Service is top!

Ik ben al jaren bij UC voor ziektekostenverzekering en energie. Nu is het tijd voor een nieuw energiecontract maar helaas is een contract elders 20 euro p.m goedkoper. Om geen dief te zijn van mijn portemonnee stap ik over. Ik heb altijd direct telefonisch contact gehad met UC, altijd vriendelijke medewerkers gesproken en ben altijd goed geholpen. Maw service is top!

zeer tevreden

Daar kun je leuk sparen en laten uitkeren wanneer je wilt.

ik ben zo blij met de uitbetaling kwam even goed uit heb ik te danken aan UnitedConumers.dat ik het op ge spaart heb.

Verrassend! Nooit eerder meegemaakt.

Niet eerder benaderde mijn energieaanbieder me met dit soort cadeaus

Goed en duidelijk

Altijd prima verzorgd!

Echt Super

Dat geld is bedoeld voor nieuwe matras, laat dit bericht nu gelijk binnen komen met mijn matras echt Super.

al bijna 10 jaar klant en altijd goed geholpen

Wij zijn al bijna 10 jaar bij United Consumers en zeer tevreden. Zijn dus echt niet van plan om naar een andere aanbieder te gaan.

Top bedrijf

Wat mij het meest opvalt tegenover welk bedrijf dan ook,is de bereikbaarheid. Twee keer gaat de telefoon over en ik heb een medewerker aan de lijn die netjes en aardig antwoord kunnen geven over wat ik vraag. Daarbij komt uiteraard het sparen wat we doen wij zijn zeer tevreden en zou ook iedereen UC aanbevelen. Mvg Eric Oversier

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

Als eerste geen lange wachttijden aan de telefoon, tenminste, ik heb het nooit meegemaakt. Zeer vriendelijk personeel die het voordeligste voor je uitzoeken en zeer behulpzaam zijn. Duidelijk qua communicatie. Ben zeer tevreden over UC!!! Aanrader!!!

Prettige en vriendelijke mevrouw.

Er waren maar weinig woorden nodig en mevrouw wist meteen de vraagstelling, Pluimpje! Vriendelijke en heel attent

Money saver number 1

Goede aanbiedingen, waar je gebruik van kan maken en zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Je wordt helemaal ontzorgd.

Proactieve inzet duurde even

Uiteindelijk wel geholpen. Je moet zelf behoorlijk trekken aan een 'foutje' die je niet zelf veroorzaakt hebt.

Prima leverancier. Geen problemen. Jammer dat zodra je contract is beëindigd je je energie verbruik en terug levering niet meer kan inzien.

Julie denken met de klanten mee,dat geeft me steun

Kl service binnen 1 min aan de telefoon

DIt is haast niet meer ondenkbaar, toch kreeg ik erg snel iemand aan de telefoon. Mijn vraag (over loyaliteitsbonus) is prima beantwoordt, dus een en al blij. Houdt het zo! M.v.g. A. Szilagyi

Correcte behandeling en afwikkeling!

Correcte behandeling en afwikkeling!

service gaat verder na aanmelding

Onze ervaring is, dat de service van United Consumers verder gaat dan als klant verwelkomt te worden. Geen vraag blijft onbeantwoord. Meedenkend team, top.

Meedenkend met Klant

Erg behulpzaam in het vinden van een oplossing. Duidelijk verhaal

Een schandalig hoge boete voor terug geleverde electra

Zie hierboven

Heel handig

Heb verschillende producten en ben er heel tevreden mee , het sparen is lekker erbij

Alles prima geregeld

Dat was een mooi bedrag

Ik ben er heel erg blij mee

alles prima geregeld

Jammer; geen langdurig vast conract

Jammer dat er geen vast contract mogelijk is voor meerdere jaren. Zo ontbreekt een stuk zekerheid die er bij andere aanbieders wel is.

Ik ben heel goed geholpen. Goed advies en duidelijk

Goeie service

Luchthavenweg 20