Prima service, niet de goedkoopste

Uitstekende service, ze zijn zelfs telefonisch goed bereikbaar! Waar vind je dat nog in deze tijd? Ook een heel makkelijke app die je verbruik bijhoudt. Qua tarieven is United Consumers niet de goedkoopste, wat betreft zonnepanelen heb ik geen goed beeld van hun beleid ten aanzien van terugleverkosten. Maar ik schat dat het prijsniveau ergens in het midden ligt,

Houd mij niet bezig met uitzoeken

Houdt mij op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Volstrekt duidelijke informatie. Chapeau!

Pas enkele jaren lid maar louter positieve ervaringen inzake de gas en electricteit tarieven, het cadeau systeem, etc.

Ik ben blij en tevreden.

Ik ben blij en tevreden. Bij United consumer voel ik mij thuis.

Perfecte service

Altijd goed geholpen, geen klachten.

altijd goed

ik heb verzekeringen en energie via UC en hoef nergens naar om te kijken en heb altijd een goede prijs voor een goed produkt

Top dus

Dit bedrijf geeft mij gewoon een goed gevoel

Ik ben niet zo goed in het onder woorden brengen, maar ik gewoon een goed gevoel, vertrouwen in United Consumers

prettig geregeld.

Snel en goed geregeld. Eerlijke prijs, zo wel voor elec/gas en auto verzekering.

erg goede ervaringen,

Neem diverse produkten via UC af en heb er goede ervaringen mee diverse jaren. Ben tot op heden geen reden tegengekomen om dit te veranderen. Bij een telefonisch contact wordt je snel en goed geinformeerd . Aanbevelen doe ik niet aan omdat ieder dat voor zichzelf moet weten enkel mochten ze me erom vragen dan zal ik ze mijn ervaringen vertellen.

veel en veel te duur.

Met een prijslokkertje voor gas en elektra voor 1 jaar contract afgesloten. Al snel bleek dat goedkoop, duurkoop was.

Correcte afwikkeling degelijk bedrijf

Goed en correct

Teleurstellend en niet betrouwbaar!

Heb ik geen zin meer in

op de minuut precies de overstap naar united consumers ondersteund door e-mails altijd bereikbaar en

Altijd bereikbaar. Klantvriendelijkheid Bij overstap keurig geregeld op de minuut af ondersteund door e-mails. Oplossings gericht naar beiden tevredenheid. Goede betrouwbare ondersteuning. Ga zo dóór. Mvg Thea Spaninks

met united consumers bespaar ik veel geld en heb altijd een goed overzicht van mijn verbruik.

Ik ben tevreden over de gasleveranties en gasprijs. Mijn zelf opgewekte stroom (zonnepanelen) wordt nog steeds vergoed, en met mijn tankpass krijg ik op elke liter benzine 3 cent korting. Mijn vragen worden snel afgehandeld. Enige kritiek: Regelmatig krijg ik nog advertentiemail over mobiele telefonie en autoverzekeringen. Daar zit ik niet op te wachten.

Super goed

Super tevreeden

Afwachten

Ben net klant dus kan en wil er nog niets over zeggen. Over een x aantal maanden maar eens kijken. Wat ik wel heb gelezen dat jullie mensen met zonnepanelen benadelen tov mensen zonder. Als blijkt dat dit klopt is mijn contract na 1 jaar afgelopen en stap over naar een andere leverancier. We zullen zien.

Helder en duidelijke overeenkomst

Ben al jaren lid, word prima geholpen en geen gezeur. Spaarprogramma bevalt me ook uitstekend, kun je af en toe wat kopen omdat je ongemerkt smart.

Simpel

Gemakkelijk afsluiten

zeer klantvriendelijk

Als je iets niet begrijpt van een factuur of advies wilt kun je UC altijd bellen; ze nemen de tijd voor je, zijn altijd vriendelijk en behulpzaam !!

Altijd duidelijke uitleg met verbruik Goedkoop

Ik ben zeer tevreden

Altijd duidelijk en snel antwoord bij vragen, telefonist is geduldig.

Als ik vragen heb over een abonnement, verlenging, korting, prijzen van energie enz. dan heb ik altijd het gevoel dat ik serieus genomen wordt en een eerlijk antwoord krijg. INfo via email is duidelijk er doet ertoe. Fijn bedrijf om klant te zijn. Een aanrader!

Uitermate tevreden

Begonnen met een energiecontract, dat erg gunstig was. Helaas kon maar voor een jaar verlengd worden, maar nog steeds interessante prijs. (benieuwd war het vanaf september wordt... Meerdere jaren?) Autoverzekering naar UC omgezet. Wederom geld bespaard. Gelukkig nog geen schade gehad, dus kwaliteit van afhandeling nog niet ervaren. De aankoop ging erg prettig. Nu mijn mobiel abonnement via UC. Ook weer günstig geprijsd. Ook hier had ik vragen die snel en vriendelijk werden beantwoord.

Niet geheel tevreden

Inmiddels is mij gebleken dat de Consumentenbond, waarvan ik lid ben, een "prettiger aanbod" heeft dan UC. Dat valt me toch tegen. Dat ik (nog) niet overgestapt ben ligt aan de ervaring met een andere provider. Ik stapte van ZIGGO (duur) over naar Odido (aanvankelijk goedkoper) Inmiddels heeft deze ramponderneming buiten bitter slechte service EN bereikbaarheid, met diverse boekhoudkundige trucks en een factuur die veel lijkt op de eindafrekening van de energienota het prijspeil bereikt van ZIGGO. Dus overstappen loont niet altijd. Zootje oplichters! En dan zie ik dat UC met Odido ook zaken doet. Kijk eens op internet wat vol staat met klachten over Odido. Want dat is zeker niet okido. Succes.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven