Tevreden

Goede prijs/kwaliteit. Duidelijke communicatie.

Zeer tevreden.

Sinds ik ben aangesloten heb ik alleen maar positieve ervaringen

jullie geven een goed overzicht

en duidelijk

Snel en goed geholpen.

Met mijn vraag over mijn energiecontract werd ik telefonisch snel en goed geholpen. Duidelijke informatie. Ook de afrekeningen zijn altijd duidelijk. Website ook.

Alles goed geregeld

Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden.

Normaal

Normaal

Overzichtelijk, duidelijk, voordelig

Fijn om zo te kunnen sparen!

gewoon goed.

ik ben gewoon heel tevreden,top toch.

Positief.

Gewoon positief met duidelijke informatie.

altijd goed behandeld

goede voorlichting

Goede informatie

Tevreden met de informatie

geen problemen met United Consumers

ik heb geen problemen met United Consumers

Tevreden over het totaalpakket

Minder tevreden over de communicatie naar cliënten, zeker als in de media UC wel genoemd wordt maar niet altijd positief beschreven wordt

Niets op aan te merken

Goed bereikbaar. Antwoord op vragen zijn duidelijk.

Alles duidelijk gecommuniceerd

Alles heel duidelijk !!

Wij zijn al heel wat jaren tevreden over United Consumers

Goede uitleg

Prima opzet, ik doe al jaren mee.

Ik vind het prettig te weten dat men altijd met goede aanbiedingen bezig is . Daarnaast vind ik het oplopende bespaartegoed ook een leuk spaarpotje.

Goed geen probleem

Goede service, altijd bereikbaar en geld sparen zonder dat je het merkt.

Goede prijs voor gas en stroom. Fijn personeel, makkelijk bereikbaar en vragen altijd naar behoren opgelost.

Te duur

Moest zoveel bij betalen en daar viel niets over te bespreken

Samen groot!

Voorheen switchte ik jaarlijks van energieleverancier. Dat leverde honderden euro’s op. Bij United Consumers uiteindelijk beland en nu al jaren lid. Mede door de energiecrisis van twee jaar geleden en de onduidelijkheid van de energieprijzen, kan je beter samen sterk optrekken met de energieleveranciers. Ik ben zeer tevreden met de app die met een paar klikken, je inzicht geeft in verbruik en kosten. Autoverzekering en telefoonabonnementen afsluiten met korting is ook mogelijk. Een aanrader!

JE SPAART ONGEMERKLEKKER

LEKKER VOORDELIG

Prettige onderneming

Goede update ,goede regelmaat

Al jaren lang een heel goed gevoel en goede uitvoering.Dien alles zoals beloofd

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven