Al jaren probleemloos klant bij jullie en voel me hier goed bij!

De deskundigheid, duidelijkheid en vriendelijkheid zijn voor mij van doorslaggevende waarde om klant te zijn bij jullie! Goed bezig dus!

Niet tevreden

Sinds een paar maanden ontvang ik geen overzicht van gebruik meer. In plaats van dat er dan een mail met uitleg naar mij gestuurd wordt, moet ik zelf contact opnemen waarom dit is gestopt. In een telefoontje naar de klantenservice, kwam naar voren dat mijn meter een storing heeft. Daar kan UC natuurlijk niets aan doen, maar ik had het gewaardeerd als dit aan mij doorgegeven was. De manier waarop ik te woord werd gestaan was ronduit slecht. Ik ben een betalende consument en geen domme kleine kleuter. Erg jammer dit.

goede service

ik ervaar geen problemen en krijg leuke korting bij het tanken.

Altijd goede communicatie

We zijn tevreden met de prijzen

3x niks

Alle mogelijke en genoten kortingen op energie zijn zonder bericht vooraf sinds dit jaar vervallen,scheelt aardige slok van de borrel

Alleen maar goede ervaringen

Zeer goed.

Meedenkend en oplossingsgericht!

Altijd vriendelijk, nemen de tijd en denken mee... Echt erg blij mee!

Betrouwbaar advies, goede communicatie en duidelijke beantwoording op vragen.

De informatie van UnitedConsumers betreffende de voor jouw af te sluiten contracten is duidelijk en betrouwbaar.

duidelijkheid

erg duidelijk en prettig contact.

smelle telefonische bereikbaarheid

Duidelijke informatie. Flexibiliteit. Goede prijzen.

Klantvriendelijk, hulpvaardig, duidelijke informatie

Heel positief

Heel fijn

Ik heb heel weinig ervaring maar als ik wat vragen heb worden die snel beantwoord of opgelost.

een leuk spaarpotje

jaarlijks een leukbedrag

Overzicht is uitstekend

Iedere maand zie ik een duidelijke overzicht van gebruik en kosten die ik kan vergelijken met de vorige maand en de maand van vorig jaar.

correct,beleefd,betrouwbaar

prettig

Goede aanbiedingen, goede informatie en heel goed bereikbaar.

Bovenstaande zin zegt voldoende .

Duidelijkheid en een scherpe prijs

United Cunsumers deed ons bijna 3 jaar geleden een goed aanbod van gas en stroom en zijn daarop ingegaan. Je krijgt iedere maand een overzicht van je verbruik en de vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Ons contract stopt begin november en zijn benieuwd naar de volgende aanbieding.

Keurig te woord gestaan

Goede ervaring

Goed en voordelig

Goede aanbiedingen en nog een leuk spaarpotje.

gewoon goed

altyd een medewerker/ster aan de lyn zonder keuzemenu. keurig en altyd worden mijn vragen correct beantwoorden.

goede en goedkope alternatieven

Heb reeds diverse zaken ondergebracht bij United Consumers en alle naar volle tevredenheid.

Teleurgesteld

Nieuwe klanten ontvangen als ze energiecontract afsluiten een veel hogere premie dan klanten die hun contract verlengen. Als klant bij wie het contract afloopt, stap ik dan over naar een andere leverancier. Koester je klanten UnitedConsumers! Nieuwe klanten krijgen lijkt me lastiger, dan klanten houden, zeker in een tijd waarin de markt zo in beweging is.

regelmatig update

Ik hou ervan hoe regelmatig je me updates geeft. Ik heb jullie al aanbevolen aan mijn familieleden, hoewel ze misschien vergeten zijn om de link te gebruiken die ik ze heb gegeven. Zie: " Vetukela en Umuhoza".

Weinig voordeel bij verlengen

Bij verlengen vorig jaar was UC opeens niet meer goedkoper dan anderen, zoals bij eerste keer wel

gewoon betrouwbaar

reeds vele jaren maak ik gebruik van UnitedConsumers-energie tot grote tevredenheid.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven