Mijn ervaringen zijn heel goed, alleen de zorg verzekering snap ik niet helemaal, omdat jullie nu en vgz en combinatie eigen verzekering hebben. Bij mij is die over naar jullie combinatie van mijn volwassenen kinderen niet en hebben de duurdere vgz via jullie. Daar mag wel iets meer duidelijkheid in, want zag laatst toevallig dat er dan geen korting meer is als je de vgz via jullie heb

erg fijn

goede service vooral

Ik heb geen klachten.

Mijn ervaring is goed.

Heel tevreden

goed op de hoogte gehouden !

Al heel lang klant

Goed en vertrouwd!

Verbruik en kosten duidelijk en inzichtelik

zeer tevreden

zeer tevreden

Goede ervaring

Ik heb een goede ervaring met energie en gas. Goede duidelijkheid in de app over verbruik iedere maand.

zeer tevreden lid

ik ben al heel veel jaren gebruiker bij United Consumers en alles gaat boven verwachting in vergelijking met alle andere leveranciers.

Goede ervaring, betrouwbaar en klantgericht

UC is een betrouwbare energieleverancier. Goed en makkelijk bereikbaar en geeft ook adviezen.

tot nu toe ben ik erg tevreden over jullie.

je wordt erg op de hoogte gehouden over je gebruik per maand zodat je zelf kan ingrijpen als b.v. uit de hand met gebruik. Wat ik vervelend vind is steeds de aanbiedingen om over te stappen naar verzekeringen, telefoon enz. met lokker dat je dan weer een bedrag spaart

mijn ervaring is

zo attent United Consumers te werk gaat is me lief en brengt me goed op de hoogte wat er speelt. ook adviseert u mij het beste wat ik moet doen om het te besparen.

Voldoet aan de verwachtingen.

Gewoon gekregen wat we afgesproken hebben.

Korting op prijs

Zijn altijd goed te bereiken

zijn altijd beleefd ,niks is teveel heeft mooie producten met een spaarproduct erbij, nooit geen problemen zijn altijd goed en snel te bereiken geenlange wacht tijden zoals bij velen andere , Vn mij krijgen ze een hele grote PLUIM.

Klantgericht

Bellen en meteen een oplossing

Goed georganiseerd

Ik ben blij met jullie.

Heel fijn

Ik heb positieve ervaring met united cons. Tuurlijk is alles nooit 100 procent dat kan ook niet, maar ga zo door

Tevreden

Tevreden

Duidelijk

Positieve ervaring.. Pre is bereikbaarheid bij vragen

Zeer klantvriendelijk

Buiten dat het voordelig is zijn ze ook heel behulpzaam en heel klantvriendelijk

Duidelijk

Duidelijke en overzichtelijke informatie en klopt vaak

Erg duur aan gas en electra heb voorheen altijd maar 169.00 betaald.

Duur aan gas en electra

Prima organisatie

Als belt om wat te vragen word je snel geholpen en hoef je niet lang te wachten tot je iemand aan de lijn krijg

Prima service, niet de goedkoopste

Uitstekende service, ze zijn zelfs telefonisch goed bereikbaar! Waar vind je dat nog in deze tijd? Ook een heel makkelijke app die je verbruik bijhoudt. Qua tarieven is United Consumers niet de goedkoopste, wat betreft zonnepanelen heb ik geen goed beeld van hun beleid ten aanzien van terugleverkosten. Maar ik schat dat het prijsniveau ergens in het midden ligt,

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven