Tevreden

Tevreden klant

prima, altijd beste deal ,

prima deal altijd een van de beste.

Vooral de goede telefonische bereikbaarheid en vriendelijke medewerkers. Dita

Alles duidelijk en overzichtelijk

Zoals gezegd hierboven

UC is niet transparant over terugleverkosten bij zonnepanelen.

De terugleverkosten waren per 1-1-2024 €8,46. Per 1-4-2024 €19,34 en per 1-7-2024 €38,30. Een toename van 452%. Bij telefonische navraag naar een staffel van de terugleverkosten, kreeg ik nul op het rekest. Wel een uitleg over het waarom van deze kosten. Maar daar vroeg ik niet naar.

Overstap

Ben tevreden met de andere producten via United Consumer zoals benzine en auto verzekering. Heb de stap genomen om ook voor energie levering te gaan bij United Consumer. Ben goedkoper dan bij de vorige leverancier.

Niet geheel tevreden

Het dag- en maandoverzicht vanaf april niet zichtbaar. Nadat dit 2 keer is doorgegeven is dagoverzicht wel zichtbaar, maar vanaf april nog steeds geen maandoverzicht

Geweldige aanbiedingen met energie

Totaal geen om kijken aan, vlote service met omzetten leverancier.

Hoogstaande kwaliteit.

Alle contacten met de medewerkers zijn heel positief. Je wordt heel vriendelijken en correct geholpen. Dat is heel veel waard voor mij.

Geen overzicht

Ik mis de stand van mijn verbruik, betaal ik te veel of te weinig. Bij mijn vorige leveraar wist ik precies hoeveel terug kreeg.

Probleem loze overstap van energie leverancier

Alles 100% geregeld tijdens de overstap naar United Consumers

Ben nog elke dag verbaast dat de kosten zo laag zijn Energie/Gas

Prima overgang, alleen incasso datum is wisselend

Geweldig geholpen.

Unitedconsumers meldt me altijd als prijzen wijziging en geeft goed advies. Kan Unitedconsumers alleen maar aanbevelen.

Goede service en duidelijkheid

Ongekend

Snelle handeling. Oog voor waar ze voor willen staan; de consument.

Hier word je blij !

Ik ben sinds ik lid ben geworden van United Consumers, een blij mens geworden. Nergens teveel voor betalen en voldoende vrijheid om dingen te veranderen als dat nodig is. Heb inmiddels al een flinke spaarpot aangelegd. Aanrader !

Super geholpen.

Dame die ons met de autoverzekering heeft geholpen was vriendelijk en behulpzaam . Alles uitgeplozen voor de beste verzekering.. Super.

Ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over UnitedConsumers - Energie. Alles is goed en duidelijk.

Alles overzichtelijk en snel afgehandeld

Goede ervaring, geen problemen ervaren. Blijft altijd jammer dat het niet loont om bij dezelfde leverancier te blijven, anders had ik dat wel gedaan.

Perfect!

Goede maandelijkse en jaarlijkse overzichten.

De site is overzichtelijk, service prima

De berichtgeving en afhandelingen van geld tegoeden en advies over e.e.a. is prettig en goed

Alles prima verzorgd

Alles goed geregeld

Geen problemen. Eerlijke prijs voor de producten die worden geleverd.

Matig.

Salderen van afgenomen en teruggeleverde stroom werd niet correct gedaan. Daar heb ik zelf achter moeten komen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven