Prima verzekerd!

één keer een aanrijding gehad, uitstekend afgewerkt.

UnitedConsumers zorgt goed voor ons!

En niet alleen op het gebied van de autoverzekering. Ook waar het gaat om telecommunicatie en energie. Bedankt en ga zo door!

Een aanwinst voor de consument

Ik ervaar de geleverde diensten door united consumers als heel erg prettig. Geen onnodige reclames maar goede dienstverlening

Blij met de verzekering controle

Fijn dat jullie het in de gaten houden dat ik goed verzekerd bent tegen het beste tarief.

Zeer complete en voordelige ASR-verzekering via United Consumers

Was/ben al fan van United Consumers voor mijn VGZ zorgverzekering. Ook deze ASR-autoverzekering: ruime dekking voor weinig geld. Dat je op beide producten maandelijks bij UC een spaarpotje opbouwt, is een leuk extraatje (tevens gemakkelijk opneembaar). Maar vooral de goede en volledige polissen tegen redelijke prijzen! Ook positief: UC checkt zelf jaarlijks of jouw verzekering nog steeds het beste aanbod is. En laat dit per mail weten. Zodra UC een aantrekkelijk(er) 3 jarig- energie-aanbod kan bieden (ik zit bij Engie nu nog wat gunstiger), stap ik ook voor energie over naar United Consumers.

Compleet

Alles klopt , volgens afspraak

Erg blij, goede premie, fijn dat er elk jaar opnieuw gekeken wordt of het goedkoper kan. Fijne service!

bij UC zit je goed en... voordelig

geen beoordeling, want ik heb geen schade gemeld.

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt" (Diks)

Perfecte gids voor besparingen,

Geen kometar

10 uitstekend

Mijn ervaring met Unitedconsum is heel goed met korting de mijn spaar te goed graag uit betalen ***** Met vriendelijk groet Dirk ***

Super handig en snel geregeld

Wederom keurig afgehandeld en snel via email een bevestiging ontvangen. Top

Adequaat geïnformeerd en afgehandeld

Prima! Verdere toelichting niet nodig.

Geld besparen. Vlotte uitbetaling.

Geweldige service!

Door de email werd ik eraan herinnerd, dat ik nog spaartegoed had staan. Anders was ik dat vergeten.

De zorg over mijn autoverzekering ligt bij United consumers

Altijd laagste prijs en dezelfde dekking

Zeer goed!

Ben tevreden. Altijd vriendelijk. Behulpzaam. En het allerbelangrijkste. Super voordelig!

Omdat alles voor je uitgezocht wordt, de voordeligste verzekeraar . Alles TOP.

Nooit een probleem gehad

Betrouwbaar en zoeken de voordeligste autoverzekering voor je.

Is 3e keer dat ik deze site gebruik voor autoverzekering. Als je van hen gebruik maakt, krijg je extra korting op je autoverzekering. staat niet op je polis maar wordt op persoonlijke spaarrekening gestort. Na een jaar kan dit uitbetaald worden als je wilt. Je krijgt automatisch bericht via email met de vraag of je dit uitbetaald wilt krijgen.

Ben zeer tevreden bedankt

Wordt er altijd goed geholpen

Word altijd heel erg vriendelijk behandeld. Als ik een vraag heb wordt die heel professioneel en correct beantwoord. Ben al jaren en jaren klant bij hun en de service in alles wat je maar vraagt is helemaal top!!!

Prima en duidelijkheid.

UnitedConsumers is een fijne organisatie. Ben al jaren klant tot alle tevredenheid.

Uitstekend en betrouwbaar.

Administratief heb ik er geen omkijken naar, dat regelt UC. Alles automatisch. Gelukkig heb ik de verzekering nog niet nodig gehad, dus daar kan ik niets over zeggen.

Goede keuze en jaarlijks vergelijking ben zeer tevreden

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven