Top! Aanrader!

Leuke korting, fijn sparen. Alles prima terug te vinden op de website

Zeer tevreden.

Duidelijk in alles en makkelijk bereikbaar bij vragen.

Teveel reclame

Wordt regelmatig door UC geplaagd door weer een reclame. Beperk dat svp.

Prima!

Ik neem alleen energie af via United Consumers, Mijn ervaringen zijn echter prima Elke maand krijg je een keurig overzicht en als je vragen hebt wordt je snel en goed geholpen Ook het aanpassen van tarieven is een fluitje van een cent

Betrouwbaar en duidelijk

Bijzonder goed.

Open en eerlijk, met een juist advies.

UnitedConsumers, in een woord geweldig

UnitedConsumers is een van de weinige organisaties die zijn woord na komt. Vooral de klantenservice is erg goed bereikbaar en behulpzaam.

een prima organisatie

Ik word altijd prima geholpen. Ze denken mee en bedenken goede oplossingen

Tot nu toe loopt alles goed geregeld

Veranderingen worden goed gecommuniceerd

Mooie manier om geld te (be)sparen.

Al jaren lid van UnitedConsumers - Energie. De tarieven zijn prima, ik word blij van de jaarlijkse bonus. Verder heldere communicatie.

Geniepig.

Zonder heldere communicatie en uitleg worden de gebruiks onafhankelijke kosten verhoogd.

Wel goed maar wel duur

Prijzig

betrouwbaar in levering onbetrouwbaar in toerekening kosten

De boete op terug leveren zit mij bijzonder dwars. Deze vindt ik buiten alle proporties. Meerdere maanden kan ik nu beter niets meer terug leveren.

Altijd goede en duidelijke informatie Prima service Deskundige medewerkers

Mooi spaarcentje

Het levert een mooi spaarcentje op , waar ik iets extra mee kan doen

Goed georganiseerd

Er word altijd gekeken wat voor jou het goedkoopste is Toppie dus

Ik ben al lang klant van United Consumers. Ben uiterst tevreden. Nooit geen problemen. Aan de telefoon wordt je Vriendelijk en Professioneel geholpen. Ook leuk dat je een spaartegoed kan opbouwen. Altijd handig op momenten dat je het nodig hebt , wordt het netjes bijgeschreven. Kortom ik ben een hele tevreden klant!!

Goede serbice

Goeie ervaringen

geweldig

je hebt het gevoel dat er met je wordt meegedacht. b.v de autoverzekering....altijd de voordeligste

Goede ervaringen, geen problemen.

Goed bereikbaar en oplossen problemen loopt gesmeerd.

Heb goede ervaring met United Consumers.

Heb mijn energie als electra en gas via UC, ben tevreden met de afwerking. Tevens heb ik mijn zorgverz. ook via hen.vgz/uc. ook daar in ben ik tot nu toe tevreden. Alle dingen zijn zeer overzichtelijk

Duidelijk en eerlijk

Nu al heel wat jaartjes zijn wij een tevreden klant. Wel jammer dat sparen via de zorgverzekering niet meer kan. Voor de rest gewoon goed.

Gemak en voordelig

Producten afnemen en besparen

Producten afnemen (gas, stroom, zorg- en auto verzekering) en tegelijkertijd besparen. Fijne website waarop je alles kunt terugvinden. Al mag de pagina van de autoverzekering meer informatie mogen geven, polisoverzicht. Deze vind ik zelf te summier.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven