Toen ik bij UC klant werd, was je echt goedkoper uit. Inmiddels lijkt het binnen UC een graaicultuur te worden en gingen de “vaste kosten” met meer dan 75% voor ons omhoog. De keuze gemaakt om over te stappen naar een energieleverancier die de vaste kosten in alle redelijkheid toepast.. De tip om vooral naar de vaste kosten die UC in rekening brengt te kijken..
Beste Peggy, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent over de stijging van de vaste kosten. We begrijpen dat dit een belangrijk punt is bij het maken van je keuze voor een energieleverancier. De energiemarkt is de afgelopen tijd flink veranderd, wat invloed heeft gehad op onze vaste leveringskosten. Een van de grootste veranderingen betreft de vaste terugleverkosten die we rekenen aan klanten met zonnepanelen. We leggen graag uit waarom deze kosten worden doorberekend. Wanneer stroom wordt opgewekt en teruggeleverd aan het elektriciteitsnet, veroorzaakt dit extra kosten, zoals het beheren van de balans op het net. Dit is een ontwikkeling die in de hele energiemarkt speelt. Voorheen werden deze kosten door alle klanten gezamenlijk gedragen. Bij UnitedConsumers Energie hebben we ervoor gekozen om deze kosten eerlijker te verdelen door een deel specifiek toe te rekenen aan klanten die stroom terugleveren. Hoeveel dit is, hangt af van de hoeveelheid stroom die jaarlijks wordt teruggeleverd. We hopen hiermee meer inzicht te bieden in de reden achter de veranderingen. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Verrassing om geld teruggestort te krijgen! Hartelijk dank! Ik verander niet van aanbieder
Beste Dinah, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je de terugbetaling als een positieve verrassing hebt ervaren. We waarderen het enorm dat je ons trouw blijft als aanbieder. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Al jaren klant en het bevalt me nog steeds goed
Beste Rinus, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat onze service en klantvriendelijkheid goed bevallen. We waarderen het enorm dat je al jaren klant bent en hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Het fijne van jullie is dat je ongemerkt kan sparen. Een extra spaarpotje.
Beste MGB, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je onze service en het sparen als prettig ervaart. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Als je belt, meestal snel verbonden. Je krijgt iemand aan de lijn die je snel en to the point helpt. Kortom: ik ben heel tevreden.
Beste Jan, Hartelijk dank voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze bereikbaarheid en de hulp die we bieden. Het is ons doel om iedereen snel en effectief te helpen, dus het doet ons goed dat jij dit zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Ik ben zeer tevreden over mijn leverancier en prijs. App is zeer overzichtelijk en duidelijk.
Beste Beata, Wat fijn om te zien dat je tevreden bent met onze app en ons als leverancier! Dat zelfs met een 10, dat is waar we het voor doen :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Vergeleken bij de vorige keer (met mega klantvriendelijk persoon en geweldige uitleg) nu een zuurpruim kind aan de telefoon die duidelijk liet merken dat ze alle kennis zou bezitten. Deze had totaal geen vreugde aan haar werk. Zeer klantonvriendelijk. Mijn gegevens werden niet eens gevraagd dus ze wist niet eens waar het over ging maar deed een algemeen praatje over hoe het hoort te gaan. Net hiervoor de zorgverzekering beken bij uc maar dat ga ik echt niet afnemen. Het advies als ik 2 x niet zou betalen wordt de levering stop gezet. Die neem ik ten harte. Dank daarvoor. Nu klaar met United consumers, ook dat ik niet zelf vaker mijn termijnbedrag kan aanpassen. Elke x moeten bellen. Nee dank u met zulke zuurpruim. Als zzp-er is er wisselend inkomen en het zouhandig zijn als je de ene maand het kan aanpassen aan een andere maand als het minder is. De eindafrekening is alles gewoon voldoende betaald.
Beste A. Sjoerdsma, Hartelijk dank voor je feedback. Wij betreuren het zeer dat je laatste ervaring met onze klantenservice niet naar wens is verlopen. Je opmerkingen over het gesprek nemen wij serieus, en het spijt ons dat je deze keer niet de klantvriendelijkheid en ondersteuning heeft ervaren die je eerder wel ontving. Wij komen graag met je in contact naar aanleiding van je feedback. Wij willen graag met je in gesprek om je vragen te beantwoorden en onduidelijkheden weg te nemen. Wij willen je vragen ons te laten weten wanneer het schikt om contact met ons te hebben. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Elke maand een goed overzicht van mijn verbruik, maakt dat ik niet zenuwachtig word van een eventueel te hoog verbruik van de energie bronnen.
Fijne service
Beste K. Zetten, Bedankt voor dit mooie cijfer! Onze service staat bij ons hoog in het vaandel, super fijn dat je dit dan ook als goed hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Lisa UnitedConsumers
Gevraagd om advies over huidige contract . Helder en duidelijk antwoord .
Beste Nicole, Super fijn om te vernemen dat je het contact zo positief hebt ervaren! Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Lisa UnitedConsumers
bram nam de tijd en checkte de verschillen in de vergelijking
Beste Frans, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat onze medewerker de tijd heeft genomen om de verschillen goed met je door te nemen. We vinden het belangrijk dat je goed geïnformeerd bent, zodat je de beste keuze kunt maken. Als je in de toekomst nog vragen hebt of extra hulp nodig hebt, staan we graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Michelle
Zeer geduldig en vriendelijk persoon aan de telefoon.
Beste Lambertus, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je de communicatie als geduldig en vriendelijk hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Goede telefonisch bereikbaarheid, ook de avonden, kennis van zaken, denken met je mee.
De app geeft een duidelijk beeld van mijn verbruik, Ondertussen spaar ik doordat ik klant ben. Dit bedrag is op meerdere manieren te gebruiken.
Beste Wout, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je de app duidelijk en gebruiksvriendelijk vindt, en dat je een goed overzicht hebt van je verbruik. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Prettig contact met de klantenservice snel en deskundig advies en antwoord ben inmiddels zo’n 9 jaar klant zeer tevreden
Goede kwaliteit altijd vriendelijk personeel en behulpzaam
ALLES GOED GEREGELD EN DUIDELIJKE COMMUNICATIE
Als vaste klant van united consumers voor vele jaren had ik een andere behandeling verwacht. De terugleveringskosten per jaar bedroegen inmiddels bijna 1500,- per jaar !!!! Sneaky gedrag en bij navragen een uitermate zakelijk ongeïnteresseerd antwoord. . Ik heb een advies voor vaste klanten van united consumers : direct opzeggen en wegwezen. !!! Alles is beter dan dit bedrijf. Henk snellink
Beste Henk Snellink, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je ervaring bij ons niet aan je verwachtingen heeft voldaan, vooral omdat je jarenlang een trouwe klant bent geweest. Het spijt ons dat je besloten hebt je contract bij ons op te zeggen. We willen graag uitleggen waarom we vaste terugleverkosten in rekening brengen. Wanneer stroom wordt opgewekt en teruggeleverd aan het elektriciteitsnet, brengt dit extra kosten met zich mee, zoals het veroorzaken van een onbalans in het net. Deze kosten zijn een ontwikkeling in de hele energiemarkt. Voorheen werden deze kosten door alle klanten gedragen. Bij UnitedConsumers Energie streven we ernaar deze kosten eerlijker te verdelen door een deel specifiek door te berekenen aan klanten met zonnepanelen. De hoogte van deze kosten is afhankelijk van de hoeveelheid stroom die jaarlijks aan het net wordt teruggeleverd. We betreuren het dat dit heeft geleid tot je beslissing om je contract bij ons te beëindigen. Mocht je in de toekomst vragen hebben of meer toelichting wensen, dan staan we daar altijd voor open. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Door zelf verkeerd ingelogd te hebben een verkeerd contract afgesloten. De UC medewerker heeft mij vervolgens geadviseerd hoe dit op te lossen, heeft het foutieve contract geannuleerd en geholpen met het op de juiste wijze inloggen. Binnen een paar minuten was alles weer op orde. Hulde en bedankt!
Als klant ben ik op uiterst professionele en heldere wijze, maar ook deskundig door de medewerkster van United Consumers geïnformeerd. Meer van zulke deskundige medewerkers die de klant tot volle tevredenheid stemmen, kan het bedrijf alleen maar groter maken en, de klant kan ook bevriende personen en/of familie aanbevelen over te stappen naar United Consumers. Heb ik inmiddels in gang gezet. Hulde aan deze medewerkster die mij optimaal van dienst is geweest.
Wij zijn per 1 oktober overgestapt naar een andere leverancier. Vervolgens kunnen we dan in "mijn united consumers" direct na 1 oktober niet meer ons verbruik zien. Slechte zaak.
Beste G. H. Kamp, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag je verbruiksgegevens wilt blijven inzien, zeker in een tijd waarin energieverbruik steeds belangrijker wordt. Het is absoluut niet onze intentie om deze gegevens direct te verwijderen. We hebben echter de weloverwogen keuze moeten maken om de kwaliteit en efficiëntie van onze dienstverlening te waarborgen. Onze verbruiksoverzichten worden zorgvuldig samengesteld en continu bijgewerkt, wat veel tijd en capaciteit vraagt. Daarom hebben we ervoor gekozen om verbruiksoverzichten te verwijderen zodra je overstapt naar een andere leverancier. Dit betekent echter niet dat je belangrijke informatie over je verbruik kwijt bent. Je verbruik wordt namelijk altijd volledig opgenomen en verrekend op je eindnota. Bovendien kun je eerdere verbruiksgegevens terugvinden op de eerder verstuurde jaarnota’s, en we kunnen desgewenst een overzicht van de maandelijkse meterstanden verstrekken. We hopen op je begrip en denken graag met je mee om ervoor te zorgen dat je altijd inzicht hebt in je energieverbruik. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Jammer dat je als trouwe klant altijd meer betaald dan een nieuwe klant. Het is ook niet mogelijk om als vaste klant om alleen gas of stroom af te nemen als je nu een contract hebt voor allebei. Het advies is om naar een andere maatschappij te gaan en dan later weer terug te komen. Dus niet klantgericht meedenken. De dame van klantenservice was zeer vriendelijk en legde alles duidelijk uit.
Beste Brenda, Bedankt voor je review. We begrijpen je frustratie en waarderen het dat je dit met ons deelt. Het is zeker niet onze bedoeling dat trouwe klanten het gevoel krijgen meer te betalen dan nieuwe klanten. We streven ernaar om voor al onze klanten, zowel nieuwe als bestaande, een eerlijke en transparante prijsstelling te bieden. Toch kan het helaas soms voorkomen dat de markt zich zo ontwikkelt dat nieuwe aanbiedingen aantrekkelijker lijken. Wat betreft het afnemen van alleen gas of stroom: we begrijpen dat je hierin meer flexibiliteit zou willen. Wij zullen deze feedback ook mee nemen om onze service te verbeteren. We proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen en denken graag mee over oplossingen. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de vriendelijkheid en duidelijke uitleg van onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
alom teereden
Beste Rens, Bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en onze betaalbaarheid waardeert. We streven ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke service te bieden tegen een scherpe prijs. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Mijn vergeten verbruikskorting alsnog gekregen door toedoen van Mw.Wendy Rutten. Na melding van e.e.a. heeft zij contact met mij opgenomen en toegezegd dit te gaan onderzoeken. Tot op de bodem heeft zij dit gedaan en stelde mij in het gelijk.Onderzoek was binnen de kortste tijd gedaan. Zij begrijpt perfect de slogan klant is koning,klasse.
Beste Laurens, Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij doen altijd ons best om onze klanten op de best mogelijke manier van dienst te zijn en wij vinden het fijn om te horen dat dit gelukt is. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Ik ben al jaren bij UC voor ziektekostenverzekering en energie. Nu is het tijd voor een nieuw energiecontract maar helaas is een contract elders 20 euro p.m goedkoper. Om geen dief te zijn van mijn portemonnee stap ik over. Ik heb altijd direct telefonisch contact gehad met UC, altijd vriendelijke medewerkers gesproken en ben altijd goed geholpen. Maw service is top!
Beste Monique Labout, Heel erg bedankt voor je mooie review:). We zijn blij om te horen dat je altijd tevreden over ons bent geweest en hopen dat we je dit gevoel ook altijd kunnen geven. We kunnen begrijpen dat je rond hebt gekeken met betrekking tot je energiecontract, wellicht kunnen we je in de toekomst nogmaals een mooi aanbod doen. Groetjes, Michelle
Luchthavenweg 20
5657EB Eindhoven
Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.