.

Snel en duidelijk.

perfecte service, behulpzaam, prettig en een professionele attitude.

De juiste vragen werden gesteld en nuttige suggesties aangereikt. Er werd meegedacht in alle stappen en ik kreeg een zeer kundig en betrouwbaar advies. Uit alles bleek: veel kennis van zaken

Prettig geholpen

Zeer adequaat werd alles uitgezocht en wel door iemand, die wist waarover hij sprak.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven