Ik en al jaren super tevreden

Ik en al jaren super tevreden en ze zijn erg klantvriendelijk

Zeer goede ervating

Super zeer goede uitleg

zeer tevreden met UnitedConSumers.

Ben al diverse jaren lid en heb helemaal niets !! te klagen .

Goed bezig

Denken in oplossingen dat is wat ze doen

MAKKELIJK EN VOORDELIG

Zowel mijn energie als mijn creditcard als mijn zorgverzekering geregeld via UC. Nog geen problemen mee gehad en gebruik het al meer dan 10 jaar.

Goed geregeld.

Tot nu alles goed geregeld.

Duidelijk en klantgericht

Al vele jaren ben ik tot volle tevredenheid gebruiker van een aantal UC diensten. GSM abonnement, autobrandstof en gas en elektriciteit. Erg transparant in de uitleg en prettig dat bijvoorbeeld de tarieven van gas en elektriciteit maandelijks door de gebruiker zelf kunnen worden aangepast. Verder zijn de kortingen en is er het spaartegoed na enige tijd als een prettige verrassing. UC ga zo door.

Goede ervaring

Jullie geven elke maand duidelijkheid over mijn verbruik. Ik wil graag bij jullie blijven maar mij is verteld door tussenpersoon dat ik dan 30 % meer ga betalen klopt dat? Met vriendelijke groeten Saskia Zonneveld

Trots als klant

Heeeel tevreden al jaren klant

Al jaren een tevreden klant bv. Bij telefonisch contact direct antwoord wat heel prettig is

goed tot nu toe

goede ervaring gehad de afgelopen 3 jaar alleen jammer dat t verlegings voorstel teleurstellend is en waarschijnlijk reden tot overstappen.

zeer klantvriendelijk en betrouwbaar met mooi beloning

Overzichtelijk

Elke maand een fijn overzicht van de verbruikerskosten!

Tot nu toe heel tevreden over United Consuminder.

Sinds mei heb ik een energiecontract bij United Consuminder. De afhandeling verliep soepel en tot nu toe ben ik heel tevreden. Wordt regelmatig op de hoogte gehouden van mijn verbruik en krijg handige tips. Ga zo door United Consuminder!!!

Ik zit er jaren en geen problemen

Geen

Zeer tervreden met jullie diensten

Altijd de beste deals

Geen gezeur, altijd behulpzaam en eerlijke aanbiedingen

Duidelijk en goed

Altijd corect

Prima.

Goede communicatie.

Alles wordt uitstekend geregeld.

De prijs is goed. Het stroomverbruik per maand is altijd heel overzichtelijk.

Tekort klant om een correcte beoordeling te kunnen geven.

Ik vind het storend dat jullie het bedrag voor stroom en het bedrag voor gas afzonderlijk van mijn bankrekening afschrijven. Waarom niet in één bedrag?

Heeeeel tevreden

Alleen goede ervaringen

goed service en prima prijzen

Onduidelijk informatie

Mijn energiecontract is na afloop omgezet naar een halfjaarlijkse contract. Ben hierover niet geïnformeerd. Kan ook de tarieven niet zien. Heel onduidelijk allemaal.

Goede medewerking en geen problemen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven