Filters

4

Niet meer consument gericht

Toen ik bij UC klant werd, was je echt goedkoper uit. Inmiddels lijkt het binnen UC een graaicultuur te worden en gingen de “vaste kosten” met meer dan 75% voor ons omhoog. De keuze gemaakt om over te stappen naar een energieleverancier die de vaste kosten in alle redelijkheid toepast.. De tip om vooral naar de vaste kosten die UC in rekening brengt te kijken..

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Verrassing om geld teruggestort te krijgen! Hartelijk dank! Ik verander niet van aanbieder

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en klantvriendelijk

Al jaren klant en het bevalt me nog steeds goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne leverancier, met korting.

Het fijne van jullie is dat je ongemerkt kan sparen. Een extra spaarpotje.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel bereikbaar en vriendelijke en adequate hulp

Als je belt, meestal snel verbonden. Je krijgt iemand aan de lijn die je snel en to the point helpt. Kortom: ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zie onder.

Ik ben zeer tevreden over mijn leverancier en prijs. App is zeer overzichtelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zuurpruim aan telefoon. Niet klantgericht

Vergeleken bij de vorige keer (met mega klantvriendelijk persoon en geweldige uitleg) nu een zuurpruim kind aan de telefoon die duidelijk liet merken dat ze alle kennis zou bezitten. Deze had totaal geen vreugde aan haar werk. Zeer klantonvriendelijk. Mijn gegevens werden niet eens gevraagd dus ze wist niet eens waar het over ging maar deed een algemeen praatje over hoe het hoort te gaan. Net hiervoor de zorgverzekering beken bij uc maar dat ga ik echt niet afnemen. Het advies als ik 2 x niet zou betalen wordt de levering stop gezet. Die neem ik ten harte. Dank daarvoor. Nu klaar met United consumers, ook dat ik niet zelf vaker mijn termijnbedrag kan aanpassen. Elke x moeten bellen. Nee dank u met zulke zuurpruim. Als zzp-er is er wisselend inkomen en het zouhandig zijn als je de ene maand het kan aanpassen aan een andere maand als het minder is. De eindafrekening is alles gewoon voldoende betaald.

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd goed geïnformeerd

Elke maand een goed overzicht van mijn verbruik, maakt dat ik niet zenuwachtig word van een eventueel te hoog verbruik van de energie bronnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Fijne service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne telefonische ervaring

Gevraagd om advies over huidige contract . Helder en duidelijk antwoord .

  • Aanbevelen? Ja
7

bram nam de tijd en checkte de verschillen in de vergelijking

bram nam de tijd en checkte de verschillen in de vergelijking

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was een prettig gesprek

Zeer geduldig en vriendelijk persoon aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
8

Kennis van zaken, servicegericht.

Goede telefonisch bereikbaarheid, ook de avonden, kennis van zaken, denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke app, goede gebruikers voorwaarden

De app geeft een duidelijk beeld van mijn verbruik, Ondertussen spaar ik doordat ik klant ben. Dit bedrag is op meerdere manieren te gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prettig contact met de klantenservice snel en deskundig advies en antwoord ben inmiddels zo’n 9 jaar klant zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ervaring met united consumers

Goede kwaliteit altijd vriendelijk personeel en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

PRIMA

ALLES GOED GEREGELD EN DUIDELIJKE COMMUNICATIE

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Als vaste klant van united consumers voor vele jaren had ik een andere behandeling verwacht. De terugleveringskosten per jaar bedroegen inmiddels bijna 1500,- per jaar !!!! Sneaky gedrag en bij navragen een uitermate zakelijk ongeïnteresseerd antwoord. . Ik heb een advies voor vaste klanten van united consumers : direct opzeggen en wegwezen. !!! Alles is beter dan dit bedrijf. Henk snellink

  • Aanbevelen? Nee
9

Snel, begripvol en klantvriendelijk

Door zelf verkeerd ingelogd te hebben een verkeerd contract afgesloten. De UC medewerker heeft mij vervolgens geadviseerd hoe dit op te lossen, heeft het foutieve contract geannuleerd en geholpen met het op de juiste wijze inloggen. Binnen een paar minuten was alles weer op orde. Hulde en bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel, vakkundig en een super heldere uiteenzetting vraag klant

Als klant ben ik op uiterst professionele en heldere wijze, maar ook deskundig door de medewerkster van United Consumers geïnformeerd. Meer van zulke deskundige medewerkers die de klant tot volle tevredenheid stemmen, kan het bedrijf alleen maar groter maken en, de klant kan ook bevriende personen en/of familie aanbevelen over te stappen naar United Consumers. Heb ik inmiddels in gang gezet. Hulde aan deze medewerkster die mij optimaal van dienst is geweest.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet klantvriendelijk

Wij zijn per 1 oktober overgestapt naar een andere leverancier. Vervolgens kunnen we dan in "mijn united consumers" direct na 1 oktober niet meer ons verbruik zien. Slechte zaak.

  • Aanbevelen? Nee
6

Helaas betaal je als vaste klant altijd meer.

Jammer dat je als trouwe klant altijd meer betaald dan een nieuwe klant. Het is ook niet mogelijk om als vaste klant om alleen gas of stroom af te nemen als je nu een contract hebt voor allebei. Het advies is om naar een andere maatschappij te gaan en dan later weer terug te komen. Dus niet klantgericht meedenken. De dame van klantenservice was zeer vriendelijk en legde alles duidelijk uit.

  • Aanbevelen? Nee
8

prima service en betaalbaar

alom teereden

  • Aanbevelen? Ja
8

Gemaakte fout keurig hersteld

Mijn vergeten verbruikskorting alsnog gekregen door toedoen van Mw.Wendy Rutten. Na melding van e.e.a. heeft zij contact met mij opgenomen en toegezegd dit te gaan onderzoeken. Tot op de bodem heeft zij dit gedaan en stelde mij in het gelijk.Onderzoek was binnen de kortste tijd gedaan. Zij begrijpt perfect de slogan klant is koning,klasse.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service is top!

Ik ben al jaren bij UC voor ziektekostenverzekering en energie. Nu is het tijd voor een nieuw energiecontract maar helaas is een contract elders 20 euro p.m goedkoper. Om geen dief te zijn van mijn portemonnee stap ik over. Ik heb altijd direct telefonisch contact gehad met UC, altijd vriendelijke medewerkers gesproken en ben altijd goed geholpen. Maw service is top!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.