Je wordt goed op de hoogte gehouden wat het verbruik is,. Je spaart op jaarbasis ook nog een leuk spaarpotje op. Prettig om zaken te doen.

United Consumers verdient mijn volste vertrouwen!

Heb op basis van nu al jarenlange ervaring met United Consumers het volste vertrouwen in deze organisatie. Heb het volle vertrouwen dat ik nagenoeg ten alle tijden, de gunstigste aanbod heb. Derhalve de volle 5 sterren!

Alles verloopt prima, geen onverwachte dingen.

Jullie zijn helder en er wordt goed gecommuniceerd.

Zeer betrouwbaar, transparant en goed bereikbaar

United Consumers is een betrouwbare organisatie. Maandelijks ontvang je duidelijke overzichten van je gas-, en stroomverbruik. Tevens een vergelijking met een jaar geleden. Dit werkt motiverend en stimulerend. Binnen enkele seconden heb je een medewerker aan de lijn die je vragen beantwoordt cq helpt bij het oplossen van je probleem. Tenslotte hanteert U.C. zeer concurrerende tarieven.

prima en duidelijk geen klachten

Altijd vriendelijk voor vragen te beantwoorden.

goede service

goede service

prima service, wordt goed geinformeerd

mijn ervaring met UnitedConsumers zijn prima,wordt goed geholpen.

perfect

altijd vriendelijk aan de telefoon, en altijd prima geholpen.

duidelijke website en goede service

Vanaf het begin tevreden dat is overgstapt was naar UC, goede prijs voor energie en voor vragen zijn ze goed bereikbaar.

Voortreffelijk bedrijf.

Ik ben blij dat ik bepaalde producten van u gebruik. Ik ben vooral blij met het maandelijks overzicht van het verbruik van gas en licht.

Altijd goed geholpen vanaf het begin.

Sinds mijn overstap altijd goed geholpen geen verrassingen in rekeningen. Heel veel bespaard aan het einde van elke jaar.

Overzichtelijk

Ben al jaren bij united consumers en is prima Alles overzichtelijk en ook het spaarprogramma is fijn

Goedkoop, duidelijk en goed!!

Duidelijke emails, je spaart voor korting terwijl ze al goedkoop zijn!

Altijd één van de goedkoopste en goed service

Altijd mooie aanbiedingen

uitermate tevreden

afrekeningen en prognoses van verbruik worden prima weergegeven benzinekaart ok lekker spaarpotje

Goed bereikbaar en vriendelijk contact

Overzichtelijk ingedeelde website etc

Betrouwbaar

Altijd duidelijk

goede, professionele benadering en omgang met klanten

bij mij zijn altijd vragen of problemen direct en professioneel behandelt en opgelost, vriendelijk en terzake aan de telefoon en meestal binnen een redelijke tijd telefonische contact. ik vind het een prettig bedrijf om mijn produkten door UnitedConsumers te laten beheren en behandelen.

service is goed

energie aanbiedingen zijn lang niet bij een van de beste. bijkomende kosten er hoog

Betrouwbaar en duidelijk

Goede ervaring al 25 jaar.

Prima bedrijf

Klant vriendelijk. Behulpzaam

even wennen

het was even wennen , omdat we gewent waren een rekeningoverzicht te krijgen. na 1 telefoontje was het opgelost en tot nu toe geen problemen.

Kan altijd beter

Luchthavenweg 20