Ben dik tevreden . Doen wat ze zeggen.

Ben dik tevreden. Ze doen wat ze zeggen.

Geen omkijken naar!

Heel goed gevoel dat ik mijn verzekeringen prima heb ondergebracht bij United Consumers. Krijg regelmatig aanbiedingen van goedkopere verzekeringen aangeboden. Uitermate tevreden over UC.

Goede service.

Zeer goede service. Ik heb het gevoel dat zij er ook daadwerkelijk voor je zijn. Kijken wat jij nodig hebt. Dus erg tevreden

Gelukkig nog nooit problemen ondervonden..

In bijna 60 jaar , één keer autospiegel eraf. Geen enkele probleem. Werd zionder kosten helemaal vergoed.

Wordt heel goed geholpen als er iets is .

Ik had schade aan mijn auto en werd heel goed geholpen en goed te woord gestaan .

Ben zeer tevreden over de geboden klantenservice door United Consumers

De check van de verzekering en de aanpassing is goed en voor mij voordeliger. Heel fijn. Met dank

Super geregeld.

Gewoon goed..

zeer goed

goede voorlichting

Ook aan de telefoon medewerksters/kers altijd vriendelijk

UC denk in mijn voordeel

UC vergelijk zelf de diverse polissen en zoek daar de voordeligste uit. Geeft daarna mij perfecte informatie

Geen zorgen!

In alles wat ik tot nu toe meegemaakt heb prima geholpen

Ik heb het hier boven al in het kort vermeld . je wordt vriendelijk te woord gestaan en geholpen. En het is stukken goedkoper, dus ik ben tevreden.

Fijne organisatie

Bij United Consumers, doen ze altijd hun best om alles goed uit te leggen en hebben ze geduld. De medewerkers zijn altijd heel vriendelijk. Fijne organisatie.

Lekkere spaarcent

Fijne verzekering

Helder en duidelijk

Prima verzekering zonder kleine lettertjes.

Ik vertrouw erop dat UC mijn belangen zorgvuldig behartigt.

Ik heb meer verzekeringen bij united consumers. Naar volle tevredenheid. Vakkundig, goede communicatie. Nooit problemen gehad. En ongemerkt spaar je ook nog.

Heb schade gehad, prima afgewerkt.

Helder en klantvriendelijk.

Duidelijke informatie. Voor mij is de spaarpot leuk. Voor anderen is misschien afgetrokken van de premie leuker. Inmiddels is de zorgverzekeraar ook bij jullie. Ik ben benieuwd naar deze spaarpot. Eerst werd er gevraagd om een evt doel voor de spaarpot. Dat zie ik niet meer terug. Ik had een duidelijk doel. Dan wordt het nog leuker.

Uitstekende ervaring

Als alleenstaande ben ik heel blij met de service van united consumers. Top.

fijne service en snelle afhandelingen

hier kun je op vertrouwen zodat je nooit teveel betaald

Goede verzekering

Goede verzekering

prima !!!!!

Wat een service !!!

Is uitstekend

Duidelijke inflatie en wordt goed geinformeerd

Niets dan lof!

Door bovenstaande geen woord meer aan toe te voegen!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven